כותרות אחרונות
Search

חברת "MATTEL" משיקה את הבובות החדשות לחג הפסח מסדרת "My Garden Baby".

"מאטל" הבובות החדשות לפסח – צילום: יח"צ מאטל

 

חברת  "MATTEL" משיקה את הבובות החדשות לחג הפסח מסדרת "My Garden Baby".

חברת "מאטל" משיקה את סדרת הבובות החדשה לפסח 2022 של "My Garden Baby".  הסדרה נועדה לילדים אוהבי טבע והיא מלאה בתינוקות מקסימים וחברי יער זעירים אשר מעודדים את הילדים לאהוב את הסביבה.

"מאטל" הבובות החדשות לפסח – צילום: יח"צ מאטל

 

"My Garden Baby" – התינוק הראשון שלי עם אזני ארנבון:

הביאו הביתה צרור של שמחה עם בובה מסדרת "My Garden Baby" ותינוק הארנבון הראשון שלי! הקטנטנים יאהבו את האוזניים הארוכות והמקסימות, הכובע ה"סרוג" והריח הפרחוני המתוק. עטפו את אוזני הקטיפה סביב הבובה לכדי מעטפת נוחה. בובת ארנבון תינוק זו עם הגוף הרך בגובה כ-23 ס"מ מושלמת לאחיזה והתכרבלות בזרועות קטנות. "הרגיעו" את הבובה עם המוצץ הקשור בשרוך, ובנוסף, האריזה הופכת לעריסה למשחק מפרה אף יותר. הכניסו את "My Garden Baby" למיטה ודלגו לחלומות גן מתוקים! הבובה קיימת בוורסיה ורודה או כחולה.

מחיר מומלץ לצרכן:  119.90 ₪

 

את בובות My Garden Baby בשיווק מאטל ניתן להשיג בחנויות בפריסה ארצית.

 

"מאטל" הבובות החדשות לפסח – צילום: יח"צ מאטל

 

אודות מאטל:

חברת "מאטל" (MATTEL) אשר הוקמה ב1945, היא חברה בינלאומית המובילה בתחומה בארה"ב למוצרי בידור לילדים, שמתמחה בעיצוב וייצור צעצועים ומוצרי צריכה איכותיים. בין מותגי החברה האיקוניים: Barbie, Hot Wheels, Polly pocket, Fisher-Price, Thomas & Friends ו- Mega blocks, הנמכרים בלמעלה מ-150 מדינות בעולם. "מאטל" נבחרה לאחת מ- 100 החברות הצעצועים המשפיעות בעולם על פי מגזין "טיים", זאת לאחר שפורסם כי הכנסות החברה זינקו ב47% ברבעון הראשון של 2021. החברה גאה להיות שותפה מהימנה בחקר פלא הילדות והעצמת ילדים למיצוי מלוא הפוטנציאל שלהם. אתר החברה בכתובת mattel.com.

 

EFN United"" היא נציגת "מאטל" בישראל ומוכרת ומשווקת את מגוון המוצרים של "מאטל" ברשתות וחנויות בישראל בפריסה ארצית.