כותרות אחרונות
Search

פגישה אישית – והפעם עם דנה יגן, מגדלור באפלה שמאיר את הדרך.

צילום: יח"צ

 

תמיד יש את המגדלור באפלה שמאיר את הדרך!

המגדלור הזה הוא אני!

ראיון חושפני עם  דנה יגן

 

הכירו את דנה בת 36 ממעלה אדומים מתקשרת ומאמנת nlp , נשואה ללירן ואימא לשלושה ילדים מקסימים. דנה בת לעולים מארגנטינה, גדלה בבית ירושלמי ממוצע ועד לפני שנתיים וחצי עבדה בתחום ההייטק בחברה בירושלים, עד שהגיעה להחלטה להפוך את האהבה שלה ליכולת לקבל מסרים מנשמות בעולם הרוחני למקצוע.

 

יגן היא מדיום ומתקשרת. זה אומר שהיא מקבלת מסרים מהנשמות שאינן בעולם הגשמי אלא ברוחני, ומהווה בעצם צינור בין "צרכני המידע" לבין "מקורות המידע" שמעניקים לה ולנו כבני אדם מסרים עמוקים, החשובים להתייחסות שלנו לחיים שלנו.

 

כדי להבין יותר במה מדובר,  ישבנו עם דנה יגן לראיון חושפני.

 

צילום: יח"צ

 

איך את חווה את זה?

כולנו חווים את העולם דרך "אינטואיציות", "חוש שישי", "תחושת בטן", אני חווה את זה אקסטרא. אם זה כשאחת הבנות שלי (הלקוחות שלי) פונה אליי לתת להן חו"ד על בחור שמעניין אותה מאיזו אפליקציה. אילו נקודות יהוו נקודות חוזקה או חולשה אצל הבחור או ממה צריך להיזהר או אילו תכונות ממש טובות לה לבניית מערכת יחסים. זה אומר שלעיתים גם גברים שואלים על העסק מתי לפתוח או קבלת החלטות בעסק או אפילו איזה בית לרכוש באזור שיהיה להם יותר טוב.

 

צילום: יח"צ

 

איך נולדה שיטת הטיפול שלך? מה גרם לך להבין שזאת הדרך בה את רוצה לפעול?

אחרי לידת ביתי הבכורה, חוויתי דיכאון לאחר לידה, כשנה לאחר מכן איבדתי את אבי. אך  המשבר הבא והמשמעותי ביותר שעברתי היה אחרי האובדן של אחי, שנטל את חייו בידיו. בשנת האבל עליו הייתי פשוט מפורקת, עם שני תינוקות בבית ובהריון מתקדם… הייתה לי יכולת הלה של פחית בוטנים קטנטנה וכאב פיזי עצום בחזה. הרגשתי חרדות קיומיות בלתי פוסקות, פחדתי שכל שנייה עוד מישהו ימות לי חלילה, ולא הצלחתי להירדם בלילות.

התחלתי טיפול רגשי, שהוביל להטבה במצבי, אבל זה לא הספיק. רק מתוך ההבנה מה היה חסר לי בטיפול והצורך לשפר את דרכי הטיפול – נולדה שיטת הטיפול שלי. המטרה היא להתוות את הדרך לכל הנשים הנמצאות בצמתי דרכים קשות וקלות גם יחד. 

כשאני עוברת מסעות נפש פנימיים ורגשיים עם הבנות שלי, אני צומחת ומתעצמת יחד איתן. לראות את החיוך וההתקדמות של כל אחת לעבר הגשמת שאיפותיה ומטרותיה – זהו הסיפוק הכי גדול שאני יכולה לחוש והדרך שלי להגיע לשמחת חיים מלאה.

 

צילום: יח,צ

 

איך אחרי כל מה שעברת היה לך כוח לעזור לאחרים ? כשאת בעצמך חווה תקופה לא קלה.

