כותרות אחרונות
Search

המחזמר המיתולוגי "כנר על הגג" חוזר ובגדול.

 

צילום: אבי בר

המחזמר המיתולוגי "כנר על הגג" חוזר ובגדול.

כנר על הגג בתיאטרון זה כבר עניין של מסורת. 

התיאטרון העברי מציג את שירי המחזמר "כנר על הגג" כפי שיעלה במהלך הקיץ הקרוב על בימת היכל התרבות בתל אביב, ובימת תיאטרון הצפון . 

טוביה החולב יהיה הפעם השחקן המוערך והמוכשר נתן דטנר.

 

המחזמר כנר על הגג – צילום: אבי בר

 

המחזמר "כנר על הגג" נחשב לאחד ממחזות הזמר המצליחים בעולם, והוא אהוב מאוד על הקהל הישראלי. בחודש יולי תעלה תחת ניהולו האמנותי של גדי צדקה, במסגרת התיאטרון העברי, הפקה חדשה של המחזמר, כשאת שרביט הבימוי לוקח לידיו נתן דטנר שגם ישוב וייכנס לנעליו של טוביה החולב, ולצדו הכוריאוגרף אביחי חכם  והמנהל המוזיקלי יוסי בן נון, אשר גם ינצח על התזמורת.

 

צילום: אבי בר

 

בהפקה החדשה של המחזמר "כנר על הגג" ייקחו חלק כ-40 שחקנים ורקדנים בליווי תזמורת חיה.  

 

התיאטרון העברי קיים פרזנטציה של שירי המחזמר "כנר על הגג" כפי שיוצגו בגרסה שתעלה בו בחודש יולי, כשלצידו של דטנר נכחו בפרזנטציה כמה מכוכבי ההצגה, ובהם סנדרה שדה שתגלם בו את גולדה, שרי צוריאל שתגלם את ינטע השדכנית, קובי מאור שיגלם את לייזר וולף, ושי גבסו שיגלם את מוטל החייט. 

 

צילום: אבי בר

 

מנכ"ל התיאטרון העברי, גדי צדקה, אמר: "אנחנו גאים להעלות הקיץ את "כנר על הגג", המחזה החשוב ביותר שנכתב אי פעם על העולם היהודי, ושחושף את ההומור , החוכמה, התבונה והצניעות שהיו קיימים בו. זו הפקה חסרת תקדים, וחלק ממנה אתם העיתונאים זוכים לראות היום".

 

 

צילום: אבי בר

 

התיאטרון העברי הוא תיאטרון רפרטוארי ישראלי מוביל הפועל במסגרת עמותה לטיפוח תרבות עברית, ויוצרים בה מיטב האומנים והשחקנים בארץ. התיאטרון הוקם על ידי הבמאי גדי צדקה וזוגתו השחקנית פנינה ברט בשנת 1996. 

 

הבמאי גדי צדקה וזוגתו השחקנית פנינה ברט – צילום: אבי בר

התיאטרון מעלה מחזאות קלאסית עולמית, מחזאות קלאסית ישראלית, ומפגש עם מיתוסים ישראליים.