כותרות אחרונות
Search

בר המים "דיימונד" – פיתוח ישראלי מהפכני מבטיח מים חמים מסוננים וכשרים ללא הגבלה – גם בשבת ובחגי ישראל.

בר מים דיימונד – צילום: יח"צ "דיימון"

 

"דיימונד"

הגיעו השבת והחג ובר המים שלכם בהשבתה? לא עוד!
פיתוח ישראלי מהפכני מבטיח מים חמים מסוננים וכשרים ללא הגבלה –  גם בשבת ובחגי ישראל.

 

"דיימונד", היהלום של ברי המים, , בדרך לישראל. בר המים "דיימונד סמארט", בר מים חדשני, פורץ דרך ויחיד מסוגו, הפועל בטכנולוגיה כשרה למהדרין ומותרת לשימוש בשבתות וחגי ישראל.

 

שוק ברי המים הכשר בישראל, מציע עד היום ברי מים כשרים שנותנים למשתמש עד 40 כוסות מים חמים בשבת וחג. עם זאת, ברי המים המוצעים בשוק אינם יודעים לתת מענה למים קרים מסוננים כשרים או לסוגיית טיהור המים באמצעות נורת UV. כמו כן, בחגי ישראל, ברי המים הכשרים יודעים לתת מים חמים עד 40 כוסות כמו בשבת, ולא יותר. 

 

בר מים דיימונד – צילום: יח"צ "דיימון"

 

בר המים החדש של "דיימונד", הפך את חוויית השימוש לבלתי רגילה, כשלראשונה, הוא מכסה מקצה לקצה את כלל צרכיו של המשתמש הדתי בשבתות ובחגי ישראל. כך, בהגיע השבת וחשקתם בכוס קפה, אחת ועוד אחת, בר המים "דיימונד" יספק לכם את מספר כוסות המים החמים הגדול בקטגוריה, עד 55 כוסות מים חמים, נתון חשוב למשפחות הדתיות והחרדיות שברובן הן ברוכות.

 

בחגי ישראל, "דיימונד" מפתיע בכל קנה מידה: בזכות טכנולוגיה ייחודית, בר המים "דיימונד" יודע לספק מים חמים ללא הגבלה! פשוט כמה מים חמים שתרצו והכל, כשר למהדרין מן המהדרין לכתחילה, כך שגם אם אירחתם בחגי ישראל חמישים או מאה איש, או גם אם חג ראש השנה נפל שלושה ימים ברציפות במקרה שהחג המשיך אל תוך השבת, עדיין יהיו לכם מים חמים לכולם, מבלי להעמיד מצעד של ברי מים על השיש.

 

בר מים דיימונד – צילום: יח"צ "דיימון"

 

הסטנדרט החדש של ברי המים מציע לראשונה גם מים קרים מסוננים, בזכות טכנולוגיה ייחודית, סנן המים של דיימונד סמארט הוא סנן המים היחיד שכשר לשימוש בשבתות ובמועדי ישראל, ללא כל חשש לכתחילה.

 

בנוסף, "דיימונד" פתר טכנולוגית גם את סוגיית טיהור המים. כאמור, בר המים של "דיימונד" הוא בר המים היחיד עם נורת UV מתקדמת, המבטיחה מים מטהורים ללא חרקים בכל ימות השבוע.

 

התאמתו של "דיימונד" למשתמש הדתי והחרדי, לא גרעה כי הוא זה מעיצוב ותכנון ייחודי ומוביל. בר המים של "דיימונד סמארט" הוא המים היפה והמתקדם בעולם, היחיד שאופיין, תוכנן, הונדס ועוצב למטרת פיתוח בר מים כשר. בשונה מברי המים הכשרים שהם למעשה מוצר מדף במפעל כזה או אחר בעולם שבסך הכל עבר התאמות כאלה ואחרים, "דיימונד", תוכנן והונדס מהרגע הראשון לטובת בר מים כשר למהדרין, תוך שכלל הצרכים והבעיות נפתרו בתכנון הנדסי מפתיע, מדויק ומושלם.

בר מים דיימונד – צילום: יח"צ "דיימון"

 

ה"דיימונד" מתוכנת באופן כזה שמרגע כניסתו למצב שבת או חג, הוא יודע לבצע את כל הפעולות ההלכתיות השונות בהתאם לכללי ההלכה המחמירים ביותר, כדי לספק לנו מים חמים וקרים בשבתות וחגים, והכל, באופן אוטומטי וללא מגע יד אדם. מרגע כניסת השבת המשתמש בראש שקט שהוא יכול להשתמש ללא כל חשש של חילול שבת או חג.

 

"דיימונד" מוגש בתפעול קל ופשוט, עם מסך ענק למשתמש, עם ברז מכני מגניב ובטוח לשימוש שמונע קורוזיה, ועם תכנון מושלם להכנסת סירים.

 

והדובדבן שבקצפת: בר המים "דיימונד" מגיע עם מערכת שמע ומוזיקה, עם מערכת רמקולים איכותית. עולם נפלא של חווית שימוש בבר מים שבו ברקע בישולי השבת מתנגנת מוסיקה.

 

כעת, מוצע הדיימונד במחיר השקה מיוחד. תשלום ראשון של 69 ₪ שהם, למעשה, "דמי רצינות".
יתרת התשלום משולמת החל ממועד אספקת הדיימונד ללקוח (69 ₪ X 36 חודשים).  
הדיימונד הוא בר המים היחיד שמגיע מגיע עם שנתיים אחריות.