כותרות אחרונות
Search

צריכים הובלה? בואו להכיר את האתר שישווה לכם עלויות.

צילום: מאושר מאתר 123rf

 

צריכים הובלה? בואו להכיר את האתר שישווה לכם עלויות.

הובלות הם מהשירותים הנפוצים במדינת ישראל ומדי שנה מבוצעות אלפי הובלות מסוגים שונים – החל מהעברת פריטים בודדים, דרך הובלת דירות שכל כך מוכרת לכולנו ועד להעברות גדולות ומורכבות של משרדים ומפעלים.

 

המשותף לכל השירותים הללו הוא הקושי למצוא חברת הובלה מומלצת במחיר הוגן ובענף שבו הצעות מחיר יכולות לנוע בטווחים של מאות ואפילו אלפי שקלים, הבחירה הופכת לקשה עוד יותר.

 

האתר ASK5 מציע לגולשים שירות להשוואת מובילים בפריסה ארצית בדרך חדשנית שמסייעת לכל אחד להשוות הצעות מחיר במסגרת תחרותית ולהוביל כל דבר אל כל מקום בתוך זמן קצר ובחיסכון משמעותי במחיר שיכול להגיע לעשרות אחוזים.

 

כמה עולה להזמין מוביל ואיך זה קשור להשוואת מחירים?

המחיר של הובלה נקבע על פי הרבה מאוד גורמים שיכולים להטות את המחיר באופן משמעותי עבור שירות דומה.

 

צילום: מאושר מאתר 123rf

 

בין הגורמים שמשפיעים על תמחור של הובלה ממוצעת אפשר למנות:

סוג הובלה:

המרכיב הראשון והמוכר לכולנו הוא סוג ההובלה. התמחור של המובילים מתבסס בראש ובראשונה על סוג ההובלה והפריטים שהיא כוללת כך שככל שיש יותר פריטים וההובלה יותר נרחבת, המחיר הממוצע שלה ילך ויעלה.

 

היכן היא מתבצע בארץ:

לעניין המיקום יש תפקיד מרכזי בתמחור של השירות והוא בא לידי ביטוי בכמה רבדים.

ראשית, ככל שמרחקים בין נקודות המוצא והיעד יהיו ארוכים יותר, כך המחיר הממוצע יעלה. עניין זה לא מחייב וכל עוד הנקודות בתוך העיר או במרחק סביר מחוצה לה, יכול להיות שלא תהיה השפעה על המחיר אך אם אתם מעבירים דבר מה מהמרכז לצפון, התכוננו לשלם מחיר יותר יקר.

שנית, באזורים מסוימים בארץ נהוג לתמחר שירותים באופן שונה. עניין זה מתבטא בכך שהמחיר הממוצע להזמנת מוביל יקר יותר בתל אביב ומרכז הארץ ביחס למובילים באזורי הדרום והצפון.

 

עונתיות:

ידעתם שבתקופת הקיץ הייקוש למובילים עולה פי 4 ויותר? הסיבה לכך היא שמרבית עוברי הדירות מעדיפים לעשות את זה בקיץ על מנת להימנע מהעברת הילדים באמצע שנת הלימודים, אל בית ספר או גן אחרים.

הביקוש מביא לכך שהמחירים יכולים לעלות בתקופה הזאת בסדר גודל של 20% עד 30%.

 

האם דרושים אמצעים נוספים:

הובלות רבות מצריכות שירותים מיוחדים כמו מנוף הרמה, עניין שיכול ליקר את כל התהליך בכמה מאות שקלים.

 

אילו שירותים המובילים מבצעים:

אריזה או פירוק והרכבה של רהיטים הן פעולות שיכולות להיות מורכבות ובעיקר ממושכות ולא פלא שרבים מעדיפים לשכור לשם כך מובילים שאורזים וגם מובילים.

אין ספק שזה עניין נוח למדי אך גם כזה שיכול לייקר את המחיר הסופי בהחל ממאות שקלים בודדים ועד לאלפים כשמעבירים דירות או משרדים גדולים.

 

תמחור סובייקטיבי של מובילים:

כאן הגענו כבר לחלק הכי קריטי בכל התמחור והוא ראייה סובייקטיבית של כל מוביל את מהות העבודה בהתאם ללוח הזמנים שלו.

הכוונה היא שמובילים רבים יכולים לתמחר את אותה הובלה במחיר גבוה או נמוך ולאו דווקא בגלל שמישהו עושה את זה טוב יותר.

לעתים ההפרשים נובעים מרצון להרוויח יותר או כתוצאה מעומס עובדה שגורם למוביל "להרים קצת את האף…"

עם כל כך הרבה משתנים, לא פלא שרבים הולכים לאיבוד בהזמנת מובילים וזה המקום שהאתר ASK5 נכנס  ומסייע לכל מי שמחפש מובילים, להשוות ולהזמין אחד, לעתים בתוך כמה דקות.

 

איך מתבצעת השוואת המובילים?:

השוואת המובילים באתר ASK5 מתבצעת מתוך רצון להביא לגולש הצעות מחיר שמותאמות לו מצד אחד אך גם כאלה שהעלות שלהן נמוכה מהממוצע שנהוג בענף.

המטרה מושגת באמצעות שני מנגנונים. עם מילוי הבקשה להשוואת המובילים, מאתרת המערכת מובילים באזור המגורים של הפונה שעומדים בשני תנאים שהופכים אותם למתאימים לפנייה.

  1. מובילים זמינים בתאריך הרצוי.
  2. מנוסים בסוג השירות המבוקש.

במסגרת המנגנון השני, כל מוביל מגיש הצעת מחיר מתוך הידיעה שגם העמיתים שלו שמתחרים איתו על ההובלה, רוצים לבצע אותה.

באופן הזה נוצרת זירה תחרותית שבה מובילים מתאימים מתחרים ומורידים מחירים וכך יכול הגולש לבחור בהצעה הכי טובה ולהוביל כל דבר בפחות כסף.