כותרות אחרונות
Search

חופשה באיים המלדיביים כמה התגעגנו…המותג הבינלאומי "Club Med" מציע חווית הכל כלול באיים המלדיביים.

Club Med מלדיביים – וילות פינהולו -_צילום: קלאב מד

 

חופשה באיים המלדיביים כמה התגעגנו…

Club Med Finolhu

Club Med Kani

המותג הבינלאומי Club Med  מציע חווית הכל כלול באיים המלדיביים. בעונת הקיץ 2021, עם החזרה לשגרה אפשר לטוס וליהנות מגן עדן מוקף מים שקופים ושמש חמה.

 

חול לבן חמים, מים צלולים בגוון טורקיז, שמש צהובה, וילות על המים , קוקטיילים ומגוון טעמים מקומיים ובינלאומיים הינם רק חלק מהחוויה שמציעים במועדוני Club Med  באיים המלדיביים.

 

חברת מועדוני הנופש הבינלאומית , Club Med מציעה חופשות במתכונת "הכל כלול" , כך ניתן לדעת את עלות החופשה, לטוס בראש שקט ולהניח את הארנק בצד בזמן  החופשה אשר כוללת את כל הפינוקים.

 

במסגרת חבילת "הכל כלול" המזוהה עם Club Med, החופשה כוללת טיסות, העברות משדה התעופה, לינה, מגוון מסעדות שתייה אלכוהולית איכותית ומגוון פעילויות שונות ( תלוי מועדון).

 

בין היעדים החמים במלדיביים.

Club Med Finolhu.

 

Club Med מלדיביים – וילות פינהולו -_צילום: קלאב מד

 

Club Med Finolhu , מסדרת ה- Exclusive collection , וילות יוקרה שחלקן "צפות" על המים וחלקן נבנו על חול החוף הלבן. לכל וילה מרפסת משלה, בריכת שחייה פרטית בעיצוב וסגנון מעודן של אלגנטיות, טבע ועיצוב מודרני.

 

מארח אישי שידאג לכל צרכיהם – החל מסידור המזוודות, הגשת האוכל, גישה לשירותים נוספים כמו מחשב או אייפד לאנשי עסקים ושירותים נוספים.

 

Club Med מלדיביים – וילות פינהולו -_צילום: קלאב מד

 

המועדון מציע תפריט המורכב במיוחד לאורחי הווילות והוא משלב מנות גורמה אירופאיות לצד מנות אסייתיות, בשילוב הרומנטיקה של האיים המלדיביים.

 

הווילות היוקרתיות ממוקמות בסמוך למועדון 4Ψ "Club Med Kani"  שבאיים המלדיביים וכך יוכלו אורחי המועדון ליהנות ממגוון המתקנים והשירותים היוקרתיים של המועדון הסמוך.

 

*חבילה בת 7 לילות הכוללת טיסות והעברות.

מחיר: החל מ- 3015 אירו למבוגר.

 

 

קלאב מד קאני, מלדיביים, 4 קילשונים

Club Med מועדון קאני במלדיביים – צילום: קלאב מד

 

מועדון 4Ψ עם מתחם 5Ψ של סוויטות הממוקמות על הלגונה, פונה למשפחות וזוגות. למועדון 3 מסעדות וברים המציעים אוכל גורמה וטעמים אקזוטיים ואסייתיים המזוהים עם האזור, ספא מרגיע הכולל טיפולים רבים ומגוונים ליחידים וזוגות, מגוון פעילויות ספורט בדגש על ספורט ימי, כדוגמת : גלישת גלים, סקי מים, וויקבורד, אקדמיה לשיט וצלילת מכלים ובנוסף, בדמינטון, כדורגל וכדורעף חופים.  

 

ילדים בגילאי 4-17 יכולים ליהנות ממגוון פעילויות ספורט, יצירה, משחקים ועוד עם צוות ה- G.O's המנוסה.

*חבילה בת 7 לילות הכוללת טיסות והעברות.

מחיר: החל מ- 1941 אירו למבוגר.

 

Club Med מועדון קאני במלדיביים – צילום: קלאב מד

 

אודות Club Med:

Club Med הינה חברה צרפתית המפעילה מועדוני נופש הפרושים ברחבי העולם וחלוצת חופשות פרימיום במסגרת הכל-כלול. המועדון הראשון של החברה נפתח בשנת 1949 על ידי היהודי הספורטאי הבלגי, ז'ראר בליץ והיהודי הצרפתי ג'ילברט טריגאנו.

 

חופשה באחד ממועדוני Club Med הינה הפתרון האידיאלי עבור משפחות, זוגות ויחידים והוא מוכר בכל רחבי העולם. מיקומי המועדונים והסוגים הרבים מאפשרים להציע מגוון רחב של חופשות פרימיום מחופים טרופיים חוליים באיים הקריביים, דרך יעדים קרובים באירופה,  ועד אתרי סקי וחורף. Club Med מעניקה חבילה מקיפה הכוללת הכל: טיסות והעברות, מאכלי גורמה ובר משקאות חופשי, פעילויות ספורט לכל הרמות והגילאים, ערבי בידור ומופעים ובחופשות החורף- שיעורי סקי עם מורים מקצועיים מבית הספר הלאומי לגלישה.

 

בנוסף, מועדוני הנופש של Club Med מציעים למשפחות מסגרות ייחודיות לילדים, בהם הילדים נהנים משעות של הנאה בחברת ילדים בני גילם מכל העולם ובליווי צמוד של מדריכי G.O מוסמכים.

 

נכון להיום, החברה מפעילה כ-67 מועדוני שמש וסקי הפרושים ברחבי העולם, בכל היבשות. המועדונים מוצעים ברמת 3 עד 5 קלשונים, וברמת Exclusive collection עם וילות פרטיות, סוויטות, חדרי דה-לוקס ובקתות שלה בהרים.