כותרות אחרונות
Search

בהשקת בכורה עולמית בישראל – "ARCOS" – מותג הסכינים המוביל בעולם משיק סדרת סכינים חדשה.

 

 

בהשקת בכורה עולמית בישראל.

  "ARCOS" – מותג הסכינים המוביל בעולם משיק סדרת סכינים חדשה.

המתנה המושלמת לחג! לעצמך או למארחים "LINEA CHEF by ARCOS"

לראשונה בישראל, ולאור הצלחת הסדרה הקודמת, ARCOS משיקה את סדרת Linea Chef.

 

מותג הסכינים הספרדי המוביל בעולם, משיק סדרת סכינים חדשה Linea chef by ARCOS. הסדרה המלאה הושקה בעקבות הצלחת סכיני הלינאה הראשונות. בסדרה המלאה ניתן למצוא סכיני סנטוקו משובחות. סכיני הסנטוקו אלו סכיני פרמיום במחירים נגישים השמים דגש על איכות ומחיר. סכינים איכותיות שמשדרגות כל חווית בישול במטבח. הסכינים בעלות עיצוב חדשני עם ידית נוחה לאחיזה.

 

הסכינים מתאימות לכל אחד ואחת ונמכרות במחירים אטרקטיביים, מתאימות לכל משתמש, בין אם אתם בשלנים מקצועיים או סתם אוהבים לבשל.

 

היתרון הבולט ביותר של הסכינים החדשים בסדרה הוא השינון, אשר נשמר לאורך זמן.  הסכינים החדשות הינן המתנה המושלמת לחג וישדרגו כל מטבח. בין אם תעניקו לעצמכם ובין אם למארחים, מדובר בסכיני חובה בכל מטבח המשדרגות את חווית הבישול והאפייה.

 

הסדרה כוללת שלוש סכינים חדשות, על הסכינים בסדרה:

  1. סכין סנטוקו מיני 10 ס"מ – סכין חדה במיוחד, המשמשת בעיקר לחיתוך ירקות ופירות.

מחיר השקה 39 ₪ במקום 89 ₪

קוק אנד בייק – ארקוס לינאה – סכין חיתוך – צילום: יח"צ

  1. סכין סנטוקו בינונית 14 ס"מ – סכין רב שימושית, סכין שתשמש אותך לאורך שנים בעלת יכולות גבוהות במיוחד, החל מירקות ופירות ועד בשר ודגים.

מחיר השקה 69 ₪ במקום 119 ₪

 

קוק אנד בייק – ארקוס לינאה – סכין חיתוך  – צילום: יח"צ

 

  1. סכין סנטוקו שף 18 ס"מ – סכין שף המסוגלת לחתוך כל סוג של בשר ודגים, וכמובן מתאימה גם לירקות ופירות בכמויות גדולות יותר. זוהי הסכין המובילה בסדרה שמעניקה פתרון לכל צורך.

מחיר השקה 79 ₪ במקום 149 ₪

 

קוק אנד בייק – ארקוס לינאה – סכין שף  – צילום: יח"צ

 

על ARCOS:

מותג הסכינים המוביל ARCOS אשר מייצר סכינים איכותיות בספרד החל משנת 1734 ומוכר במעלה מ-60 מדינות ברחבי העולם. המותג מציב בחוד החנית חדשנות טכנולוגית המשדרגת את הסכין בכל הפרמטרים: חדות, אורך חיי להב ועמידות בפני חלודה. 

 

המותג עומד בסטנדרטים אירופאיים מתקדמים ועובר בקרות איכות מתקדמות. למותג מבחר רחב של סדרות סכינים ברמות גימור ומחיר שונות לכל מטרה במטבח. המגוון הרחב של סכיני ARCOS הופך כל בשלן חובב לשף מקצועי במטבח הפרטי שלו, כך הפך המותג לאחד ממותגי הסכינים המובילים בישראל שניתן למצוא בכל בית.

 

על רשת המולטי ברנד  COOK AND BAKE :

COOK AND BAKE הינה רשת חנויות המשלבת את עולמות הבישול והאפייה ומציעה מוצרים חדשניים ואיכותיים שיהפכו כל שהות במטבח לחוויה. הרשת נותנת מענה של כלי מטבח ובית לטרנדים החמים ביותר בענף שהלך וגדל והפך כל אחד מאיתנו לשף ביתי.

 

 

 

טווח מחירים של סדרת Linea chef by ARCOS – 39 ₪ עד 79 ₪

ניתן להשיג בחנויות ובאתר COOK AND BAKE ובחנויות המובחרות

https://www.cook-bake.co.il/
@COOK_AND_BAKE