כותרות אחרונות
Search

"קודאק" – מעדשות של מצלמות לעדשות משקפיים !

 

 

חדש על המדף – משקפיים של "קודאק" בהשראת המצלמות ההיסטוריות שלהם !

מעדשות של מצלמות לעדשות משקפיים: "קודאק"  מציגה קולקציית משקפיים בהשראת המצלמות ההיסטוריות.

ענקית הצילום קודאק משיקה לראשונה בישראל קולקציית משקפי שמש ומשקפי ראייה.

הקולקציה עוצבה בהשראת המצלמות ההיסטוריות של קודאק ובדגש על קלילות. הקולקציה תשווק בחנויות האופטיקה המובחרות בטווח מחירים של 800-1,800 ₪.

 

קולקציית משקפיים של ענקית הצילום קודאק מגיעה לראשונה לארץ. חברת קודאק, שבמאה הקודמת המציאה את הפילם והכניסה מצלמה לכל בית, מתאימה את עצמה לעולם דיגיטלי וטכנולוגי ונכנסת לתחום האופטיקה. קודאק מביאה את הידע והניסיון שצברה בעולם העדשות, ומשלבת אותו עם חדשנות טכנולוגית ליצירת מסגרות משקפיים קלילות ועמידות. קודאק נכנסה לשוק מסגרות המשקפיים העולמי כבר בשנה שעברה, וזוהי הפעם הראשונה שתשיק את הקולקציה בארץ.

 

צילום: באדיבות "קודאק"

 

 

קולקציית המשקפיים של קודאק עוצבה בהשראת המצלמות הנוסטלגיות של החברה, והיא כוללת משקפי ראייה, משקפי שמש ומשקפי Clip-on, שילוב של משקפי ראיה עם משקפי שמש מתלבשות. הקולקציה מתאפיינת במסגרות קלות משקל, ובעיצובים עדכניים עם נגיעות רטרו. בקולקציה אפשר למצוא מגוון אלמנטים הלקוחים מעולם הצילום כמו ידיות בעלות צירים גמישים שעוצבו בהשראת המצלמה המתקפלת, חורי הצצה דמויי עינית על הידיות, זויות פתיחה של 180 מעלות בצירים בהשראת מכסה הפילם הנפתח במצלמה ועוד. בקולקציה טווח רחב של סגנונות ודגמים, החל ממסגרות פלסטיק צבעוניות וקלילות בהשראת מצלמות האינסטנט ועד למסגרות אלגנטיות ומתוחכמות מטיטניום בשחור וזהב מט המתכתבות עם טבעות הפוקוס במצלמות הישנות.

 

צילום: באדיבות "קודאק"

 

חברת קודאק נוסדה ב1888 כחברה ליצור מוצרים וציוד לצילום. החברה נודעה בעיקר בזכות המהפכה שעשתה בעולם הצילום כשהמציאה את הפילם, שהחליף את לוחות הזכוכית שקדמו לו. קודאק הפכה את הצילום לקליל ופשוט לתפעול, כזה שלא מצריך ידע מקצועי – "אתם תלחצו על הכפתור ואנחנו נעשה את השאר" היה המוטו של החברה. אמנם החברה הנגישה את אמנות הצילום לעם, אבל מעולם לא התפשרה על האיכות, ולראייה גם הצלמים המפורסמים, האומנים ויוצרי הסרטים הגדולים של כל הזמנים השתמשו בפילם ובציוד של קודאק.

 

 

צילום: באדיבות "קודאק"

 

את המשקפיים מייבאת חברת רואים מושלם, העוסקת בשיווק ויבוא מותגי משקפיים מרחבי העולם, והיא הנציגה הבלעדית של המסגרות ומשקפי השמש של קודאק בארץ. בנוסף החברה מייבאת מותגי משקפיים שונים המתאימים לכל כיס ממותגים עממיים ועד למותגי פרימיום בעלי שם עולמי. בין המותגים שהחברה מייבאת אפשר למצוא אתALINA, BERG, Elegance Eyewear  Aero, ועוד…

 

טלפון ליצירת קשר והזמנות:

051-283-2863

טווח מחירים: 800 – 1,800 ש"ח.

ניתן להשיג בחנויות האופטיקה המובחרות.

www.ucmore.co.il

לאינסטגרם
לפייסבוק