כותרות אחרונות
Search

חברת "HARMAN" רוכשת את חברת "Apostera" חלוצת המציאות המעורבת.

 תא נהג דיגיטלי צילום:  הרמן.

 

חברת "HARMAN" רוכשת את חברת "Apostera" חלוצת המציאות המעורבת.

המהלך יעשיר את קו מוצרי ה- AR/MR של החברה לתעשיית הרכב.

 

חברת האוטומוטיב "HARMAN" המתכננת ומייצרת טכנולוגיות מקושרות עבור יצרני מכוניות, צרכנים וארגונים ברחבי העולם, רכשה את חברת "Apostera" הגרמנית, המתמחה בפתרונות תוכנה של מציאות רבודה (AR) ומציאות מעורבת (MR). הרכישה תאפשר ל- "HARMAN" להרחיב את היצע הפתרונות של החברה לתעשיית האוטומוטיב ולמצבה בחזית הספקיות של טכנולוגיות להעשרת חוויית הנהגים והנוסעים.

 

כספקית-משנה מובילה ליצרניות רכב גלובליות, "HARMAN" היא היחידה כיום שיכולה לספק פתרון מוכח לשילוב יכולות מתקדמות – הכוללות תא נהג דיגיטלי, יחידות טלמטריה 5G, מותגי אודיו לרכב, פתרונות ענן ותוכנה, לצד מערכות מתקדמות תומכות-נהיגה (ADAS). ״על ידי שילוב ׳שקוף׳ למשתמש של AR בסביבת תא הנהג, פתרון המציאות המעורבת של Apostera תואם לחזון שלנו, של הפיכת כל אמצעי תצוגה בתוך המכונית לחווייה מעשירה״, אומר כריסטיאן סובוטקה, נשיא חטיבת האוטומוטיב של "HARMAN".

 

מיכל גבע – צילום: סמדר כפרי

 

מיכל גבע, מנכ״לית "HARMAN" ישראל: "הפתרונות של Apostera משלבים מציאות רבודה, למידת מכונה, ראיית מחשב ושילוב חיישנים בפלטפורמה חומרה אגנוסטית אחת. ״השילוב של פתרונות התוכנה החדשים עם קו מוצרי תא הנהג הדיגיטלי שלנו יסייע לגשר על הפער בין העולמות החומריים והדיגיטליים".  

 

מוסיפה  גבע: "מכוניות נועדו לא רק לנהיגה. הן חלק אינטגרלי מהחיים שלנו ואנו מעבירים בהן  לא מעט זמן. כמובילת שוק יש לנו יכולת לשלב מגוון טכנולוגיות רכב, כולל תא הנהג הדיגיטלי, יחידות טלמטריה, אודיו, פתרונות תוכנה מבוססי-ענן ו-ADAS עם הבנה עמוקה של מגמות בשוק הרכב וצרכים של הנהג והנוסעים. הבידול של HARMAN ממתחרותיה טמון בהבנת רצון הצרכנים וההעדפות שלהם כשהם בתוך מכוניותיהם. ״היצרנים יהנו מהפרסונליזציה ומהסינרגיה הטכנולוגית בעוד הנהגים ייהנו מחוויית נהיגה מקושרת בהתאם לצרכיהם".

 

 תא נהג דיגיטלי צילום:  הרמן.

 

מידע נוסף: car.harman.com

 

"HARMAN" מתכננת ומייצרת מוצרים מקושרים ופתרונות עבור יצרני מכוניות, צרכנים וארגונים ברחבי העולם, ביניהם: מערכות מכוניות מקושרות (חכמות), מוצרי אודיו ווידאו, פתרונות אוטומציה ארגוניים ושירותים התומכים באינטרנט של הדברים (IoT). שרותי התוכנה של "HARMAN" מניעים מיליארדי מערכות ומכשירים ניידים, כשהם מקושרים  ומאובטחים על פני כל הפלטפורמות בהן הם פועלים, מהעבודה, דרך הבית ועד למכונית ולמובייל. החברה מעסיקה מעל 30,000 עובדים ברחבי העולם. בשנת 2017 נרכשה החברה על ידי חברת "סמסונג אלקטרוניקס" תמורת 8 מיליארד דולר.