כותרות אחרונות
Search

מיס יפן שהשתתפה בתחרות מיס יוניברס הצפינה עד הכנרת על מנת לערוך היכרות עם סטארט-אפים בתחומי האגרוטק והווטרטק.

היסאיוקי קוריאמה מנכ"ל "טופסידס", ג'ורי וואנטובה מיס יפן ומורן שלף – צילום: יח"צ

 

 

לא רק מלכת יופי!

מיס יפן שהשתתפה בתחרות מיס יוניברס שהתקיימה באילת, הצפינה עד הכנרת על מנת לערוך היכרות עם סטארט-אפים בתחומי האגרוטק והווטרטק.

 

מיס יפן, שהשתתפה בתחרות מיס יוניברס, שהתקיימה בשבוע שעבר באילת, ביקשה להאריך את ביקורה בישראל על מנת לתור את הארץ לאורכה ולרוחבה ולערוך היכרות עם מוקדי חדשנות מובילים של אומת הסטארט-אפ.

 

מיס יוניברס ג'ורי וואנטאטובה יחד עם אתי לוי – צילום: יח"צ

 

ג'ורי ואטאנאבה מלכת היופי של יפן לשנת 2021, הידועה גם כפעילה וכיזמת חברתית ביקרה השבוע במרכז כנרת לחדשנות, הממוקם במכללת כנרת שם התוודעה למודל הייחודי של מרכז החדשנות המשלב יצירת פתרונות טכנולוגיים באגרוטק ו-ווטרטק לפיתוח אזורי.

 

היסאיוקי קוריאמה מנכ"ל "טופסידס", ג'ורי וואנטובה מיס יפן ומורן שלף – צילום: יח"צ

 

במהלך ביקורה פגשה בנעמי אלקבץ מנהלת תכנית Z, שיחד עם בורד ונויה שתי תלמידות יב' בוגרות התכנית הציגו את עיקרי התכנית החינוכית שפועלת ב-16 בתי ספר ומטרתה לנפץ את תקרת הזכוכית בפריפריה.

 

ד"ר רן סוצקוורין מנהל הפקולטה להנדסת מים. ווג'ורי ונאטובה מיס יפן – צילום: יח"צ

 

ג'ורי ואטאנבה התעניינה מאוד בפתרון החדשני של חברת הסטארט אפ אובביסלים למניעת סוכרת שאחד ממפתחיו הוא ד"ר רן סוצקוורין, מנהל הפקולטה להנדסת מים.

 

הביקור נגמר במחווה טעימה ומרגשת מצידו של היסאיוקי קוריאמה (Hisayuki Kuriyama), מנכ"ל טופסידס, חברה ישראלית לפיתוח זרעים, שהוקמה על ידי מספר חקלאים שורשיים משרונה ונרכשה על ידי חברת Mitsui היפנית, שהגיש לה ארגז עגבניות שרי עסיסיות.