כותרות אחרונות
Search

חג האביב – זמן מושלם להקדיש לעצמכם. מוזמנים לביקור באחת הקליניקות של רופאים מובחרים.

 

 

חג האביב – זמן מושלם להקדיש לעצמכם.
ניקיתם את הבית, עשיתם קניות לחג, דאגתם למתנול למשפחה, בישלתם מצאת החמה עד צאת הנשמה אבל הנפש, מה איתה? תעצרו שנייה את הטירוף שלפני החג, ותדאגו לעצמכם במקום לכל העולם ואשתו. ביקור באחת הקליניקות של הרופאים המובחרים שאספנו עבורכם, תבטיח הירגעות ותשומת לב לעצמכם – במקום לאחרים. ואלו שמות.

 

  1. ד"ר אינס ורנר
    בקליניקה של ד"ר ורנר ניתן לעבור מנעד רחב של טיפולים אסתטיים בפנים ובגוף. ד״ר ורנר משלבת פילינג, לייזר, גלי רדיו, ואולטרה-סאונד בטיפולים השונים. לאחרונה נוספו גם טיפולי הרמת עפעפיים ללא ניתוח, וטיפול ה-Festoons המטפל ב"קווים" הרפויים לאורך מרכז הפנים בעזרת מיקרו-פלזמה.
    צוות הקליניקה מורכב רק מרופאי עור, ומהווה צוות מקצועי שמעניק את הטיפולים האולטימטיביים ברמת בטיחות הגבוהה ביותר, מתוך ידע וניסיון רב.
    דר אינס ורנר
    יגאל אלון 94, מגדל אלון 2 תל אביב
    www.vernerclinic.com
    פייסבוק: vernerclinic
    אינסטגרם:Vernerclinic

 

צילום: אבי בר

 

  1. ד"ר גיא נחמני
    ד"ר גיא נחמני עוסק ברפואה אסתטית ובכירורגיה קוסמטית, מוביל בתחום ניתוחי הגדלת השד בטכניקות מגוונות כמו עם שומן עצמוני והגדלה חזה היברידית המעניקים לחזה מראה טבעי והופכים להיות חלק אינטגרלי מגוף האישה, ובניתוחים באזור הבטן והחזה, ה- מאמי מייקאובר" לנשים אחרי ולפני הלידה. ד"ר נחמני משמש כרופא בכיר בכירורגיה פלסטית בקופת חולים כללית.

    ד"ר גיא נחמני

ויצמן 14, תל אביב

טלפון : 077-2303125

פייסבוק: Dr. Guy Nahmany – ד״ר גיא נחמני

אינסטגרם: drguynahmany
אתר: www.nahmany.org

 

  1. ד"ר לורה מוצ'ניק
    ד"ר מוצ'ניק מעניקה לכל אחד טיפול אישי, כמו חליפה בתפירת עילית יוקרתית ומאמינה כי הדרך היעילה ביותר להשגת תוצאות גבוהות היא ע"י שילוב של טכנולוגיות שונות; טיפול עם גלי רדיו לייצור קולגן והצרת העור, ביחד עם טיפול ה"טיקסל", או טיפול במכשיר ה-Geneo המשלב 3 טיפולי אנטי אייג'ינג: העשרת העור בחמצן טבעי בטכנולוגיית ה"אוקסיגנאו", שיפור מרקם העור בעזרת גלי רדיו, וספיגה מרבית של החומרים הפעילים בעזרת גלי אולטרה-סאונד. להעצמת התוצאות ניתן לשלב את טיפול המזותרפיה המחדיר ויטמינים וחומרים פעילים לשכבות הפנימיות של העור בעזרת מחטים קטנים.

    לקביעת פגישת ייעוץ:
    ד"ר לורה מוצ'ניק
    רח' ראול וולנברג 20 בניין A קומה 4 רמת החייל, ת״א
    שד' גושן 86 קומה 1,קרית מוצקין
    רמב"ם 2, מעל בית הילל באר שבע
    שדרות ירושלים 18 מגדלי ק טאוור קומה 1, חדר 124
    טלפון: 077-2315428
    פייסבוק: ד"ר לורה – קליניקה לאסתטיקה רפואית
    אינסטגרם: d.r.lora

 

ד"ר לורה מוצ'ניק – צילום: הועתק מעמוד הפייסבוק של  ד"ר לורה מוצ'ניק

 

