כותרות אחרונות
Search

שחקנית חדשה בשוק הסיבים הסיטונאי: קבוצת "פרטנר" תאפשר לספקיות תקשורת למכור שירותים באמצעות התשתית שלה.

אבי צבי מנכ"ל פרטנר – צילום: ישראל שם טוב

 

שחקנית חדשה בשוק הסיבים הסיטונאי: קבוצת "פרטנר" תאפשר לספקיות תקשורת למכור שירותים באמצעות התשתית שלה.

קבוצת התקשורת תציע לספקיות מחירים תחרותיים ביחס למחירים בשוק ובכך צפויה להגדיל את ההיצע ולהוזיל לצרכן הסופי את העלות החודשית.

 

קבוצת התקשורת "פרטנר" תאפשר לספקיות תקשורת להציע לצרכנים שירותים במודל סיטונאי על בסיס תשתית הסיבים האופטיים שלה.

 

עד כה, החברות היחידות שאפשרו לספקיות תקשורת להשתמש בתשתיות הסיבים שלהן הן בזק ו-IBC. עתה, לאחר שהגיעה לפרישה משמעותית בכל רחבי הארץ, "פרטנר" החליטה לאפשר לספקיות שימוש גם בתשתית הסיבים העצמאית שלה, המאפשרת מהירות גלישה גבוהה ועוצמתית. הסכמים ראשונים נחתמו לאחרונה עם הספקיות 099 ו-ITC, והסכמים נוספים צפויים להיחתם בהמשך.

 

מהלך זה של "פרטנר" מגיע כחלק מאסטרטגיה מתמשכת של החברה להיות קבוצת התקשורת המובילה בישראל, המספקת תשתיות ושירותים. "פרטנר" תציע לספקיות מחירים תחרותיים ביחס למחירים בשוק, ובכך למעשה צפויה להגדיל את ההיצע ולהוזיל לצרכן הסופי את העלות החודשית. כלומר, צרכן יוכל עתה להתחבר לסיבים של "פרטנר" גם דרך הצעות של חברות מתחרות.

 

אבי צבי מנכ"ל פרטנר – צילום: ישראל שם טוב

 

על פי נתוניה לרבעון השלישי של 2021, "פרטנר" פרשה תשתית סיבים עצמאית בלמעלה מ- 660 אלף משקי בית בכל רחבי הארץ, לרבות בפריפריה ובבתים צמודי קרקע. החברה צופה כי עד סוף שנת 2022 היא תגיע לכמיליון משקי בית מחוברים. מספר מנויי הסיבים של החברה עומד על למעלה מכ-200 אלף משקי בית.

 

רק לאחרונה הודיעה "פרטנר" על שתי עסקאות משמעותיות בתחום הסיבים. הראשונה היא הסכם מול חברת IBC כך שפרטנר תוכל, במסלול ההפוך, להציע שירותים על בסיס התשתית של IBC. השנייה היא הרחבת הפרישה של תשתית הסיבים בישראל במטרה לספק למפעילות תקשורת בינלאומיות גישה ותמסורת בין המזרח הרחוק ומדינות המפרץ לאירופה ובכך לאפשר חלופה בת קיימא לחיבורים הקיימים כיום דרך תעלת סואץ.