כותרות אחרונות
Search

שקט שווה זהב! – שיתוף הפעולה החדש של חברת "SOLGAR" עם מיכל ינאי.

 

 

שקט שווה זהב!

שיתוף הפעולה החדש של חברת "SOLGAR" עם מיכל ינאי.

 

תקופת הקורונה תיזכר לנצח ככזו שנרצה לשכוח, לצד הנגיף שגבה את חייהם של מיליוני אנשים ברחבי העולם ואלפים בישראל, קבלנו השנה מציאות עגומה הכוללת סגרים, חל"ת, איבוד מקור הפרנסה ונאלצנו להתרחק מהיקרים לנו מכל, דבר שגרם לסטרס, דיכאון איבוד שעות שינה. לקורונה כבר יש חיסון, אך מה עושים עם שלל תופעות הלוואי שנכנסו לחיינו?

 

בימים אלה חברת "SOLGAR", חברת תוספי הבריאות מהטובים בעולם, משיקה שיתוף פעולה עם מיכל ינאי היזמית והבעלים של אפליקציית "my medi", אפליקציית המיינדפולנס הגדולה ביותר בישראל.

 

צילום: יח"צ "סולגאר"

 

במסגרת שיתוף הפעולה מושקת בימים אלה הטבה מרגיעה במיוחד, כל מי שירכוש את תוסף התזונה 5-HTP של חברת "SOLGAR" יקבל חודש חינם באפליקציית המיינדפולנס "my medi" של מיכל ינאי.  כמו כן, משתמשים קיימים באפליקציה יקבלו את תוסף התזונה של "סולגאר" במחיר מיוחד.

 

 התוסף 5-HTP  (5 הידרוקסי טריפטופן) הינו מקור הפקה טבעי לייצור סרוטונין. סרוטונין הינו מוליך עצבי האחראי לוויסות מצב הרוח, ובמחקרים רבים נמצא כי רמות תקינות של סרוטונין, הידוע גם בכינוי "הורמון השמחה", משפיעות באופן נרחב על איכות החיים. אפליקציית my medi של ינאי הינה מיזם חדשני המקנה עבור הלקוחות את האפשרות להתנסות במגוון תרגילי מדיטציה שונים המתאימים לכל גיל וברמה משתנה.

 

גיא מרקוביץ' סמנכ"ל שיווק בחברת אמברוזיה-סופהרב יבואנית "SOLGAR"  ישראל : "מדובר בשיתוף פעולה המחבר שני עולמות משלימים ולכן נראה לנו טבעי. הקורונה הביאה עמה מודעות וחיפוש אחר פתרונות טבעיים ושיטות הרפיה, השילוב בין תוסף התזונה הטבעי 5-HTP של סולגאר המיועד להפחתת מתחים ולחצים לשירות המדיטציה המוצע באמצעות אפליקציית my medi, יציע ללקוחות את השילוב האולטימטיבי בין גוף לנפש ויאפשר לבנות אורח חיים בריא יותר- גופני ורגשי ובעיקר איכות חיים גבוהה לאורך זמן".

 

 צילום: יח"צ "סולגאר"

 

מיכל ינאי יזמית ובעלים "my medi": "קהל הלקוחות של my medi מחפש את הדרכים הטבעיות לשיפור איכות החיים, החיבור ושיתוף הפעולה עם חברת SOLGAR המובילה בתחומה, צפוי להוסיף נדבך נוסף עבור קהל לקוחותינו שמחפש תמיד את הפתרון הטבעי ומקפיד על איכות בלתי מתפשרת. שילוב המדיטציה היומית עם תוסף תזונה טבעי יעזור בהתמודדות עם אורח החיים הקדחתני וחזרה לשגרה בתקופת הפוסט קורונה."