כותרות אחרונות
Search

חרדה אצל נשים בהריון והדרך להתמודד איתה:

בטי שרם – צילום: ג'ני פפרמן הבלון הצהוב

 

חרדה אצל נשים בהריון:

נשים בהריון נמצאות בתקופה מאוד רגישה והקורונה בהחלט יכולה להוסיף לחץ לכן חשוב מאוד לעבוד על הרפיה והרגעת הלחץ עם נשים בהריון.

איך עושים זאת?

  1. חשוב לאוורר רגשות בכל יום , להפוך  למנהג של שיחת אוורור רגשות זה יכול להיות עם חברה, בן הזוג, הורים כל אדם שאתם מרגישים בנוח איתו, פשוט לספר לו איך אתם מרגישים ולתת לרגשות מקום.
  2. כתיבה היא כלי מרפא, אני מאוד ממליצה לכתוב בכל יום לפחות 10 דקות ולתת למחשבות שלכם ביטוי על דף הנייר, תוך כדי הכתיבה המוח שלכם יירגע והפרופורציות יחזור.
  3. חשוב מאוד להזכיר לעצמכן פרופורציות, שהכל יחסי ושהדבר הכי גרוע יש בו גם טוב, בכל דבר בעולם יש צד טוב וצד רע, יש להזכיר לעצמנו את הצד הטוב בכל דבר.
  4. להשתמש בכלי שנקרא דמיון מודרך כדי לדמיין את ההריון כחוויה מדהימה שכוללת בסופה לידה קלה ופשוטה, בכל יום לדמיין את החוויה לפחות 5 דקות, המוח שלנו לא מבדיל בין דמיון לבין מציאות ולכן החוויה תהיה אמיתית בסופו של דבר.
  5. כמובן שנשים בהריון צריכות להקפיד על לקיחת וויטמינים לפי הצורך לפעמים עייפות יכולה להוביל לדאגה ואפשר לפתור את זה בכלים מאוד פשוטים.
  6. גם לנשים בהריון חשוב לשמור על פעילות גופנית למי שכבר עשתה פעילות לפני ההריון פשוט להמשיך ולבצע ולמי שלא עשתה אפשר לצאת להליכות קצרות או הליכה בחוף הים.
  7. לשמוע מוסיקה שאוהבים בכל יום, ולרקוד כן ממש כך לרקוד.
  8.  

בטי שרם – צילום: ג'ני פפרמן הבלון הצהוב

 

הכותבת היא בטי שרם, הבעלים והמייסדת של מכללת אפקט. בטי היא בעלת תואר ראשון ושני בחינוך, בעלת ניסיון של 18 שנים בתחום ההוראה, הדרכה והנחיית סדנאות וקבוצות.