כותרות אחרונות
Search

יום האהבה – מדריך לאיפור רומנטי – באדיבות: ירין שחף, מנהל בית הספר למקצועות היופי.

יום האהבה – איפור: ירין שחף – צילום: בן לאון

 

יום האהבה – מדריך לאיפור רומנטי.

ירין שחף, מנהל בית הספר למקצועות היופי, קיבץ עבורך כמה הצעות איפור, כדי שתוכלי לבחור ולהתרגש ביום האהבה.

 

 המראה הרומנטי

כדי לקבל מראה גלאם ונשי, השתמשי במייק-אפ קליל בגוון העור. ליצירת מראה עיניים מסקרן, מלאי את כל שטח העפעף בצללית בגוון חום אפרפר בהיר. מסגרי את קו הריסים בעזרת עיפרון עיניים שחור, למראה עיניים מואר ופתוח –  מעבים את הריסים עם מסקרה שחורה. כדי להפוך את הלוק לרומנטי, אל תחששי משפתון בגוון אדום שרי בוהק.

 

יום האהבה – איפור: ירין שחף – צילום: בן לאון

 

מראה משכר- בגווני יין:

כדי ליצור מראה סקסי של שיכרון, התחילי עם מייק-אפ נוזלי בגוון מט שיגרום לעור הפנים מראה חלק, אך לא כבד. צלליות העיניים יצרו מראה עיניים מעושן וכהה, כדי ליצור את האפקט, השתמשי בצלליות בגוון חום עמוק קרוב לקו הריסים, שתתבהר עד קו הגבה. הקפידי על נגיעות של שימר באזורים הגבוהים: מצח אף ולחיים. אלה יוסיפו אור וברק. השלימי את הלוק עם שפתון בורדו-יין, ועטפי אותם בלחות בעזרת ליפ-גלוס שקוף.

 

איפור בגוונים של יין אדום – איפור: ירין שחף – צילום: שגב אורלב

 

אלף גוונים של כתום:

צלליות כתומות מתאימות לנשים נועזות, שאוהבות אמירה במראה החיצוני. בנוסף, הכתום מתאים לבעלות שטח עפעף גדול ועור בהיר. לפני פעולת האיפור –  הרימי את הסנטר כלפי מעלה, באופן בו עפעף העין נגלה כמעט בשלמותו,  מירחי פריימר  ייעודי לעפעפיים.  השימוש בו הוא המפתח לאיפור עיניים מושלם. הפריימר  מכין את העפעף לצללית שעומדת לבוא, מונע קמטים ומאפשר לצללית שלך – בין אם היא במרקם אבקה, קרם או ג'ל – להימרח בצורה חלקה ונקיה. הנחי צלליות בגוון כתום-אורנג'. את צידי הלחיים הסמיקי בגוון כתום-חלודה ועל השפתיים מרחי שפתון בגוון כתום אפרסק.

 

צילום: יח"צ

 

מראה הנשף:

אם החלטת לחגוג את חג האהבה בגדול, הצטיידי באקססוריז מנצח של כובע ונוצה אדומים. איפור: הניחי על הפנים קרם לחות ולאחריו מייק-אפ דק ונוזלי. על מנת ליצור מריחה אחידה של צלליות,  השתמשי בעזרת מברשת יעודית. הקפידי על הנחת הצללית מהזווית הפנימית של העין כלפי חוץ. על אזורהמצח, האפ ומסגרת הפנים רפרפי עם מעט ברונזר. משחי את הריסים במסקרה  וסיימי עם שפתון אדום ודרמטי.

 

איפור: ירין שחף – צילום: גדי סהר

www.yarin-shahaf.co.il