כותרות אחרונות
Search

קבוצת "תנופורט- ישפרו" השיקה בצומת "עד הלום" את "ADGARDEN", קונספט חדש של מתחם מסחרי המתבסס על משתלה, היפרמרקט ועסקי בילוי וחנויות חיוניות.

צילום:  אבי בר

 

קבוצת "תנופורט- ישפרו" השיקה בצומת "עד הלום" את "ADGARDEN", קונספט חדש של מתחם מסחרי המתבסס על משתלה, היפרמרקט  ועסקי בילוי וחנויות חיוניות.  

העוגנים במתחם זה הינם  7,000 מ"ר היפרמרקט ענק שכולל שוק פירות וירקות טריים על שטח של כ-1,000 מ"ר וכן משתלה על שטח של כ- 2,000 מ"ר.

ההשקעה בקונספט החדש של המתחם "ADGARDEN" הינה כ- 50 מיליון ₪.

 

צילום: אבי בר

 

קבוצת "תנופורט- ישפרו" משיקה בימים אלו קונספט חדש במתחם המסחרי בעד הלום – "ADGARDEN", מתחם המשלב משתלה, בילוי, מסעדות לצד חנויות עוגן מיוחדות, חנויות יבואן, וחנויות צורך.

 

הקונספט החדשני, משתלה על גג המתחם צילום: אבי בר

הקונספט החדשני, משתלה על גג המתחם צילום: אבי בר

   

אחד מסממני הקונספט של ה "ADGARDEN",  הוא שבפעם הראשונה בישראל מתחמי המסחר משולובת משתלה בשטח של 2,000 מ"ר כעוגן, ולצד שתילים, פרחים, ריהוט גן, כלי נוי, ישולב בתוכה מתחם FOOD -TRUCKS בסביבת גן טובל בירוק פרחים.

 

בתמונה מימין: ישראל ויזל מנהל פיתוח עסקי בקבוצת "תנופורט – ישפרו", ירון אדיב בעלים קבוצת "תנופורט – ישפרו", דוש מבעלי ההיפר מרקט "העגלה הזולה",  משמאל: כידן דהרי בעלים של קבוצת "תנופורט- ישפרו".  – צילום: אבי בר

 

במתחם "ADGARDEN" נפתחה חנות היפרמרקט גדולה על שטח של כ- 7,000 מ"ר (בבעלות משפחת דוש) שכולל שוק פירות וירקות טריים וזולים בשטח של כ-1,000 מ"ר , חנות סטוקים, בית מאפה/ מסעדה בשטח של כ-400 מ"ר ועוד…

 

היפרמרקט העגלה הזולה – צילום: אבי בר

היפרמרקט העגלה הזולה – צילום: אבי בר

   

ההערכות מדברות על השקעה כוללת הנאמדת במספר עשרות מיליוני ש"ח בשיפוץ, בנית הקונספט והכנסת העסקים באותו התמהיל המיוחד שמאפיין את מתחם "ADGARDEN" והשקתו המחודשת.

 

"במתחם נפתחה מרפסת ירוקה עם נוף פנורמי אל שדות ירוקים……".

 

ישראל ויזל מרצה בפני התקשורת במרפסת הירוקה עם נוף פנורמי אל שדות ירוקים – צילום: אבי בר

 

ישראל ויזל מנהל הפיתוח העסקי בקבוצת "תנופורט ישפרו" מסביר: "שהקונספט החדש של מתחם ADGARDEN  הינו הסנונית הראשונה המייצגת את התפיסה העתידית  למתחמי הקניות בעידן ה “On Line” ובכוונת הקבוצה ליישמו גם במתחמי קניות נוספים של קבוצת "תנופורט ישפרו", ובכך להיבדל ממרכזי המסחר המסורתיים". 

 

מימין לשמאל : כידן דהרי בעלים של קבוצת תנופורט- ישפרו,ישראל ויזל מנהל פיתוח העסקי בקבוצת תנופורט – ישפרו, ירון אדיב בעלים קבוצת "תנופורט – ישפרו" – צילום: אבי בר

בתמונה:ישראל ויזל מנהל פיתוח העסקי בקבוצת תנופורט – ישפרו יחד עם אורטל צור מנהלת נכסים בקבוצת תנופורט – ישפרו צילום: אבי בר