כותרות אחרונות
Search

תנובה משיקה את אתר האינטרנט "תנובה מרקט" – פלטפורמת סחר למכירה ישירה לצרכן.

 

 

תנובה משיקה את אתר האינטרנט "תנובה מרקט".

מדובר בפלטפורמת סחר למכירה ישירה לצרכן שתתמקד במוצרים טריים.

אתר 'תנובה מרקט' יציע מאות מוצרים טריים בהם ירקות ופירות בשיתוף עשרות חקלאים מקומיים וכן מוצרי חלב, לחמים טריים,  ומוצרים נוספים.

 

 

אייל מליס, מנכ"ל קבוצת תנובה: "מדובר במהלך אסטרטגי שהינו חלק מאסטרטגיית המכירה הישירה לצרכן של תנובה  ואחד ממנועי הצמיחה אותם הגדירה הקבוצה לשנים הקרובות"

 

תנובה, קבוצת המזון הגדולה בישראל, משיקה את אתר תנובה מרקט (tnuvamarket.co.il) – פלטפורמת סחר לרכישה ישירה שהקימה בשיתוף אתר שוקבוק בניהולו של אייל יעקובי, המתמחה במכירה ישירה של פירות וירקות טריים ישירות מהחקלאים. אייל מליס, מנכ"ל קבוצת תנובה, מסר "מדובר במהלך אסטרטגי שהינו חלק מאסטרטגיית המכירה הישירה לצרכן של תנובה (D2C), ואחד ממנועי הצמיחה, אותם הקבוצה הגדירה לשנים הקרובות. בעקבות הצלחת מהלך 'תנובה עד הבית' בתקופת הקורונה זיהינו צורך בקרב הציבור לקבל מוצרים איכותיים וטריים עד הבית. תנובה עם סל המוצרים הרחב שלה, בשילוב היכולות של שוקבוק ואיכות המוצרים ישירות מהחקלאי יאפשרו לצרכן ליהנות מחוויית קניה איכותית".

 

צילום מסך: 

 

אתר 'תנובה מרקט', שעלה בימים אלה להרצה, יציע מגוון רחב של ירקות ופירות טריים, מוצרי חלב, לחמי בוטיק של "לחם בטחנה" ושתילים, לרבות עשבי תיבול, וכן פסטות טריות, ומיצים. ובהמשך הוא יתרחב לתחומים נוספים בעולם הטרי, לרבות ביצים ובשר, זאת בהתאם לביקושים.

 

אביבית רוטליין, מנהלת פעילות 'תנובה מרקט' ומנהלת צמיחה בתנובה צילום: רמי זרנגר

 

אביבית רוטליין, מנהלת פעילות 'תנובה מרקט' ומנהלת צמיחה בתנובה: "בכל העולם יצרני מזון מחזקים את הקשר הישיר עם הצרכנים, מגמה שהתחזקה עוד יותר עם פרוץ מגיפת הקורונה וצמיחת הקניות ברשת, כשתנובה הייתה מהחלוצות בענף המזון בישראל שפנתה ישירות לצרכן. הפעילות הישירה מאפשרת להכיר את הצרכנים מקרוב וללמוד על  הצרכים שלהם, ומהווה עבורנו כאמור מנוע צמיחה. המודל של 'תנובה מרקט' נבנה אחרי שזיהינו את הנכונות של הציבור הרחב לפצל קניה ולרכוש מוצרים מקטגוריות שונות במספר מקומות, ולהפריד בין קניית ירקות ופירות למשל לבין שאר הקניות. שיתוף הפעולה עם שוקבוק – אחד השחקנים המובילים בתחום, יאפשר לנו להציע לציבור מגוון רחב של מוצרים  שיותאמו לפי הביקושים ולתמוך בחקלאים הישראליים".

 

"טריות ואיכות ברמה הגבוהה ביותר; מעל 600 ישובים ברחבי הארץ"

  

מוסיפה אביבית רוטליין: "במערך הלוגיסטי של 'תנובה מרקט' הושקעו משאבים רבים במטרה להציע את הסטנדרט הגבוה ביותר בענף בכל ההיבטים. ראשית איכות וטריות המוצרים, כאשר הפירות והירקות מגיעים ישירות מהחקלאים, מוצרי החלב מהמחלבות של תנובה, הלחמים ממאפיות בוטיק שעובדות מסביב לשעון. בנוסף, המוצרים יגיעו ללקוחות באמצעות מערך משאיות קירור ישירות מתנובה מרקט ועד בית הלקוח, וכן באמצעות מארזים הכוללים חומרים מבודדים".

 

צילום מסך:

 

אתר 'תנובה מרקט' מציע פריסה רחבה ומגיע ליותר מ-670 ישובים בין שדה בוקר בדרום ועד הקריות בצפון. כמות הישובים תורחב בהתאם לביקושים. נכון להיום ניתן להזמין את השירות מהיום למחר  באזור המרכז למזמינים עד השעה 19:00, ובאזורים אחרים המשלוחים יגיעו מס' פעמים בשבוע ובהתאם לביקושים.

 

הרכישה בתנובה מרקט קלה ופשוטה. עם סיום ההזמנה תגיע חשבונית מפורטת למייל הלקוח, כאשר החיוב יתבצע רק לאחר קבלת המשלוח. 'תנובה מרקט' מעמידה לרשות הצרכנים מערך שירות לקוחות באתר וכן מוקד טלפוני, הפועל בין 08:00-19:00 וזמינות עד השעה 23:00 לפניות לקוחות ובירורים.

 

לרגל ההשקה המזמינים מעל 100 שקל יקבלו משלוח חינם, לאחר מכן עלות המשלוח תהיה 35 שקלים למזמינים עד 100 שקל, 25 שקלים למזמינים בין 101-400 שקל וחינם למזמינים מעל 400 שקל.