כותרות אחרונות
Search

גיל סלוקי, דור 3 למשפחת חקלאיים ציונית, הוא "השף של הטבע."

גיל סלוקי צילום: יח"צ

 

גיל סלוקי, דור 3 למשפחת חקלאיים ציונית,  הוא: "השף של הטבע"

אחד הדברים הטובים שקרו בעקבות הקורונה הוא הקשר הישיר בין הצרכנים והחקלאים בשטח. כולם יצאו מורווחים ובגדול. אנחנו הצרכנים זוכים בסחורה טרייה ומשובחת, הישר מהשדה עם קטיף שנעשה באותו היום, ועם הטעם של פעם, כי אין על עגבנייה שנקטפה באותו היום הנאכלת כמו פיצוחים ליד הטלוויזיה. השיווק האינטרנטי הישיר מנגיש לנו ארגזי פירות וירקות בריאים וטעימים, וגם הרגשה טובה לכל אחד ואחד על תמיכה בחקלאות המקומית ולא בתוצרת מחו"ל לדוגמה תורכיה.

 

מהפכה בעולם הירקות והפירות:

אז חברים, אם טרם הפנמתם את המהפכה בעולם הקניה של פירות וירקות, אם אתם עדיין הולכים לסופר ועוצרים באזור הירקות, דעו לכם שנשארתם מאחור. זה זמן להכיר את ה"שף מהטבע" גיל סלוקי, ואת מערך השיווק הדיגיטלי של משק 27 במושב גבעתי שהפך תוך זמן קצר למוביל בתחום עם אלפי לקוחות מרוצים שרובם גם הפכו לחברים אישיים. אצל השף מהטבע תמצאו את הסחורה הטובה ביותר ובמחירים הוגנים. והיא מגיעה עד פתח ביתכם.

 

גיל סלוקי צילום: יח"צ

 

גיל סלוקי, השף מן הטבע:

גיל סלוקי, דור 3 למשפחת חקלאיים ציונית. זוג הורים, חמשה בנים ובנות, ו-19 נכדים, שכולם גרים במושב ביחד כחמולה אחת גדולה. משפחה שורשית שהתחנכה על חקלאות כערך וכשליחות.

כילד, גיל העדיף להתרוצץ בין הסירים של אימו וסבתא זוהרה, מהן למד מנות מסורתיות ופיתח טעם קולינרי מיוחד. לקח לו כמה שנים עד שעזב את המשק והלך להגשים חלום ולמוד במוסד הקולינרי "בישולים".

 

את ההתמחות עשה במסעדת "שילה", בתל אביב, התקדם בצורה מטאורית והפך לאחראי "פס חם" תוך זמן קצר. החיים נראו מבטיחים למרות 12 שעות עבודה ביום על חשבון בילוי עם אשתו ו-5 ילדיו. אבל גיל היה מאושר.

 

ואז באה הקורונה והכול השתנה. המסעדה נסגרה. הוא עוזב משכורת גבוהה וחלום ענק, חוזר למושב, והופך לחקלאי אסלי עם בוץ בציפורנים. הוא מגלה שמוסדות ומסעדות שנהגו לקנות את מוצרי המשק נסגרו, וגיל נרתם לעשייה ומקים מערך שיווקי דיגיטלי לתוצרת ארץ ישראלית.

 

איך מתגברים על הקורונה?

בעזרת נחישות, התמדה ומוצרים מעולים, לא רק שהם לא התרסקו, הם נסקו לגבהים חדשים. כיום הם פרוסים בכל אזור הדרום והמרכז. משווקים את הירקות, הפירות, הדבש והלחם, שלהם ושל משקים באזור לאלפי בתים, מהדרום ועד רעננה בהרצליה. והיד עוד נטויה.

 

מה המיוחד בתוצרת החקלאית של ה"שף של הטבע"?

פעם היו מגדלים את התוצרת בשדות פתוחים שהכילו הרבה מזיקים ולכן כמות הריסוס הייתה מאסיבית ובלתי בריאה בעליל. כיום, במשק 27 במושב גבעתי, מגדלים את הירקות בתוך מבנים גדולים ומודרניים המכוסים ברשתות צפופות המונעות מחרקים להיכנס ולהזיק לצמחים. ולכן גידולי הירקות הם מופחתי ריסוס וכמות הריסוס המופחת נבדקת באופן קבוע כדי למנוע חריגות ותקלות. הריסוס ללא רעלים ולכן התנובה בריאה, טעימה ובטוחה למאכל.

 

 

מה מגדלים במשק גבעתי ?

זהו משק גדול מאד, ומגדלים בו את כל סוגי הירקות, חצילים, עגבניות תמר ועגבניות שרי, קישואים, מלפפונים, פלפלים לסוגיו, אדום, ירוק, כתום וצהוב וגם פלפלים חריפים. וכמובן, אבטיחים ומלונים.

 

גיל סלוקי צילום: יח"צ

 

ומה עם הפירות ושאר המוצרים?

הפירות נקטפים מהעץ ומשווקים באותו היום ללקוח, כמו אפרסקים, משמשים, תפוחים ועוד, אנחנו מקבלים מחקלאי האזור את שמן הזית שמוסק ממטעי הזיתים, ואת הלחם שעשוי מחיטה ארץ ישראלית ונאפה על ידי האופה הטוב ביותר של האזור. כולם שותפים לדרך של תוצאת ישראלית שגדלה בזיעת אפיים, דבר לא מיובא מתוך אג'נדה ישראלית.

 

מיהו קהל היעד?

הפנייה היא לקהל שמחפש ומבין איכות מהי. שמתגעגע לטעם של פעם. הלקוחות שלהם הם לטווח ארוך כי מי שטועם את התוצרת לא מחפש תחליפים. "זה לא דומה לירקות מהקירור שאנשים קונים בסופר ומתפלאים מדוע הם נרקבים למחרת, אצלינו עגבנייה תחזיק גם 10 ימים" אומר גיל.

 

 

 

איך מזמינים?

פשוט מאד, כל שצריך לעשות הוא להיכנס לדף הפייסבוק האישי של גיל תחת השם "גיל סלוקי", או לדף העסקי "השף החקלאי- משק 27" דרכם הוא ושותפיו מוכרים את מרכולתם באופן ישיר וללא מתווכים, ישר מהעץ אל המקרר של הלקוח, הכל יגיע אליכם הביתה.

 

מה עוד ניתן למצוא בעמודי הפייסבוק?

השף גיל תמיד חושב צעד אחד קדימה, ועכשיו הוא מציע לקהל העוקבים שלו אפשרויות יצירתיות של מה ניתן לעשות עם ירקות ופירות מתוצרת חקלאית ישראלית. הוא מעלה מתכונים קלים שהוא אוהב המשלבים את ירקות ופירות העונה, ביחד עם טיפים וסודות מהמטבח האישי שלו.

ומה הוא הכי אוהב להכין? את המטבוחה של סבתא זוהרה דור חמישי למתכון, המטבוחה הכי טובה שאי פעם טעמתם. וגם סלט אבטיח מרענן לקיץ הישראלי. אפשר להיכנס לאתר ולהוריד את המתכונים.

 

אם גם אתם רוצים לתת יד ולתמוך בחקלאות הישראלית, ובאותה עת ליהנות מתוצרת טרייה, בריאה, וטעימה –  כנסו לפייסבוק, הזמינו, וכל הטוב הזה יגיע עד לפתח הדלת. בתיאבון.

 

השף של הטבע- גיל סלוקי, משק 27 מושב גבעתי

פייסבוק: השף של הטבע

אינסטגרם gilsluki

טלפון: 050-6338528