כותרות אחרונות
Search

רשת חינאווי "Wine & More" תציין בכל הסניפים שלה את חודש הויסקי הבינלאומי בחגיגות טעימה עיוורת.

רשת "ווין אנד מור" מציינת את יום הוויסקי – צילום: אנה גוליקוב

 

רשת חינאווי "Wine & More" תציין בכל הסניפים שלה את חודש הויסקי הבינלאומי בחגיגות טעימה עיוורת.

רשת חינאווי "Wine & More" תציין בכל עשרת סניפי הרשת- גוש דן, השרון ונוף הגליל, את חודש הויסקי הבינלאומי, בחגיגות טעימה עיוורת, חופשית ופתוחה לקהל הרחב.

בנוסף, תציע לאורך כל החודש בסניפי הרשת ובחנות האונליין, מבצעים עמוקים על מגוון מותגי ויסקי מובילים

 

רשת חינאווי Wine & More תציין בכל עשרת סניפי הרשת- גוש דן, השרון ונוף הגליל, את חודש הויסקי הבינלאומי, בחגיגות טעימה עיוורת, חופשית ופתוחה לקהל הרחב. בנוסף, תציע בסניפי הרשת ובחנות האונליין לכל אורך החודש, מבצעים עמוקים על עשרות מותגי ויסקי מובילים. זיהוי של שני סוגי ויסקי מתוך כלל המוצגים יזכה כל מתחרה בבקבוק ויסקי במתנה.

 

חגיגת טעימות עיוורת נושאת פרסים של למעלה כ-6 סוגי ויסקי מובילים תתקיים בשני מועדים: בין התאריכים 16-17 בפברואר בסניפים: יפו, ראשון לציון, פתח תקווה, חולון אירפורט סיטי ובין התאריכים 23-24 בפברואר, בסניפים: הרצליה, נוף הגליל, הוד השרון, תל אביב- בן יהודה, תל אביב- קרליבך. במעמד הטעימות יחשפו מותגי ויסקי שונים ביניהם גם המותג הבריטי קילקרן, ויסקי ייחודי לחובבי הז'אנר המעושן המשולב באלגנטיות. הויסקי מיוצר במזקקת גלנגיל אשר בקמפבלטאון, אותה המזקקה שהביאה לעולם את ספרינגבנק.

 

רשת חינאווי Wine & More, הנה רשת קמעונאית מובילה לשיווק והפצת יינות ומשקאות אלכוהוליים מהוותיקות והבולטות בארץ. הרשת בבעלותה של משפחת חינאווי, מונה כיום 10 סניפים באזורים שונים ברחבי הארץ.

 

רשת "ווין אנד מור" מציינת את יום הוויסקי – צילום: אנה גוליקוב

 

דוגמאות למחירים מיוחדים לרגל חודש הויסקי: ויסקי גלנדפיך אמריקן 12Y 700 מ"ל- 129 ₪, ויסקי בלוויני 12Y דאבלווד 700 מ"ל- 229 ₪, גלומורנג'י 10Y 700 מ"ל- 119 ₪, ויסקי שיבס ריגל סאלוט 21Y 389 ₪, ג'וני ווקר גולד לייבל 750 מ"ל- 149 ₪, גלנדפידיך גרנד קרו 26 שנה- 2,100 ₪.

 

מהנהלת רשת חינאווי Wine & More נמסר, "הקהל הישראלי אוהב לצרוך ויסקי, כך שללא ספק מדובר באחד ממשקאות האלכוהול המובילים בפער רב. בשנים האחרונות ניכרת פתיחות בקרב הקהל הישראלי ולצד מותגים קלאסיים ותיקים, הוא גם פתוח להתנסות במותגים שלא התוודע להם בעבר. בזמן שכל העולם חוגג את חודש הויסקי, החלטנו ללכת על קונספט של טעימה עיוורת הפתוחה לכלל הציבור ובמסגרתה כל אחד יוכל להתחרות ולנחש אילו מותגים טעם וכמובן שהעונים נכונה יזכו אף בפרסים מפנקים. מהלך זה נועד לחשוף ולהעשיר את עולמות התוכן של משקה הויסקי ולשים בפרונט לצד המוצרים המנצחים, גם כאלו שפחות מוכרים, אך לא בהכרח פחות טובים. במעמד הטעימות יפתחו  עשרות בקבוקי ויסקי, כך שצפויה חגיגה מחממת".

 

רשת חינאווי Wine & More – מבצעים יתקיימו החל מ- 10 בפברואר ועד ל-27 בפברואר בסניפי הרשת                   ובחנות האונליין.

חגיגת טעימה עיוורת של מגון מותגי הויסקי בסניפי הרשת- חופשית ופתוחה לקהל הרחב.

16-17 בפברואר, בסניפים: יפו, ראשון לציון, פתח תקווה, חולון אירפורט סיטי.

 

23-24 בפברואר, בסניפים: הרצליה, נוף הגליל, הוד השרון, תל אביב- בן יהודה, תל אביב- קרליבך.

 

אודות רשת חינאווי Wine & More

 

רשת חינאווי wine & more , הנה רשת קמעונאית מובילה לשיווק והפצת יינות ומשקאות אלכוהוליים מהוותיקות והבולטות בארץ. הרשת מונה כיום 10 סניפים המתמקדים בעיקר באזור המרכז והשרון: 2 סניפים בתל אביב, הרצליה, חולון, פתח תקווה, יפו, הוד השרון, אירפורט סיטי ונוף הגליל-מתחם קולינרי הכולל מסעדת בשרים איכותית "פורטר האוס". בחלק מהסניפים מפעילה הרשת קצבית פרימיום ומעדניה איכותית.

 

הרשת הוותיקה הוקמה בשנות ה- 40 עוד לפני קום המדינה, על ידי קרים חינאווי, וכבר אז הצטיינה בהיצע ומגוון רחב של יינות ומשקאות אלכוהוליים איכותיים וכן,יבוא אישי של יינות עתיקים מהיקבים המובילים בעולם. חינאווי הפך לשם נרדף של אהבת היין המשובח, איכות חסרת פשרות ומקצוענות ברמה בינלאומית.

 

כיום, מנוהלת הרשת ביד רמה על ידי בניו של ג'ורג' חינאווי, אשר קיבלו את המושכות לניהול עם תום לימודיהם הגבוהים באנגליה- אנדרי, ואסים ותאופיק חינאווי, הממשיכים בהצעדת המותג בעל השם העולמי ופיתוח בשווקים חדשים.