כותרות אחרונות
Search

"פיליפ מוריס" מציינים את חודש הגאווה בעשייה חברתית.

צילום: באדיבות "פיליפ מוריס"

 

 

"פיליפ מוריס" מציינים את חודש הגאווה בעשייה חברתית.

על גאווה ותרומה: פיליפ מוריס בע"מ הודיעה כי תתרום 10 ש"ח על כל קניה מעל 200 ש"ח במהלך שבוע הגאווה לעמותה לשיקום נשים

חנות הדגל של החברה בדיזינגוף סנטר נצבעה בצבעי דגל הגאווה.

 

חודש יוני כבר כאן ותל אביב (לצד לא מעט ערים נוספות) לובשת חג עם אווירה חגיגית לרגל חודש הגאווה, ששיאו במצעד שייערך בעיר ביום שישי הבא.

 

חברת "פיליפ מוריס בע"מ" לקחה את החגיגות צעד קדימה והודיעה כי היא יוצאת בפעילות חברתית במסגרתה תתרום 10 שקלים לעמותה על כל  מכירה בחנויות שהיא מפעילה בדיזינגוף סנטר וקניון הזהב ראשל"צ או באתר בסכום של מעל 200 ₪, בתאריכים שבין 17.6 ועד 27.6.

 

העמותה שנבחרה היא עמותת "הופכות את היוצרות" הפועלת להעצמה אישית וכלכלית של נשים היוצאות ממעגל הזנות והסחר, ומסייעת להן לצאת ממעגל הזנות באמצעות תכנית שיקום מקיפה, תוך מתן הכשרה מקצועית באופנה, שיווק דיגיטלי ומדיה חברתית והתמקדות בבניית ביטחון ואמון. בנוסף מפעילה העמותה מרכז סיוע לקבלת ייעוץ וטיפול בחובות, סיוע משפטי, בריאות נפש, שיחות, התנהלות כלכלית, הדרכת אימהות, מיצוי זכויות מלא מול ביטוח לאומי, הפניה לגופי סיוע אחרים ועוד.

 

הפעילות נעשית במסגרת התחייבותה של "פיליפ מוריס בע"מ" להוביל שינוי באמצעות עשייה ותרומה למען ארגונים ועמותות חברתיות וסביבתיות, בדגש על קידום נשים כחלק מקידום גיוון והכללה, נושא שמובילה החברה כלפי פנים וכלפי חוץ .

 

צילום: באדיבות "פיליפ מוריס"

 

בנוסף, כחלק מציון חגיגות חודש הגאווה, התקשטה חנות האייקוס של "פיליפ מוריס בע"מ" בדיזנגוף סנטר בתל אביב, בצבעי דגל הגאווה ומושכת אליה עשרות צילומי סלפי של העוברים והשבים. החנות נפתחה בשנת 2017 ברחוב הראשי של הדיזנגוף סנטר בה נמכר האייקוס – מוצר הדגל של "פיליפ מוריס אינטרנשיונל" המיועד למעשנים בגירים והינו המוצר האלקטרוני הראשון בהיסטוריה שקיבל את היתרה-FDA לשווקו בארה"ב לצד הקביעה  כי  בשל היותו מבוסס על חימום טבק ולא על בעירה הוא "מפחית באופן משמעותי את החשיפה לכימיקלים מזיקים ובעלי פוטנציאל להזיק"  בהשוואה לעישון סיגריות.

 

 המוצר נמכר בלמעלה מ-60 שווקים, ו-2 חנויות המותג בישראל (חנות הדגל בדיזינגוף סנטר וחנות הבוטיק בקניון הזהב בראשל"צ) מהוות חלק מפריסה גלובלית נרחבת של יותר מ- 140 חנויות שכבר פרוסות ברחבי העולם.