כותרות אחרונות
Search

המתנה המושלמת לוולנטיין דיי ! מוצרי טיפוח השיער של "Dyson".

מייבש שיער דייסון – צילום: יח"צ

 

המתנה המושלמת לוולנטיין דיי ! מוצרי טיפוח השיער של "Dyson".

ב.נ.ז.כ סחר יבוא והפצה בע"מ, היבואנית הרשמית של "Dyson"  בישראל, מציעה לכבוד הוולנטיין דיי את המוצרים הנחשקים מקטגוריית טיפוח השיער של המותג שיהוו מתנה עם הרבה אהבה.

 

מעצב שיער – צילום: יח"צ

 

מעצב השיער  "Dyson Airwrap" המכשיר שמעצב, מסלסל, מחליק ומייבש את השיער ללא חום קיצוני. באמצעות המנוע הדיגיטלי היעיל של "Dyson" יוצר את "אפקט קואנדה", שמסייע לעיצוב השיער בעזרת שימוש באוויר חם בלבד תחת בקרת חום חכמה המונעת פגיעה בשיער. התוצאה ממש כמו במספרה, בין אם הבחירה היא לתלתל, להעניק לשיער מראה גלי או להחליק, היא יצירת מראה טבעי עם גימור משי, ללא נזקי חום קיצוני.

 

מחיר מומלץ לצרכן: 2,590 ש"ח.

עכשיו במהדורת מתנה מיוחדת הכוללת: מברשת, מסרק ותיק נסיעות מתנה.

 

מחליק השיער דייסון – צילום יח"צ

 

מחליק השיער Dyson Corrale, המחליק הראשון והיחיד עם טכנולוגיית פלטות גמישות פורצת דרך, המספק עיצוב מתקדם יותר והגנה על השיער בהשוואה למחליקי שיער רגילים. מתאים לכל סוגי השיער, בקרת החום החכמה של Dyson, השומרת על טמפרטורות מדויקות. המכשיר מבטיח עיצוב מתקדם יותר במחצית מהנזק לשיער ושומר על גימור חלק ומבריק.

 

מחיר מומלץ לצרכן: 2,190 ש"ח.

 

מייבש שיער דייסון – צילום: יח"צ

 

מייבש השיער Dyson Supersonic‎ , כולל טכנולוגיית בקרת חום חכמה המונעת נזקי חום קיצוני. המכשיר מודד את טמפרטורת האוויר 40 פעמים בשנייה ומווסת את החום הנפלט ממנו, ובכך מגן מנזקי הייבוש ושומר על הברק הטבעי של השיער. מייבש השיער מגיע עם אביזרי עיצוב חדשים, המתחברים בחיבור מגנטי למכשיר ובהם: אביזר Flyaway  לנטרול חשמל סטטי, דיפיוזר חדש לייבוש טבעי, אביזר ייבוש המיועד לשיער עדין וקרקפת רגישה ומברשת לסירוק וייבוש תלתלים המסייעת בעיצוב השיער תוך הוספת נפח ומראה מלא ומוארך.

 

מחיר מומלץ לצרכן: 1,850 ש"ח.

עכשיו במהדורת מתנה הכוללת מברשת ומסרק במתנה.

 

ניתן להשיג באתר:  dyson.co.ilובחנויות החשמל הנבחרות. שנתיים אחריות ושירות עד בית הלקוח על ידי היבואן הרשמי ב.נ.ז.כ סחר.