כותרות אחרונות
Search

רשת נעלי "TOGO" מציגה "DROP" – אביב טרנדי, במבחר עיצובים וצבעוניות מרהיבה.

טוגו 2023 – צילום: עמירם בן ישי

 

 

It's spring DROP by TOGO

רשת נעלי "TOGO" מציגה "DROP" – אביב טרנדי, במבחר עיצובים וצבעוניות מרהיבה.

האביב בא  DROP חדש מגיע. החגים בפתח, מתחילים לראות פריחות שמסמלות התחדשות ולהרגיש את החום שהאביב מביא עמו. רשת נעלי TOGO מציגה  בימים אלה DROP  אביב טרנדי במבחר עיצובים וצבעוניות אביבי  שמשלב גבהים וסגנונות שונים, כך שכל אחת תוכל למצוא את הנעל המושלמת שתהפוך את תקופת המעבר לאופנתית ונוחה עבורה!

 

האביב הזה כולו בלרינה!

הנעליים הקלאסיות והעל זמניות מגיעות העונה בצבעוניות קיצית של פסטלים בהירים לצד צבעוניות עזה ומטאלית בשילוב טקסטורה טרנדית. נעלי הבלרינה מקבלות העונה גם טוויסט אופנתי עם חיתוכים גאומטריים למשחקי שקיפות עם העור ונגיעות של פפיונים מנצנצים שיהפכו כל לוק לחגיגי במיוחד!

 

טוגו 2023 – צילום: עמירם בן ישי

 

עונת הסניקרס

בשנים האחרונות נעלי הסניקרס הפכו לכוכבות האמתיות של עונת המעבר, עם מגוון עיצובים, טקסטורות ושילובי צבעים. הקולקציה מציעה מגוון רחב של סניקרס בשלל סגנונות וגבהים ביניהן נעלי סניקרס עם  טאץ' מטאלי של לבבות זהובים שיגנבו את ההצגה וישדרגו כל לוק. לצד סניקרס בצבעוניות מטאלית של כסוף וזהב למראה אופנתי באפס מאמץ.

 

טוגו 2023 – צילום: עמירם בן ישי

 

 

אביב של מוקסינים

אמרתם עונת מעבר, אמרתם מוקסינים! הדגם הפופולארי מהווה את השילוב האולטימטיבי בין סטייל לנוחות לעונת האביב. השנה מגיעים המוקסינים בעיצוב אלגנטי ושילוב אבזמים זהובים, שרשראות כסופות ואבנים מנצנצות. המוקסינים משלבים העונה צבעוניות מגוונות של צבעי פסטל בהירים בגימור לקה מבריקה, שחור- לבן וגם אדום נועז.

 

טוגו 2023 – צילום: עמירם בן ישי

 

 

סטילטו בסטייל!

וכמובן שאי אפשר בלי נעלי עקב לאירועים מיוחדים, או שדרוג ההופעה היומיומית. DROP האביב מציע נעלי סטילסטו גבוהות ונמוכות, כך שכל אחת תוכל לבחור את העקב המתאים עבורה!  הסטילטו מגיעות בצבעוניות של שחור, לבן , ניוד קלאסית עם טוויסט טרנדי של גימור לקה, נגיעה מנצנצת של שרשרת למראה סקסי ומסתורי ונעליים במראה מטאלי מנצנץ. לצד צבעוניות נועזת שתשדרג כל הופעה למלאת סטייל ושיק !

 

טוגו 2023 – צילום: עמירם בן ישי

 

בסניפי הרשת ברחבי הארץ ובאתר האונליין

www.togonline.co.il