כותרות אחרונות
Search

הכוכבים של "אלקטרה": שלישיית מה קשור בקמפיין חדש לעונת הקיץ.

משה ארדר מנכ"ל "אלקטרה" ושלישיית מה קשור בצילומי הקמפיין החדש – צילום: אלירן אביטל

 

הכוכבים של "אלקטרה": שלישיית מה קשור בקמפיין חדש לעונת הקיץ.

"אלקטרה" מערכות אקלים ואנרגיה יוצאת במהלך למען הסביבה, מקימה מפעל ירוק ומעלה קמפיין פרסומי רחב היקף בכיכובה של שלישיית מה קשור תחת המסר: "כשאתם בוחרים מזגן, תזכרו שהכל קשור".

 

עם פתיחת העונה החמה, חברת אלקטרה מערכות אקלים ואנרגיה משיקה קמפיין פרסום רחב היקף בכיכובם של הפרזנטורים החדשים שלישיית "מה קשור" ציון ברוך, שלום מיכאלשווילי ואסי ישראלוף. במסגרת הקמפיין, תעלה אלקטרה בפרסומת טלוויזיה הומוריסטית ושנונה, בדיגיטל, בשילוט חוצות וברדיו.

 

הקמפיין, שיעלה היום, יום ראשון 8.5, יתמקד במסר "אלקטרה מובילה את המהפכה הירוקה" ויתקשר את המפעל הירוק אותו מקימה אלקטרה ואת סדרות המזגנים העוצמתיים והחסכוניים, שעוזרים לשמור על הכדור.

 

אלקטרה מערכות אקלים ואנרגיה, מובילה את ענף המיזוג בישראל ומספקת מגוון רחב של פתרונות מיזוג אוויר ביתיים ומסחריים. אלקטרה פועלת למעלה מ-77 שנה עם חדשנות טכנולוגית ותעשייה ישראלית פורצת דרך. מוצרי החברה משווקים בישראל וברחבי אירופה דרך חברות בינלאומיות, ביניהן חברת BOSCH העולמית, עמה אלקטרה בשיתוף פעולה רחב.

 

כפי שפורסם בעבר, שכרם של הכוכבים, שישמשו כפרזנטורים של המותג ב-3 השנים הקרובות, יסתכם בכ-6 מיליון ש"ח.

 

משה ארדר מנכ"ל "אלקטרה" ושלישיית מה קשור בצילומי הקמפיין החדש – צילום: אלירן אביטל

 

משה ארדר, מנכ"ל אלקטרה מערכות אקלים ואנרגיה: "אנחנו שמחים להשיק את קמפיין הקיץ יחד עם שלישיית מה קשור, הפרזנטורים החדשים שלנו. כמובילת שוק המיזוג הישראלי, אלקטרה היא החברה הראשונה לייצר מזגנים ירוקים וידידותיים לסביבה, וזאת כחלק מהמאמץ הגלובלי לשמור על כדור הארץ ולצמצם את פליטות הגזים המזהמים. אלקטרה תמשיך להציע את המוצרים האיכותיים ביותר בשוק, תוך שמירה על חדשנות ופיתוח טכנולוגיות ומוצרים ידידותיים יותר לסביבה".