כותרות אחרונות
Search

חברות הובלה, הדברים הבסיסיים שצריך לדעת: כמה מובילים עליי לשכור?

צילום: FREEPIX

 

חברות הובלה, הדברים הבסיסיים שכדאי וצריך לדעת  – למשל: כמה מובילים עליי לשכור?

 

השכרה של חברת הובלות יכולה להפוך את כל הליך המעבר להרבה יותר נוח בעבורכם. אחרי הכל, לחברה יש את המיומנויות וההכשרה הדרושים בכדי להבטיח שכל החששות הלוגיסטיים שלכם יהיו כמה שיותר פחותים. עם זאת, אם זו הפעם הראשונה שאתם שוכרים חברת הובלה, אתם לבטח תוהים מה כוללים השירותים שהחברה מציעה. פרט לעובדה שמדובר במעבר דירה, מה עוד עליכם לקחת בחשבון? לדוגמא, האם יש לקחת בחשבון את מספר המובילים שתצטרכו לשכור?

 

אם אתם נחושים לשכור חברת הובלות, בוודאי יש שאלות שתרצו לשאול. אולי כמה מהשאלות החשובות ביותר יהיו: מה בדיוק יהיה מספר המובילים שעליכם לשכור? האם קיים בכלל מספר מדויק? להלן מספר תובנות מועילות:

 

1. מספר המובילים תלוי בגודל הבית. אם אתם מתכננים לשכור מוביל בתל אביב שתהיו תלויים בו לביצוע המעבר עליכם לזכור שמספר המובילים יהיה באמת תלוי בגודל הבית שלכם. מוביל מקצועי יוכל לעשות את כל הדברים שיש לעשות לבדו הודות להכשרה שעבר, אך מספר גדול יותר של מובילים יאפשר להעמיס את החפצים שלכם למשאית ההובלה יותר במהירות, במיוחד במעברים לאזורים מרוחקים. למעשה, לבית בגודל של 37 מ"ר עד ל-60 מ"ר, שני מובילים יזדקקו לשעתיים כל אחד בכדי להעמיס ולפרוק בלבד את החפצים שלכם. וייתכן והם יזדקקו לארבע שעות כאשר מדובר במעבר הכולל שירות מלא.

 

2. מספר המובילים תלוי בתכולה שיש להעביר. דרך נוספת לדעת את מספר המובילים שתצטרכו מחברת ההובלות תהיה להגדיר את סוג הפריטים שתרצו שיועברו ראשונים. רשימת מלאי תהיה מאוד שימושית כאן, שכן תוכלו לאתר את החפצים הגדולים והן הקטנים בשביל שהמובילים יעמיסו ויפרקו למשאית שלהם. קרוב לוודאי שיהיה צורך ביותר מובילים להעמסת פריטים מרובים ובמידה וישנם פריטים כבדים בבית, כמו רהיטים ומכשירי חשמל גדולים.

 

3. מספר המובילים תלוי בתוכנית של הבית. דבר נוסף שיש לקחת בחשבון כאשר מחליטים על מספר המובילים ליש לשכור הוא תוכנית הבתים באופן כללי. אם בבית שלכם יש גרמי מדרגות או מסדרונות צרים קרוב לוודאי שיהיה צורך ביותר מובילים על מנת להבטיח שלא ייגרם נזק לחפצים ושההעמסה והפריקה יתבצעו כראוי. יתרה מכך, ככל שייקח יותר זמן להעמיס את התכולה למשאית בשל התוכנית של הבית, סביר להניח שיהיה צורך ביותר מובילים בתהליך.

 

צילום: FREEPIX

 

4. מספר המובילים תלוי בזמן העומד לרשותכם. אם אתם ממהרים לעבור דירה, חשוב להבין שייתכן ותצטרכו לשכור יותר מובילים שיבצעו את מלאכת המעבר. ייתכן והבחירה הזו לא תחסוך לכם כסף בטווח הקצר, אך עצם זה שתוכלו לעבור מהר יותר ולהשתקע בביתכם החדש בקלות יותר יהיו שווים זאת. במידה ואתם צריכים לעבור באופן מיידי מכיוון שבעלי הבית החדשים של ביתכם הקודם יעברו להתגורר בו בקרוב, ייתכן ותזדקקו למספר מובילים.

 

השכרה במספרים: צוות ההובלה המושלם

 

כשלוקחים בחשבון את הטיפים שצוינו לעיל, חשוב לזכור שלשכור חברת הובלות לא כרוך רק בלבקש מהם שיבצעו שירות מסוים של הובלת דירה בעבורכם. למעשה, רבים ממעברי דירה מוצלחים כרוכים ביכולת לתאם את הצרכים הלוגיסטיים שלכם באופן נכון עם חברת ההובלות ששכרתם לצורך המעבר. יתרה מכך, אם הצלחתם לגייס בדיוק את כמות המובילים הדרושה לביצוע המעבר, תוכלו לבצע את מעבר הדירה מבלי שתצטרכו לדאוג מתקלות בלתי צפויות.