כותרות אחרונות
Search

שירן מתיתיהו בוגרת "בייק אוף" מציגה: "טדאם"! בוטיק קינוחים הכי אינסטגרמי שיש – שוק הפשפשים רחוב רבי פנחס 11 תל אביב-יפו.

שירן מתיתיהו – צילום: אייל רז אורן

 

 

שירן מתיתיהו מציגה: "טדאם"!

בוטיק הקינוחים הכי אינסטגרמי בלב שוק הפישפשים רחוב רבי פנחס 11 יפו.

הסניף כשר!

 

שירן מתיתיהו – צילום: אייל רז אורן

 

שירן מתיתיהו, יוצאת "בייק אוף" , יוטיוברית מובילה ומשפיענית רשת בתחום האפיה, פתחה את "טדאם"!  –  בוטיק מאפים וקינוחים מתוקים בעיצוב אינסטגרמי . הבוטיק ממוקם ברחוב רבי פנחס 11, לב שוק הפשפשים של תל-אביב-יפו – והוא כשר.

 

"טדאם"! מביא איתו חוויה אינסטגרמית  שמחה וססגונית. הבוטיק כולו עוצב על ידי שירן, ויחד עם האדריכל  דודו גבאי,  הם הצליחו ל"להגשים והחיות" את החלום ולהביאו לכדי מגע.

 

צילום: מהאינסטגרם של שירן מתיתיהו

 

בבוטיק, תמצאו קיר לבנים בצבעים תכלת, ורוד, סגול וצהוב, שהוא בעצם האלמנט הכי מזוהה עם פיד האנסטגרם של שירן. וכן פינות נוספות המצטלמות מעולה לאינסטגרם כמו נדנדת דונטס, ברזי שוקולד מטריפים וכן אמבטיית שוקולד ענקית עם קצפת. בנוסף, כל הקינוחים המתוקים, העוגות הגדולות וכמובן המאפים, כלום בצורה של ריבועים – כמו באינסטגרם – ממש כך גם בבוטיק.

 

שירן מתיתיהו – צילום: אייל רז אורן

 

שירן מספרת בהתרגשות: "טדאם! היא הגשמת חלום מבחינתי. כל האהבה שאני מקבלת ברשת, בין אם  בערוץ היוטיוב שלי  או באינסטגרם הביאה אותי להחלטה לפתוח מקום משלי, בו אוכל להיות בקשר ישיר עם כולם, וכמובן להנגיש להם את כל הקינוחים והמתוקים שלי. יש הרבה בנות צעירות שעוקבות אחרי וחשוב לי להראות להן שמאחורי התואר "כוכבת רשת" יש מישהי אמיתית, ממש כמוהן, שעד לפני כמה שנים לא הכירו אותה, ושכמו שאני בניתי את המותג שלי והעסק שחלמתי עליו, גם הן יכולות להגשים את החלומות שלהן".

 

 

 

"טדאם" של שירן מתיתיהו – צילום: שירן מתיתיהו

 

במה תקנחו ?

קינוחים אישיים: כמו טארט לימון, קרמל מלוח עם קרם פיסטוק וחד קרן טוטי פרוטי במחירים של 30-35 שקלים. וגם דילים של קינוחי מיני במארזים של 4 במחיר 58 שקלים או 8 במחיר של 98 שקלים.  

 

קרואסונים מרובעים ממגוון סוגים: כמו קוביות קרואסון פיסטוק עם שוקולד לבן ומחית פיסטוק וקרואסון נוטלה עם שוקולד חלב ואגוזי ברס (8 שקלים לקרואסון), וגם עוגיות שוקולד צ'יפס וחמאה חמה, עוגיות אמסטרדם ועוגיות פיסטוק צ'יפס  – 15 שקלים.

 

עוגות ראווה ועוגות יומולדת: עוגות סוכריות נשפכות, עוגת 4 שוקולדים ועוגת גבינה עם נוגט ואגוזי לוז,  במחירים שנעים בין  280-340  שקלים וגם עוגות שמרים ורוגלך (55 שקלים), עוגה מקרואסונים במילויים שונים (65 שקלים ), עוגת ביסקויטים עם אוריאו ועוגת גבינה פירורים.

 

שירן התגלתה  לראשונה בעונה הראשונה של תוכנית האפייה "בייק אוף" ומאז והפכה ליוצרת תוכן פופולרית של מתכונים וצילומי מתוקים, כשלצד עמוד האינסטגרם המצליח שלה (מעל 50 אלף עוקבים), היא אחת ממשפיעניות האפיה היחידות שממשיכות לתחזק גם ערוץ יוטיוב פעיל לצד הפעילות האינסטגרמית.

 

"טדאם"!

 שעות פתיחה:

ימים א׳-ד׳ 12:00-00:00
יום ה׳ -12:00-2:00
יום ו׳-10:00-16:30
רבי פנחס 11 תל אביב יפו
כשר