כותרות אחרונות
Search

שישה דברים שכל בית עסק חייב.

צילום:  freepik

 

שישה דברים שכל עסק חייב.

הקמתם עסק חדש? מחפשים לשדרג את העסק שלכם? מומלץ כבר עם הקמת העסק, לדאוג לכל הצורכים הלוגיסטיים. במאמר זה ננסה להציג לפניכם את כל הצרכים הנדרשים לכך שהעסק יתקתק ותוכלו לעבוד באופן שוטף מבלי להתעסק בכל רגע בדברים טכניים. כל שתקדישו לכך מחשבה וגם זמן ואנרגיות בהתחלה, כך תוכלו להתרכז בעבודת העסק לאחר מכן. אז כמה דברים שכל עסק חייב:

  • תקשורת ותשתיות: מיכון משרדי ומחשבים הם כמובן חשובים ביותר אך ללא תשתיות תקשורת ואינטרנט המתוכננות היטב ובנויות וגם מתוחזקות בצורה הטובה ביותר אותם מכונות ומכשירים לא יעשו את העבודה. פתרונות מחשוב מתקדמים הכוללים אבטחת מידע, תחנות עבודה, שרתים, שירותי ענן מתקדמים ותמיכה מרחוק ומקרוב בכל רגע חיוניים ביותר לתפקוד תקין של העסק, לתקשורת מהירה בתוך העסק ובין העסק לחוץ.

 

  • מיכון משרדי: מיכון משרדי הוא הבסיס בכל משרד אך לא רק בעסק בעל אופי משרדי. גם אם יש לכם מסעדה מומלץ מאוד שיהיה לכם מיכון משרדי בסיסי. ככל שהעסק בעל אופי משרדי יותר מומלץ להקדיש תשומת לב רבה יותר למיכון המשרדי. מכונות צילום ומדפסות הן כלים חיוניים מאוד. אם כמות ההדפסות רבה כדאי מאוד לבחור מבין מדפסות לייזר . ניתן לבחור גם מדפסת משולבת הכוללת גם צילום, סורק ופקס, אך אם כמות הצילומים אצלכם גדולה וגם כמות ההדפסות כדאי לבחור מכשיר יעודי לכל מטרה. כמובן שמחשבים הכרחיים לניהול משרד. בחרו כמות מחשבים מספיקה, כולל כמה לפטופים.

 

  • ציוד משרדי קטן: דפים, עטים, דפי ממו, דבק, סלוטייפ וכל הציוד שכמה שהוא קטן ככה הוא חשוב. דאגו שיהיה לכם תמיד.

 

צילום:  freepik

 

  • ריהוט נוח לעובדים וללקוחות: במיוחד אם העסק שלכם הוא בעל אופי משרדי והעבודה נעשית בעיקר בישיבה חשוב לדאוג גם לריהוט משרדי נוח. בחרו כיסאות ארגונומיים המותאמים למבנה הגוף ויאפשרו לעובדים לשבת יותר זמן רצוף בנוחות ולהתרכז בעבודה. אם העסק גם מארח לקוחות על בסיס קבוע דאגו גם להם לפינת ישיבה נוחה ונעימה.

 

  • אלמנטים עיצוביים: מתן תשומת לב לעיצוב ולפרטים עיצוביים משמעותי במיוחד אם העסק מארח לקוחות על בסיס קבוע אך גם לעובדים יהיה נעים יותר לעבוד בסביבה מעוצבת. כמובן שאין צורך לרכוש אלמנטים יקרים. גם פריטים קטנים יכולים לעשות את העבודה: עציצים, שטיח נחמד ובכלל לא חסרים חפצים שיוצרים אוירה חמימה וביתית ועסקים רבים שמים דגש רב על יצירת אוירה זו.

 

  • שתיה זמינה ומטבח מאובזר: מטבח או פינת ישיבה מאובזרים חשובים למהלך יום עבודה. עם בר מים נוח ומכונת קפה העובדים יהיו מרוכזים יותר ופחות יחפשו פתרונות בחוץ. עיקר הצורך הוא בשתיה: מים, תה או קפה, ולכן הבסיס במטבח הוא מכונת קפה ובר מים אך מעבר לכך אבזרו את המטבח ככל האפשר: מיקרו, טוסטר, מקרר נוח כמובן. גם כאן כדאי ללכת ככל האפשר על קונספט של ביתיות וחמימות. עוגיות בארון, גם הפשוטות ביותר או קערת פירות יתנו לעובדים תחושה נוחה.

 

נראה לכם שנדרשת התרוצצות לאבזר את העסק כמו שצריך? ב"יזמקו" יחסכו לכם הרבה עבודה באמצעות השכרת מיכון משרדי, הענקת פתרונות מחשוב מתקדמים וגם השכרת מכונות קפה וברי מים.