כותרות אחרונות
Search

"סולגאר" מציגה: קולגן וחומצה היאלורונית – הקולגן הנמכר ביותר בישראל!

צילום: יח"צ

 

"סולגאר" מציגה: קולגן וחומצה היאלורונית – הקולגן הנמכר ביותר בישראל!

החודשים האחרונים בהם היינו יותר בבית, לא יצאנו לעבודה ובעיקר הסתכלנו על עצמנו שעות מול המסך הקטן או המראה, חידדו לישראליות רבות את הצורך בשגרת טיפוח שתעניק להן מראה עור פנים צעיר ורענן ללא תלות באמצעים חיצוניים. אחד הטרנדים המובילים שהוכיח את עצמו כיעיל, קל ונוח לשימוש הוא אימוץ שגרת טיפוח הפועלת מבפנים באמצעות תוסף טיפוח המגיע בטבלייה שמשלבת קולגן וחומצה היאלורונית.

 

קולגן וחומצה היאלורונית הם שני רכיבים אשר החל מגיל 30 קצב הייצור שלהם בגוף מתחיל לרדת באופן משמעותי. כתוצאה מתהליך זה מתחילים להבחין בסימנים מוכרים של התבגרות העור כמו: קווים דקים, אובדן גמישות, עור יבש ומראה עייף. תוספי הקולגן והחומצה היאלורונית באים לענות על צורך זה, ולהוסיף לגוף את שאבד לו עם הזמן.

 

חברת תוספי הבריאות "SOLGAR" , מציגה את ה-  "GOLD STANDARD" של תוספי הטיפוח: קולגן וחומצה היאלורונית.

 

קולגן וחומצה היאלורונית של סולגאר מבוסס על פטנט בינלאומי רשום של חברת "®Biocell"  לתחום הביוטי. בשונה מתוספים אחרים אשר אינם פטנטים המשלבים תערובת של קולגן וחומצה היאלורונית כרכיבים בודדים בתוך טבליה, במוצר של סולגאר מתקיימת סינרגיה ייחודית בין הרכיבים בזכות הפטנט הייחודי שממלא תפקיד מרכזי ביעילות התוסף לספיגה יעילה יותר.

 

צילום: יח"צ

 

יתרון בולט נוסף הוא שבמוצר של "סולגאר" יש פי 2 רכיבים פעילים בטבלייה אחת. כך שבמקום לקחת בין 2 ל-3 טבליות ביום בכדי לקבל מינון אפקטיבי, בקולגן וחומצה היאלורונית של סולגאר מקבלים את המינון האפקטיבי בטבלייה אחת בלבד ליום.

 

קולגן וחומצה היאלורונית של "סולגאר" זוכה להערכה חסרת תקדים בארץ ובעולם בזכות המחקר הקליני על הפטנט שלו אשר הוכיח את יעילות ובטיחות המוצר. בעוד שלתוספי קולגן רבים בשוק אין מחקר קליני המספק הוכחה לתוצאות נראות לעין, מהמחקר שנעשה על פטנט קולגן וחומצה היאלורונית של "סולגאר" עולה כי נטילה של טבליה אחת לאורך 12 שבועות הביאה להעלאת כמות הקולגן בעור, שיפור כללי במראה העור, הפחתת יובש, והעלאת הגמישות של העור.

 

מחיר: 30 כמוסות  189 ₪. אריזה של

ניתן לרכוש ברשתות הפארם, קופות החולים, בתי טבע ובתי מרקחת פרטיים.