כותרות אחרונות
Search

רשת מחסני השוק, מצטרפת רשמית לאפליקציית "Wolt" ומרחיבה את פעילות המשלוחים בסניפיה.

רשת מחסני השוק מרחיבה את פעילות האונליין ומצטרפת רשמית לוולט – צילום: סטודיו מחלקת השיווק של מחסני השוק

 

סופר אקספרס: רשת מחסני השוק, מצטרפת רשמית לאפליקציית "Wolt" ומרחיבה את פעילות המשלוחים בסניפיה.
***
במסגרת המהלך ובשלב ראשון 6 סניפים יהיו זמינים למשלוחים באפליקציה באזור גוש דן, ירושלים והשפלה. בהמשך, יורחב השירות לסניפים נוספים ברחבי הארץ.

רשת "מחסני השוק", מצטרפת רשמית לאפליקציית "Wolt" ומרחיבה את פעילות המשלוחים בסניפיה. במסגרת המהלך ובשלב ראשון, 6 סניפים יהיו זמינים למשלוחים באפליקציה באזור גוש דן, ירושלים והשפלה. חמישה מהסניפים, רמת גן- ז'בוטינסקי, שניים בנתניה, ירושלים וראשל"צ, פעילים כבר ומציגים תוצאות מרשימות בתום פיילוט מוצלח של מספר שבועות. בהמשך החודש, תיפתח אופציית המשלוחים גם ברחובות ועם הזמן תתרחב לסניפים נוספים ברחבי הארץ.

"מחסני השוק", תציע בחנויות האפליקציה תמהיל רחב של אלפי מוצרים שונים, בהם ירקות ופירות טריים, קצביית פרימיום, מוצרים קפואים, מאפיה, מחלקת מוצרי חלב, יין ואלכוהול, היגיינה וטיפוח, מחלקת תינוקות, ללא גלוטן וסוכר ועוד. מגוון המוצרים מתומחר במחירים קטלוגיים הוגנים, הזהים למחירים בסניפי הרשת. עלות המשלוח תנוע בין 10 ₪ ל- 20 ₪ בהתאם למיקום וזמני האספקה בטווח של כחצי שעה.

נתונים מפיילוט ראשוני מסניפי הרשת באפליקציה, מצביעים על רמת ביקוש גבוהה לירקות ופירות טריים, מוצרי חלב וביצים בשעות הבוקר, ואילו בשעות הערב, הביקוש למים מינרליים, קולה זירו ושמנת מתוקה גדל, לצד ירקות ופירות טריים.

 

רשת מחסני השוק מרחיבה את פעילות האונליין ומצטרפת רשמית לוולט – צילום: סטודיו מחלקת השיווק של מחסני השוק

רשת "מחסני השוק", בבעלות משפחות נעמן וכהן, היא אחת מרשתות השיווק הגדולות והמובילות בישראל ומונה 62 סניפים ברחבי הארץ. הרשת מפעילה מועדון לקוחות פעיל המונה קרוב לחצי מיליון לקוחות.

מרשת "מחסני השוק", נמסר: "תוצאות הפיילוט המשותף עם חברת "Wolt" מציגות גידולים משמעותיים בהיקפי ההזמנות באונליין, כך שאנו רואים במהלך זה צעד מבורך ומנוע צמיחה נוסף לחטיבת האונלין החזקה שלנו, שממשיכה לבסס את מעמדה כשחקן משמעותי. חשוב לנו להעניק ללקוחותינו חווית קניה מותאמת למציאות האינטנסיבית והדינמית בה אנו חיים על כן, חיבור זה הוא טבעי ונכון לנו. מכירות האונליין מהוות כ- 10% מסך מכירות החברה ואנו צופים כי הנתח יגדל כתוצאה ממהלך אסטרטגי זה".

ישראל אברהמי, מנהל מכירות ריטייל, Wolt ישראל: ״ההצטרפות של מחסני השוק היא חיזוק משמעותי לקטגוריית הסופרים שהיא חלק מרכזי מהפלטפורמה של Wolt כיום. הביקוש למשלוחי סופר מיידיים הולך וגדל, ומוביל להרחבת פריסת הסניפים מהם ניתן להזמין באפליקציה. אנחנו רואים את העלייה בביקוש ועובדים קשה כדי לענות על צורך הלקוחות בחווית קניה בלתי מתפשרת – באיכות, בטריות, במהירות ובשירות״. 

 

רשת מחסני השוק מרחיבה את פעילות האונליין ומצטרפת רשמית לוולט – צילום: סטודיו מחלקת השיווק של מחסני השוק

  אודות רשת "מחסני השוק".
רשת "מחסני השוק", הנה רשת שיווק מובילה בבעלותן ובניהולן של משפחות נעמן וכהן, אשר הוקמה לראשונה בשנת 1996 בעיר באר-שבע. הרשת מונה כיום 62 סניפים בפריסה ארצית מצפת ועד אילת.  בשנת 2019 רכשה הרשת את פעילותה של רשת קו-אופ ובכך הפכה לרשת השיווק בין הגדולות והמובילות בארץ. סניפי קו-אופ הוסבו לסניפי "מחסני השוק בשבילך".

 

הרשת מפעילה אתר סחר מתקדם במקביל לסניפיה וכן, מציעה כרטיס אשראי עצמאי wincard+ בשיתוף חברת max, המשלב הטבות כלליות ומבצעים אטרקטיביים של הרשת. "מחסני השוק", מפעילה מועדון לקוחות חזק ופעיל המונה כחצי מיליון לקוחות.

 אודות "Wolt":
חברת "Wolt" הוקמה ב 2014 בהלסינקי, פינלנד, כפלטפורמת משלוחים טכנולוגית נוחה, מהירה ושירותית, ופועלת כיום ב-23 מדינות. "Wolt" החלה לפעול בישראל ב-2018 בתל אביב, ומאז התרחבה לעשרות ערים ביניהן ירושלים, הרצליה, נתניה, רמת השרון, כפר סבא, רעננה, הוד השרון, חולון, ראשל״צ, אשדוד, פרדס חנה ויבנה, ולאחרונה התרחבה לחיפה. למעלה מ4,000 עסקים שותפים היום בפלטפורמת "Wolt", כשבנוסף למסעדות הצטרפו בשנה האחרונה מאות עסקי ריטייל.
הצטרפותה של רשת מחסני השוק היא חלק מההרחבה המשמעותית של פעילות הקמעונאות ב "Wolt" מעבר למשלוחים ממסעדות. כיום כבר ניתן לראות מאות חנויות בתחומים שונים כמו סופרמרקטים ומצרכי מזון, פארם וביוטי, מעדניות, אלכוהול, פרחים, מאפיות, מזון וציוד לבעלי חיים, צעצועים, מתנות, כלי בית, ספרים ועוד. "Wolt"מרחיבה בחודשים האחרונים את תחום משלוחי הסופר המיידיים ובין הרשתות שכבר ניתן למצוא באפליקציה: רמי לוי בשכונה, סופר יודה, Yellow וויקטורי.