כותרות אחרונות
Search

נותן חסות חדש למרתון Playtika תל-אביב 2023 – אירוע הספורט הגדול בישראל.

מרתון פלייטיקה תל-אביב – צילום באדיבות כפיים, מרתון פלייטיקה תל-אביב

 

נותן חסות חדש למרתון Playtika תל-אביב 2023 – אירוע הספורט הגדול בישראל. 

אירוע הספורט הגדול ביותר בישראל ביוזמת עיריית תל אביב-יפו חוזר עם חסות ראשית חדשה של  Playtika, חברה מובילה בשוק הטכנולוגיה בתחום משחקי המובייל והבידור.

מרתון Playtika תל-אביב – יום שישי | 24 בפברואר 2023

 

ניתן להירשם במחיר מוזל למקצי המרתון שיתקיים ביום שישי, 24 בפברואר עד ליום רביעי, 30 בנובמבר.

 

נותן חסות חדש לאירוע הספורט הגדול בישראל: חברת הטכנולוגיה Playtika. מרתון Playtika תל-אביב 2023 יתקיים השנה זו הפעם ה-15 בלב העיר תל אביב-יפו ביום שישי, 24 בפברואר.

 

האירוע, ביוזמת עיריית תל אביב-יפו ובהפקת חברת "כפיים", יתקיים בהשתתפות למעלה מ-40,000 רצות ורצים הצפויים לקחת חלק באחד מששת המסלולים האורבניים העוברים ברחבי העיר.

 

מרתון פלייטיקה תל-אביב – צילום באדיבות כפיים, מרתון פלייטיקה תל-אביב

 

במסגרת האירוע יוזנקו: מרתון (42.195 ק"מ), חצי מרתון (21 ק"מ), מרוץ 10 ק"מ, מרוץ 5 ק"מ ומרוץ אופני יד לנכים. מקצה מיני מרתון לילדים יתקיים ביום רביעי, 22 בפברואר (500 מטר ו-1 ק"מ). ניתן להירשם במחיר מוזל לכלל מקצי המרתון עד ליום רביעי, 30 בנובמבר 2022.

 

Playtika היא חברה מובילה בשוק הטכנולוגיה בתחום משחקי המובייל והבידור, עם פורטפוליו רחב ומגוון של כותרי משחקים. החברה, שנוסדה ב-2010, הייתה בין הראשונות להציע משחקים חברתיים חינמיים ברשתות חברתיות, וזמן קצר לאחר מכן גם בפלטפורמות מובייל. Playtika, המנוהלת מישראל, חרטה על דגלה לבדר את העולם באינסוף דרכים.

 

מרתון פלייטיקה תל-אביב – צילום באדיבות כפיים, מרתון פלייטיקה תל-אביב

 

רוברט אנטוקול, מנכ"ל ומייסד פלייטיקה: "מרתון פלייטיקה תל אביב הוא אירוע הספורט המוביל בישראל ואחד מאירועי הריצה הבולטים בעולם. כחברת משחקים חדשנית ומובילה, שמורכבת מעובדים שגם הם כמו רצי המרתון יודעים מהי כוחה של נחישות עם חציית קו הסיום. אנו בפלייטיקה גאים להיות נותני החסות הראשית של המרתון, בזמן שאנו מעודדים את כל הרצים להגיע למצוינות אישית".

 

אירוע המרתון ביוזמת עיריית תל אביב-יפו ובהפקת חברת 'כפיים' ילווה לאורך כל המסלול בכ-5,000 אנשי הפקה, אבטחה, סדרנות ורפואה.

 

מחזיקי כרטיס דיגיתל נהנים מהנחה של עד 20% לאורך כל תקופת ההרשמה.

למידע נוסף ,עדכונים, מפת המסלולים והרשמה:  www.tlvmarathon.co.il