כותרות אחרונות
Search

רשת מרכזי "ביג" יוצאת במהלך קיצי לבחירת כוכבי הילדים הבאים של ישראל.

צילום: באדיבת "ביג" 

 

"ביג" יוצאת במהלך קיצי לבחירת כוכבי הילדים הבאים של ישראל.

"ביג" יוצאת בשיתוף פעולה אסטרטגי עם כוכבת הילדים רינת גבאי להשתלבות הילדים שיבחרו בסדרת ילדים חדשה לשירי אריק איינשטיין.

מרכזי וקניוני "ביג" ברחבי הארץ יקיימו במהלך אוגוסט אודישנים, היקף ההשקעה במהלך כחצי מיליון שקלים.

 

צילום: באדיבת "ביג"

 

קבוצת BIG מרכזי קניות יוצאת במהלך קיץ יוצא דופן, אשר בא לתת מענה למגמות העדכניות בתחומי הבידור לילדים, איתור הכוכבים הבאים של ישראל. במסגרת זו תחל בשיתוף פעולה אסטרטגי  עם כוכבת הילדים רינת גבאי וביגי הפיל, פרזנטור החברה לאירועי ילדים למציאת הכוכב הבא!

 

הפרישה הארצית של ביג, תאפשר פנייה רחבה לילדים וילדות שחולמים להיות כוכבים ורוצים להצטלם לסדרה החדשה שלהם המעמידה במרכזה את שירי אריק איינשטיין ומיועדת לעל המשפחה. במהלך חודש אוגוסט מוזמנים ילדים וילדות להגיע למרכזי ביג וקניוני ביג פאשן הפרוסים ברחבי הארץ ולהשתתף באודישן עם שיר וריקוד שיפורסמו מראש ואולי לזכות ולהשתתף בסדרה בת 8 פרקים בכיכובם של רינת גבאי וביגי הפיל שתשודר במגוון פלטפורמות השידור.

 

צילום: באדיבות "ביג"

 

הילה נוי מנהלת שיווק ארצית ביג מרכזי קניות מציינת כי אחרי שנה מאתגרת במיוחד בה ילדינו בילו את רוב זמנם מול המסכים ולא יצאו מהבית, החלטנו לצאת בשיתוף פעולה שטרם נראה כמותו המחבר בין רינת גבאי, כוכבת הילדים שכולם אוהבים לבובה קצת מגושמת.. "בתקופה בה טרנד הטיק טוק והריקודים תופס תאוצה בקרב ילדים, החלטנו לקדם מסר של העצמה אישית לילדים ולפעול למען חיזוק הביטחון העצמי שלהם מתוך המחשבה שאם באמת תאמינו בעצמכם- כל אחד יכול להיות כוכב.." עוד מציינת נוי, כי במהלך הושקעו כחצי מיליון שקלים.

 

הצטרפו לפייסבוק של BIG ותדעו LIVE על כל האירועים, המבצעים וההטבות שמחכות לכם במרכזי BIG בכל הארץ! https://www.facebook.com/BIGCENTERISRAEL.