כותרות אחרונות
Search

רשת "שטיינר מכשירי שמיעה" מציגה לראשונה בישראל ובעולם – מכשיר שמיעה חסין למים.

 

 

רשת "שטיינר מכשירי שמיעה" מציגה לראשונה בישראל ובעולם מכשיר שמיעה חסין למים.

בשורה לכבדי השמיעה – מעתה יוכלו להכנס לים או לבריכה עם מכשיר השמיעה, לשמור על קשר עם הסביבה והמציל, ובכך לא לסכן את חייהם.

 

רשת "שטיינר מכשירי שמיעה" – "סונובה ישראל", ערכה אירוע השקה של מוצרים חדשים מבית "PHONAK" עבור כבדי השמיעה. בין המכשירים החדשים שהוצגו, הוצג לראשונה מכשיר שמיעה המאפשר חסינות בפני מים, מכשיר שמיעה המודד דופק וצעדים ומכשיר שמיעה בעיצוב חדיש להתאמה מושלמת לאוזן. באירוע נכחו בכירי חברת "שטיינר", קלינאיות תקשורת, אנשי תקשורת ודליק וולינץ שנבחר להיות הפרזנטור. 

 

אריק שטיינר, מנכ"ל סונובה ישראל  ורעייתו אתי שטיינר – צילום: אבי בר

 

בשורה טובה לכבדי השמיעה בישראל: מכשיר שמיעה חדש יאפשר לראשונה חסינות בפני מים. מדובר בבשורה משמעותית עבור אנשים עם לקות שמיעה שיוכלו מעתה לשמוע בזמן מקלחת, שחייה, הליכה בגשם או בזמן פעילות גופנית הגורמת להזעה יתרה.

 

מכשירי השמיעה בתוך המים – צילום: אבי בר

 

אריק שטיינר, מנכ"ל סונובה ישראל – שטיינר מכשירי שמיעה: "עד היום אנשים עם לקות שמיעה נאלצו להוריד את מכשיר השמיעה בזמן פעולות הכוללות מגע אינטנסיבי עם מים, דבר הפוגע מאוד באיכות חייהם ובמצבים מסוימים אף מסכן את חייהם, כמו לדוגמה בעת רחצה בים כאשר לא ניתן לשמוע את המציל. מעתה הם יוכלו לשמוע בכל מקום ובכל מצב, ולכן מדובר במכשיר שמשנה חיים".

 

דליק וולינץ שנבחר להיות הפרזנטור של המכשירים החדשים, מרצה בפני באי אירוע ההשקה – צילום: אבי בר

 

המכשיר החדש, מסדרת Audeo Life מבית PHONAK, ישווק בארץ על ידי רשת "שטיינר מכשירי שמיעה" – "סונובה ישראל". החברה ערכה אירוע השקה חגיגי למכשיר החדש ולמכשירי שמיעה נוספים מבית PHONAK.

 

רותי שרון קלינאית ראשית של חברת שטיינר – צילום: אבי בר

 

בין המוצרים שהוצגו:

 

מכשיר השמיעה מסדרת Audeo Life  Phonak – מכשיר שמיעה מסוג רמקול בתעלה המאופיין ברמת אטימות גבוהה במיוחד ועמידות גבוהה מאוד למים. המכשיר מאפשר לעסוק בפעילויות שונות ללא חשש מנזק למכשיר, ובעל עמידות גבוהה בפני לחות, מים, אבק וזיעה. המכשיר מגיע עם אפשרות לבחור מבין מגוון של חמישה רסיברים (רמקולים) המגדירים תחומי הגברה שונים, מליקוי שמיעה קל עד חמור-עמוק. Audeo Life משווק ב-8 צבעים לבחירת המשתמש.

צילום: יח"צ

 

מכשיר שמיעה מסדרת Audeo Fit Phonak – מכשיר שמיעה מסוג רמקול בתעלה, שהוא משמעותית קטן ונסתר יותר ממכשירי שמיעה רגילים. למכשיר רמקול מיוחד עם חיישן היכול לנטר את קצב הלב. בעזרת מכשיר זה ואפליקציה ייעודית ניתן לעקוב אחר הפעילות הגופנית של המשתמש וליצור הרגלים בריאים יותר. ניתן לעקוב אחר קצב לב, מספר צעדים, רמת פעילות ומרחק הליכה/ריצה. המכשיר מגיע עם אפשרות לבחור מבין שני רסיברים שונים המגדירים תחומי הגברה שונים, מליקוי שמיעה קל עד חמור, וב-3 צבעים לבחירה.

 

צילום: יח"צ

 

מכשיר שמיעה מסדרת Phonak Slim – מכשיר שמיעה בעל זווית של 7 מעלות להתאמה מושלמת לאוזן ולמראה אסטטי ונקי. המכשיר מגיע עם אפשרות לבחור מתוך מגוון של ארבעה רסיברים המגדירים תחומי הגברה שונים, מליקוי שמיעה קל עד חמור. המכשיר מגיע ב-3 צבעים לבחירה.

 

צילום: יח"צ

 

שלושת המכשירים יכולים להתחבר דרך פרוטוקול Bluetooth – למכשירי טלפון וטלוויזיות חכמות ומאפשר שיחות טלפון המוזרמות לשתי האוזניים, הזרמת מדיה ומוסיקה, חיבור לאפליקציה. חידוש מעניין, המכשירים החדשים ניתנים לתמיכה טכנית מרחוק באמצעות אפליקציה יעודית. המכשירים מאובזרים בסוללת ליתיום-יון נטענת, 3 שעות הטענה מספיקות ליום שלם. המכשירים נכבים ונדלקים אוטומטית עם הכנסתם והוצאתם מהמטען.

 

רשת "שטיינר" משווקת מבחר מכשירי שמיעה שוויצריים דיגיטליים מתקדמים בכל העוצמות והגדלים, החל ממכשירי השמיעה הקטנים ביותר הממוקמים עמוק בתוך תעלת השמע, ועד למכשירים החזקים ביותר המורכבים מאחורי האוזן. מגוון המכשירים המשווקים על ידי החברה מכסה באופן מוחלט ובלעדי את כל טווח הדרישות של מבוגרים וילדים כבדי שמיעה.

 

התאמת מכשירי השמיעה המשווקים על ידי הרשת נעשית באופן ממוחשב על ידי קלינאי התקשורת המנוסים והמסורים של החברה. היצע השירותים של החברה כולל בין השאר: מגוון גדול של מכשירי שמיעה, עזרי שמיעה איכותיים ואביזרים מתאימים, מערכות שמע לטלוויזיה, טלפונים, שעונים מעוררים ועוד. כמו כן, פתרונות להקלה על טנטון, אוזניות, אטמים למים, רעש או מוזיקה וכל סוגי הסוללות למכשירי השמיעה."