הצורך העמוק שלי להעניק מעצמי לסביבה ולהראות לאחרות את הדרך, למרות קשיי היום יום (ואני מאמינה שהכול אפשרי בחיים), נובע מהצורך האישי שלי. הקושי הפרטי שלי להרים את עצמי בהזדמנויות שונות בחיי, גרם לי להתקרב עוד יותר לעולם הטיפולי. לפני שעברתי את הטראומה של האובדן עזרתי לאנשים זרים פה ושם בהכוונה נקודתית.  אחרי שעברתי טיפול רגשי למשך שנה. זה עזר לי בעוצמות שקשה לתאר. הרגשתי שאני מקבלת את השליטה על החיים שלי בחזרה. רציתי להעניק לסביבה שלי את אותה תחושה ודרך זה להירפא עוד יותר. כשיש משמעות לחיים זה מדרבן לחיות אותם על הצד הטוב ביותר.

 

צילום: יח"צ

 

תני דוגמא לסיפור הצלחה עם לקוחה שהגיעה אלייך לטיפול?

אורטל הגיעה אליי לייעוץ עסקי וזוגי – הבעיות בזוגיות שלה נבעו מכך שאורטל היא חילונית ובן הזוג חרדי. אורטל הייתה שכירה שנים רבות ועזבה את עבודתה עם הרבה חששות היה לה רע ממש. אני ייעצתי לה לפתוח משפחתון למרות שהייתה אנטי לגמרי, העברתי לה מסרים מאימא שלה שנפטרה כשהייתה ילדה קטנה והיא החליטה לפתוח את המשפחתון ועד היום היא בליווי מלא שלי, כל צעד שהיא שוקלת לעשות היא שואלת אותי כמו מעבר דירה וכו…

 

בהמשך הדרך הם גרו בבית שהאנרגיה שלו הייתה לא טובה וזה הוביל את הזוגיות של אורטל ובעלה על סף גירושים ועם ליווי וייעוץ שלי הצליחו להימנע מזה ואף תיקנו את סיפור אהבתם. הובלתי אותם להחלטה לעבור דירה ובתהליך של שיפור הזוגיות. אורטל ודן נשואים עד היום באושר.

 

 

צילום: יח"צ

 

איך הטיפול שלך עובד? כשאנשים מגיעים אלייך לייעוץ?

הטיפול שלי משלב תקשור וNLP.  כיוון שזה טיפול תחום בזמן בין חודש ל-7 חודשים (תלוי בסיטואציה) אין זמן להתעסק בחוויות לא רלוונטיות כמו בגיל 3 או מהם יחסים הוריים לעומק. 

 

דרך התקשור אני מתייחסת לחוויות ספציפיות בנקודות זמן מסוימות או לחילופין התקשור עוזר לתת מסרים ספציפים המקדמים את האיש/ה הפונים אליי לעזרה בהכוונה עתידית לקראת צעדים משמעותיים (מה כדאי/לא לעשות). 

 

מבחינת NLP זו צורת ההנגשה עם אלמנטים פסיכולוגים של תשאול עמוק (ושוב רלוונטי וממוקד) דרכו ניתן לשבור תבניות חשיבה מקובעות ואמונות מגבילות המייצרות חסמים ופחדים מלהתקדם בחיים בתחומים השונים.

 

תוך כדי שיחות אני מקנה את הכלים הנדרשים להתמודדות בסיטואציות השונות. הרי זה לא "באתי שפכתי הלכתי" בשביל זה יש חברה. פה יש פידבק והכוונה להתנהלות.

 

ככה, אני חוסכת זמן כסף והכי חשוב מגיעה למטרה לשמה אותו אדם מגיע אליי-מזור לכאב הכי עמוק שלו.

 

מה השאיפה הכי גדולה שלך בחיים בנוגע למקצוע הזה?

השאיפה הכי גדולה שלי היא להקים ביה"ס ללימוד השיטה שלי ולהפיץ את האור שבשיטה הזו לכמה שיותר אנשים.