כותרות אחרונות
Search

חדש, חדיש ומחודש – כל מה שצריך לפסח הקרוב

"סמסונייט" – צילום אסף לוי

 

 

חדש, חדיש ומחודש – כל מה שצריך לפסח הקרוב.

מי אוהב להתחדש לקראת חג הפסח? כולנו בערך. בין הניקיונות המעייפים, הקניות והטירוף המוכר של החג, צריך לפנות רגע זמן לעצמנו ולהתפנק עם מתנה שווה שתלווה אותנו שנים קדימה. אז מזל שאנחנו פה – הנה חמישה מותגים שווים להתחדש איתם בפסח הקרוב.

 

1. אורזים בסטייל ובבטיחות סמסונייט, החברה המובילה בתחום המזוודות, משיקה את סדרת המזוודות האייקוניות S'CURE – במחירים מיוחדים. בסדרה מזוודות ב- 4 גדלים שונים העשויות מ-100% פוליפרופילן, בטכניקת FLOWLITE, המאפשרת יצירת שכבות דקות וקלות ללא פשרה בחוזק החומרים. מדובר בליין המזוודות הקשיחות והאייקוניות המזוהות עם המותג למעלה מ- 10 שנים, אליהן מצטרפים העונה, לצד 5 הצבעים הקלאסיים הקבועים של סדרה זו – שחור, כחול כהה, כחול טורקיז, אדום ואפור-כסף, 2 גוונים חדשים ססגוניים – צהוב-לימון וכחול פטרול במהדורה מוגבלת.

 

ניתן להשיג ברשת חנויות סמסונייט: קניון רמת-אביב קניון עזריאלי, ת"א קניון איילון, ר"ג גרנד-קניון, חיפה. באתר: www.impress-stores.co.il ובחנויות הנבחרות.

 

סמסונייט – צילום: אסף לוי

 

 

 

2. התיקים של TUMI את TUMI, מותג התיקים היוקרתי אין צורך להציג, ואם בכל זאת לא שמעתם עליו, נספר לכם שזהו אחד ממותגי התיקים המצליחים בעולם. הייחודיות של TUMI היא הדיוק בפרטים הכי קטנים: התפרים המוקפדים, הרוכסנים המיוחדים וכאלה המספקים אחיזה נוחה, הניילון הפנימי האיכותי וכמובן העיצוב הנוח והשיקי במיוחד, שמוסיף סטייל חיוני לכל נסיעה עסקית משעממת ואפרורית. לאחרונה השיק המותג את קולקציית Alpha Bravo לטיולים ולאנשי עסקים שאוהבים לטייל בסטייל בלתי מתפשר. בקולקציה החדשה TUMI מציג סגנון וצבע חדשים וניתן למצוא בה תיקי גב עם דגש חזק על פונקציונליות ורב-גוניות. את קולקציית Alpha Bravo ניתן להשיג בחנויות TUMI בקניונים רמת אביב, איילון וגרנד חיפה.

 

"טומי" – צילום: יח"צ חו"ל

 

3. עונת האביב היא הזדמנות מעולה לרענן את תיבת התכשיטים שלנו או של היקרים לליבנו. אימפרס, יבואנית תכשיטי ושעוני היוקרה הגדולה בישראל מחדשת לכם עם מבצעים מיוחדים לחג יחד עם קולקציה חדשה, ככה שיהיה לכם חג אביב שמח ונוצץ במיוחד. ניתן למצוא באימפרס מגוון תכשיטי זהב ויהלומים בעיצובים חדשים ומרהיבים – עגילים ארוכים, עגילי חישוק מלבניים, תליוני יהלומים קלאסיים וטבעות בעיצובים חדשניים, וכמובן – התכשיט שהכי מתאים לכל אירוע או חגיגה – צמידי טניס החל מ 2990 ₪.

 

לרגל חג הפסח, רשת אימפרס יוצאת במבצעים שווים לרוכשים תכשיט החל מ 1,490 ₪: מכשיר אולטרה סוניק ביתי לניקוי תכשיטים בשווי 490 ש"ח – במתנה! בנוסף, מציעה הרשת תכשיט יהלומים נוסף מהקולקציה שבמבצע במחיר של 490 ש"ח בלבד! בכפוף לתקנון. המבצעים בתוקף 19.3 – 5.4

 

לרשימת הסניפים ורכישה: https://bit.ly/3Z6aI9z אינסטגרם: impress_israel פייסבוק: Impress

 

"אימפרס" – צילום: אבי בר

 

4. בכל דור ודור – השעון שלו תתכוננו לאחד מדגמי השעונים היותר חמודים שראינו לאחרונה. דגם המיני מי, נולד מתוך שיתוף פעולה של SWATCH ומותג שעוני הילדים פליק פלאק. במארז אפשר למצוא שעון להורים ושעון תואם לילדים כך שהבונדינג עם הקטנים שלכם יהיה חזק מאי פעם, אישית ואופנתית. כמיטב המסורת השוויצרית, גם שעונים אלו עשויים מחומרים איכותיים ביותר תוך הקפדה על רמת גימור ללא פשרות ועיצוב צבעוני מדליק ביותר. מחיר סט הכולל 2 שעונים: 499 ש"ח. מתנה נהדרת כפרס לאפיקומן – לכם ולקטנים שלכם. זמינים בחנויות SWATCH ובחנויות נבחרות ברשת IMPRESS וכן באתר https://www.impress-stores.co.il/

 

צילום: יח"צ חו"ל

 

5. פינוק לגוף ולנפש לכבוד חג הפסח המתקרב, אתם הולכים לפנק את עצמכם בטיפול מסור מידי צוות המטפלים של מרכז ALOKINO. אלו-קינו, המרכז הגדול לטיפולי אסתטיקה מתקדמים כבר קיים קרוב לעשור. המרכז משלב טיפולים לפנים ולגוף בשלל טכנולוגיות מתקדמות. במרכז תוכלו למצוא את מיטב הרופאים, האחיות והקוסמטיקאיות, שהוכשרו למשימה לעצב ולהאדיר את הופעתכם החיצונית. הצוות במרכז דואג לכל אחד ואחת ממטופליו כך שכולם יוצאים מרוצים. שנקבע לכם תור?

 

ליצירת קשר:

כתובת: משה לוי 11, ראשון לציון

טלפון: 073-769-6000

אתר: www.alokino.co.il

אינסטגרם: alokino_israel

פייסבוק: Alokino

 

6. חידוש הבית חג האביב מסמל גם התחדשות וצמיחה. ומה יותר מתאים מאשר לחדש את הבית בשיפוץ קטן או גדול אך כזה שעושה שינוי אמיתי? בדיוק בשביל זה יש את האדריכלית לאורה יהודית גורביץ׳. יהודית בונה בתים שיהיו נוחים ונעימים לגרים בתוכם. התהליך דורש לא מעט הבנה בפסיכולוגיה מצידה ויכולת לתאם ציפיות אצל הלקוח. עליו לדעת מראש שלא תמיד הכול ילך כמו שרוצה, תמיד ישנם דברים לא צפויים בדרך, ולכן היא מלווה את הלקוחות לאורך כל הדרך, 100 אחוז תמיכה ונוכחות טוטאלית, להרגיע במצבי לחץ ולפתור בעיות בשטח. אדריכלית לאורה יהודית גורביץ׳ כתובת , מושב קידרון. טלפון 052-468-0957

פייסבוק: Judith Laura Gurewitz Architect

אינסטגרם: jlg_architect