כותרות אחרונות
Search

פיליפס מציגה את "Momentum" המסך הראשון בעולם המעוצב עבור קונסולות Xbox.

צילום: באדיבות "פיליפס"

 

פיליפס מציגה את "Momentum" המסך הראשון בעולם המעוצב עבור קונסולות Xbox.

 

MMD, מומחית התצוגה המובילה ושותפת רישיון המותג למסכי המחשב של פיליפס, מכריזה על השקת סדרת מסכי הגיימינג הראשונה בעולם אשר עוצבה עבור קונסולות Xbox. סדרת מסכי ה- Momentum החדשה של פיליפס  עוצבה מן היסוד במטרה להעניק את החוויה האולטימטיבית לשחקני Xbox. מסך הגיימינג החדש, המיועד עבור קונסולות Xbox, תוכנן כסטנדרט למשחקי Xbox. המסך מגיע עם חיבור ה- HDMI 2.1 החדש, המאפשר ליהנות ממשחקי קונסולות מהדור הבא ברזולוציית 4K ובקצב רענון מהיר יותר של  Hz120 לביצועי משחק מדויקים וחלקים במיוחד. השילוב בין קונסולת ה- Xbox series X למסך החדש "Designed for Xbox", מספק לגיימרים את חוויית ה- XBOX המושלמת מהרגע הראשון. מצויד בביצועים טובים יותר מאי פעם, מסך הגיימינג של פיליפס Momentum המיועד לקונסולת Xbox יהיה זמין כעת בגודל 55 אינץ' (139.7 ס"מ), המאפשר חוויית גיימינג מלאה ואיכותית. 

 

רף חדש בעולם הגיימינג לקונסולות.

בשונה ממסכי טלוויזיה, מסכי הגיימינג מסדרת ה- Momentum של פיליפס מיועדים לשמש כצגים עבור קונסולות, עם שיהוי ו- lag נמוכים במיוחד, זאת על מנת לספק חוויית משחק חלקה ומציאותית יותר. ה- input lagהנמוך של הסדרה מהווה יתרון גדול במהלך משחקי וידאו רגישים לתנועות, ומאפשרים לכל פעולה מצד השחקן להתקבל מהר יותר על המסך. מסך הדגל של פיליפס מומנטום בגודל 55” (559M1RYV) יגיע עם סאונד-בר שתוכנן במיוחד על ידי מהנדסי הקול של חברת Bowers & Wilkins, מותג הרמקולים הבריטי הידוע בעולם בעיקר הודות לעיצוב חדשני והנדסת קול מתקדמת, המשלימה את החוויה.

 

צילום: באדיבות "פיליפס"

 

מיועד ל- Xbox.

מסך ה- Momentum החדש של פיליפס מספק ביצועים מרהיבים המיועדים ל- Xbox עם רזולוציית 4K חדה במיוחד בקצב רענון מינימלי של 120 Hz, תמיכה ב- HDR עם DisplayHDR 1000, קצב רענון משתנה למשחק חלק ושיהוי נמוך תמידי (Always Low Latency) . הצוות שפיתח את המסך החדש עבד יחד עם Xbox על מנת ליצור מצב משחק ייעודי עם איכות תמונה המכוונת במיוחד עבור Xbox. המסך עבר שיתוף פעולה נרחב, נבדק ואושר על ידי מהנדסי מייקרוסופט ו- TPV כדי להבטיח תאימות מושלמת, תוך מענה על ציפיותיהם הגבוהות ביותר של שחקני Xbox באשר הם.

 

"אצלנו ב- Xbox, תמיד מחפשים דרכים חדשות להעניק למשתמשים שלנו את האפשרות לבחור איך, מה ואיפה הם משחקים את המשחקים האהובים עליהם. היום אנו שמחים להכריז על השותפות החדשה שלנו עם פיליפס, במסגרתה נשיק לראשונה מסכים המיועדים ל- Xbox, המעניקים תצוגה ייחודית עם טכנולוגיה ומאפיינים המספקים חוויית גיימינג אולטימטיבית בקונסולה לסדרת ה- Xbox X|S", אמר מאט קסרינג, מנהל שותפויות החומרה של Xbox.

 

"סדרת מסכי פיליפס Momentum מובילה את הדרך בעולם הגיימינג לקונסולות מאז הושקה ועד היום, עם שיתוף פעולה חשוב מאין כמותו. מסכי הגיימינג מסדרת ה- Momentumהמותאמים לקונסולות לא רק ישאירו רושם מצוין ויעניקו מעטפת משחק מושלמת, אלא אף יגרמו ל- Xbox החדש ולמאפייניו לזרוח, כדי לייצר את חוויית הגיימינג המקיפה והמרגשת ביותר", אמר סטפן סומר, מנהל השיווק ב- MMD אירופה.

 

פיליפס Momentum  55" 4K המיועד למשחקי קונסולת (559M1RYV) Xbox

55" 4K עד 144 Hz, הכולל סאונד-בר מובנה של Bowers & Wilkins ו VESA-Certified DisplayHDR 1000

זמינות בישראל: דצמבר 2021

מחיר מומלץ לצרכן: 12,999 ₪

 

זהו רק הצעד הראשון בסדרת המסכים Designed for Xbox החדשה: דגמים נוספים יוכרזו בחודשים הקרובים. בינתיים, הודות למפרט ה- HDMI 2.1 החדש, ה- Momentum 559M1RYV החדש של פיליפס יאפשר חווית משחק מדהימה ברזולוציית 4K ובקצב רענון של  Hz120 בכל קונסולות הדור הבא.

 

אודות MMD:

MMD-Monitors & Displays Holding BV (('MMD' הרשומה בהולנד, עם משרדיה הראשיים באמסטרדם, היא חברה בבעלותה המלאה של('TPV') TPV Technology Limited , שהינה אחת מיצרניות המסכים המובילות בעולם בתחום ה-LCD.

 MMDאחזקות B.V. מסכים ותצוגה (‘MMD’) משווקת ומוכרת בלעדית תצוגות LCD ממותגות של פיליפס ברחבי העולם. השילוב בין מותג של פיליפס עם מומחיות הייצור של TPV, מאפשר ל- MMD להביא מוצרים חדשניים לשוק באופן ממוקד ומהיר.

www.mmd-p.com