כותרות אחרונות
Search

חג של אביב ומתנות. הרבה מתנות.

"אופטרה" – צילום: אבי בר

 

חג של אביב ומתנות. הרבה מתנות.

החג הכי מיוחד של השנה כבר נמצא מעבר לפינה וחוץ מהפריחה שמסביב, הבגדים הלבנים, הנקיונות והמצות עם השוקולד – חג האביב הוא חג של מתנות. לכם, לקרוביכם, אהוביכם, כולם אוהבים לקבל מתנות וכמה שיותר מהן. אז מה עושים אנשים טובים שכמותנו באמצע הדרך? נכון, ליקטנו עבורכם אופציות נהדרות למתנות מושלמות שתוכלו להעניק בערב החג לבן או בת זוגכם, אמא, אבא, סבתא או סבא. לגזור ולשמור.

 

1. כל תכשיר זהב! כחלק מחגיגות יום הולדת עשרים שנה לקיומו של המותג שלה, השיקה מאסטרית הקוסמטיקה והאיפור הקבוע רווית אזוט סדרת מוצרי טיפוח אשר נרקחו על טהרת הזהב. סדרת ה"פרו גולד" מסייעת לחידוש עור הפנים, ממצקת אותו ומשיבה לו מראה רענן זוהר, צעיר ומטופח. ייחודה של הסדרה הוא השימוש בחומרים פעילים הידועים מחקרית כמועילים לטיפולי אנטי אייג'ינג, ובמרכיביה ממקור טבעי, בעיקר אבקת זהב 24 קארט הידועה כבעלת השפעה מיידית על העור והענקת מראה מטופח ורענן.

 

רוית אזוט – צילום: רמי זרנגר

 

מה תוכלו למצוא בסדרה המוזהבת של רוית אזוט:

PRO GOLD EYE BOOSTER סרום חדשני לטיפוח העור העדין סביב העיניים.

LIFT & FIRM SERUM מכיל אבקת זהב 24 קראט וחומרים פעילים המעניקים תחושת יופי מיידית ומראה עור מטופח ובריא.

PRO GOLD MASK מסיכת יופי מתקלפת המתייבשת על גבי העור שבעת הסרתה תאי העור המתים נפרדים והעור נותר רענן וקורן במיוחד.

PRO GOLD CREAM קרם חדשני בעל רכיבי לחות והגנה אינטנסיביים לעור, המסייעים בשיקומו וריענונו של העור.

 

מרכיבי הסדרה: חומצה היאלרונית, מטריקסיל (פפטידים), אבקת זהב 24 קראט, RENOVAGE TM ו- VITAMIN E ניתן להשיג: "מרכז רוית אזוט"– טיפולי קוסמטיקה ואסתטיקה מתקדמים: סניף באר שבע – עין גדי 14 סניף תל אביב – ראול וולנברג ובאתר: www.Ravitazut.co.il פייסבוק: רוית אזוט Ravit Azut אינסטגרם: ravit_azut_academy טלפונים: 077-7675404, 054-5988781

 

2. טכנולוגיה אסתטית מתקדמת "אופטרה לונדון" היא חברת מכשירי קוסמטיקה ביתיים, שנולדה בשנת 2010 והצליחה לכבוש מאז כל חלקת אסתטיקה ברחבי הגלובוס. החברה הוקמה בלונדון שבאנגליה מתוך הצורך להפסיק להשתמש בידיים שלנו על מנת להחדיר קרמים שונים לתוך העור שלנו. ולעבור לשימוש במכשירים אשר מיוצרים בטכנולוגיה מתקדמת ומהווים את הפתרון.

 

האולטימטיבי לקבלת תוצאות מעולות בזמן קצר מהטיפוח הביתי שלנו. בעזרת מכשירים אלו ניתן לבצע טיפול ביתי, יומיומי, אפילו מול הסדרה האהובה שלכם בנטפליקס. נשנוש + טיפול פנים? קנינו! את מוצרי החברה ניתן להשיג בסניפי הרשת: קניון הזהב וקניון ראשונים ראשל״צ | ממילא ירושלים | מלון דן ת״א קניון גינדי TLV | דיזנגוף סנטר ת״א | קניון עזריאלי ת״א | קניון מול הים – אילת ובאתר: https://opatra.co.il/ שירות לקוחות 03-9590978 אינסטגרם: opatra_israel | פייסבוק: Opatra Israel.

 

"אופטרה" – צילום: אבי בר

 

3. סדרת הילורן לשיער מותג MON PLATIN חרט על דגלו לחדש ולהתחדש באופן תכוף ועל כן ניתן למצוא במפעל מעבדת מחקר ופיתוח, בה עומלים כדי לפתח מוצרים חדשניים באיכות גבוהה, תוך מענה לצורכי הלקוחות ותשומת לב לטרנדים עכשוויים. דוגמה לחידוש שכזה היא סדרת ההילורן החדשה מבית המותג המצליח. סדרת התכשירים החדשה מבוססת על טהרת החומצה ההיאלורונית, הידועה כמזינה ומעשירה, ומורכבת ממיטב החומרים המתקדמים ביותר. גם סדרה זו, בדומה לשאר מוצרי החברה, לא נוסתה על בעלי חיים. סדרת ההילורן של MON PLATIN כוללת מספר מוצרים המחולקים לסדרות שונות, כאשר כל אחת מהן מיועדת לסוג שיער אחר: מוחלק, בלונדיני, יבש או דק. ניתן להשיג: באתר: www.monplatin.co.il פייסבוק: Mon Platin Israel מון פלטין אינסטגרם: monplatin_il טלפון: 03-9512017

 

4. יופי פנימי חברת נייצ׳רספרו היא בעלת זכויות ואישורי יבוא של משרד הבריאות לעשרות חומרי גלם של מיטב החברות הבינלאומיות. מוצרי החברה ממוקמים כיום באלף נקודות מכירה בכל רשתות הפארם, הטבע ובתי מרקחת נבחרים. מוצר הדגל של החברה הוא סדרת "פרפקט ביוטי", החדשנית ביותר בישראל בתחום הנוטרי-קוסמטיקה. הרעיון העומד מאחורי הסדרה הוא השפעה נכונה של חומרים על הגוף באמצעות הזנה נכונה. במקום למרוח תכשירים שונים ומשונים על העור, ניתן לספק לגוף את מה שהיופי שלך צריך מבפנים. לפרטים נוספים.

 

טלפון: 1-800-07-11-33

אתר: www.naturespro.co.il

פייסבוק: NaturesProIL

אינסטגרם: naturespro