כותרות אחרונות
Search

אהובה תורג'מן מנכל"ית קבוצת B.B.B ושרון שפירא סמנכ"ל השיווק של קבוצת B.B.B נבחרו לאנשי השיווק של חודש אפריל 2021.

 

 

אהובה תורג'מן מנכל"ית קבוצת B.B.B ושרון שפירא סמנכ"ל השיווק של קבוצת B.B.B נבחרו לאנשי השיווק של חודש אפריל 2021.

איגוד השיווק הישראלי בחר באהובה תורג'מן, מנכ"לית קבוצת B.B.B רשת המבורגרים ישראלית ובשרון שפירא, סמנכ"ל השיווק בקבוצת B.B.B לאנשי השיווק של חודש אפריל 2021. זאת בזכות מהלך שיווקי אמיץ, שקרא בזמן משבר הקורונה לעידוד ביקור במסעדות לכשייפתח המשק.

 

קבוצת BBB סיימה את 2020 במצב מאתגר. משבר הקורונה השפיע על כל המשק, ובפרט על ענף המסעדנות. המצב הכלכלי וחוסר הוודאות של הציבור, השפיעו גם הם על נכונות הציבור להוציא כספים, והמסעדות, שהיו חנוקות גם כך והתנהלו תוך ספיגת הפסדים קשים ומשמעותיים. הלקוחות המפוחדים הסתגרו בבתיהם, והממשלה נקטה בצעדי חירום, שכללו סגירת המשק כולו. תקציבי הפרסום של הרשת הוקפאו במיידי, וברמת השיווק והפרסום שינתה הרשת את  האסטרטגיה והצעדים הטקטיים השיווקיים: מעבר מהיר משיווק רשתי, ברמה הארצית לשיווק ממוקד ברמה הלוקאלית. יש להזכיר כי עוד לפני התפרצות משבר הקורונה, היה שרוי שוק המסעדות במצב מורכב.

 

אהובה תורג'מן – צילום: רמי זרנגר

ב

ראשית מרץ 2021, עם שורת ההקלות שאישרה הממשלה, עלתה הרשת בפעילות פרסומית שנשענה על הסלוגן BBB- SHARE THE MOMENT, והוא מתאר את המפגש בין צוות המסעדה לבין האורחים, המגיעים אליה לאחר שנה: בסרטון הפרסומת מוצגת משפחה ישראלית, המתכוננת ליציאה למסעדה בעוד שבאותו הזמן מוצג צוות המסעדה, המתכונן לבואם של האורחים- צוות המלצרים המנקה את השולחנות ואת הדלפקים, השפים המכינים את המטבח, קוצצים ירקות ומכינים המבורגרים, ועד למפגש המרגש של כניסת האורחים למסעדה, לארוחה משפחתית עם סבתא וסבא.

 

צוות המסעדה, בדומה למתקיים במציאות, עוטה מסיכות ומקפיד על הריחוק החברתי המתבקש. הקמפיין פורט על נימי הרגש, ומציג הלכה למעשה וללא ציניות את ההתרגשות אותה חווים המסעדנים, והגעגוע לאורחים. הקמפיין, בהשקעה של כ- 2 מיליון ₪, עלה בערוצי הטלוויזיה המסחריים (12, 13), בערוצי הספורט, ברשתות החברתיות ובאתרים מובילים באינטרנט, כמו גם בפעילות מיתוג על גבי אלמנטים שונים במסעדות עצמן.

 

שרון שפירא – צילום: איתמר משולם

 

 

הקמפיין עלה לפני חג הפסח וזכה לייחודיות: כמובילת שוק, BBB הינה רשת המסעדות היחידה שעלתה בקמפיין, הן בדיגיטל, הן בטלוויזיה והמהלך כולו גובה בפעילות יחסי ציבור משמעותית, דוגמת ראיון בחדשות 13 עם מנכ"לית הקבוצה, ידיעות במדורי שיווק ופרסום, קולינריה ועוד. הקמפיין למעשה, העביר את המסר של כלל המסעדות בארץ, וקידם ערך הגעגוע של המסעדנים, לאירוח הלקוחות. הקמפיין תרם לעידוד הגעת לקוחות למסעדות, ללא קשר לרשת BBB.

 

מנימוקי ועדת השיווק:

"אהובה תורג'מן ושרון שפירא הובילו מהלך שיווקי מתוחכם ופורץ דרך ושינה באופן לא מבוטל את הדרך שבו נתפסה ישיבה במסעדה לאחר משבר הקורונה הקשה שהביא לזעזוע מוחלט בתחום המסעדנות. דרך המהלך השיווקי האלגנטי הצליחו השניים לייצר התרגשות וגעגוע לדבר הזה שהיה מובן מאליו עד פרוץ משבר הקורונה אך לאחריו הפך לדבר מאיים ולא נוח – ישיבה במסעדה."