  1. ליבי כרמי
    היא בוגרת הפקולטה לרפואת שיניים באוניברסיטת תל-אביב בהצטיינות. במהלך לימודיה קבלה מלגת הצטיינות, ובסיומם קיבלה את פרס הקולג' הבינלאומי לרפואת שיניים. קוראים לה ליבי. ליבי כרמי. ד"ר כרמי היא בוגרת GP (ג'נרל פרקטיס), לימודים מתקדמים בשיקום הפה לרופאי שיניים. היא למדה כשנה במכללה לרפואה אסתטית את תחום אסתטיקת הפנים וכן עשתה הכשרות רבות כולל תעודת MASTER LEADER בשיטת הקודים Medical Codes . ד"ר כרמי מקפידה להשתלם, להתעדכן ולהעשיר את ידיעותיה בארץ ובחו"ל, במגוון תחומים ברפואת שיניים, באסתטיקת הפנים וכן השילוב של שני התחומים.

    מרפאת ד"ר ליבי כרמי

אסתטיקת הפה והפנים
מרכז מיניקן, רודנסקי 5, תל-אביב

פייסבוק: ד"ר ליבי כרמי

אינסטגרם: dr.libbycarmi

אתר: https://www.drcarmi.co.il/

 

 

ד"ר ליבי כרמי – צילום: אבי בר

 

  1. ד"ר עמי איל
    ד"ר עמי איל הוא רופא מומחה בכירורגיה ויזם בתחומי רפואה וטכנולוגיות רפואיות. ד"ר איל עוסק באסתטיקה רפואית תוך שימוש בטכנולוגיות חדשות ולייזרים רפואיים לטיפולים מתקדמים. ד"ר איל סבור כי העור שלנו והמראה שלנו הוא אולי "התכשיט" היקר ביותר שלנו ובמקרים רבים הוא גם האור שלנו, לכן מאד חיוני לשמור עליו וכל שינוי קטן יכול לעשות שינוי גדול. במרפאה של ד"ר עמי איל תוכלו להינות ממגוון טיפולים כמו: העלמת פיגמנטציה, טיפול בסנטר כפול, הזרקות חומרי מילוי ועוד.
    ליצירת קשר וקביעת פגישת אבחון וייעוץ:
    מרפאת ד"ר עמי איל
    בית הרופאים – הברזל 11, רמת החייל – תל אביב
    טל: 1700-700-258
    אינסטגרם: dr.amieyal
    פייסבוק: ד"ר עמי איל- מומחה בכירורגיה כללית

 

  1. ד"ר צחי שלקוביץ
    נשירת שיער? הזעת יתר? בקליניקה של ד"ר שלקוביץ, מתמחים בדיוק בבעיות אלו. תוך שעה אחת של טיפול, והבעיה כלא הייתה. ד"ר שלקוביץ הוא מומחה לרפואת עור ולדרמטולוגיה אסתטית, בוגר ביה"ס לרפואה באוניברסיטת ת"א, עם התמחות ברפואת עור ומין בבי"ח תל השומר וידוע בעולם הרפואה כמי שמוביל חדשנות בתחומים ובמיוחד בתחום בעיות נשירה והתקרחות השיער.

    מעוניינים? תרימו טלפון או תשלחו מייל:
    מרכז רפואי ד"ר שלקוביץ – רחוב בר כוכבא 23 בני ברק. מגדלי V, קומה 2.
    טלפון : 1-700-50-59-59
    פייסבוק : ד"ר שלקוביץ דרמו-אסתטיקה ושיער
    אתר: www.derma.org.il
    מייל: clinif@derma.org.il

ד"ר צחי שלקוביץ – צילום: אבי בר

 

  1. ד"ר דן מננה
    ד"ר דן מננה מאמינה בשילובים של טיפולים, טכנולוגיה ואיכות מוצרים. כמו מכשיר RF הפועל עם גלי הרדיו או מכשיר ה"הייפו אולטרה פורמר" בשיטת האולטרסאונד שמטפל בשכבות העמוקות של העור שמחט לא מגיעה, מעודד ייצור מחדש של הקולגן, מחדש וממצק את העור. זאת בשילוב הזרקות בשכבות החיצוניות של העור והם השילוב המנצח לכל אישה שעברה את גיל ה-50 עם התוצאות הגבוהות והטבעיות ביותר.

    המרפאות של ד"ר מננה דן
    שדרות בן גוריון 105 גדרה, 08-9404191
    החומה 14 ראשון לציון, 03-6112770
    אינסטגרם: drmananadan