כותרות אחרונות
Search

פגישה אישית – והפעם עם טל נברו יזמית סדרתית, מחלוצות הדיגיטל בישראל.

צילום: יח"צ

 

הכירו את טל נברו, יזמית סדרתית אשר הייתה אחת מחלוצות הדיגיטל בישראל.
 
את טל נברו שמבלה את חייה על קו ישראל – ארה"ב, תפסנו באחד הביקורים שלה בירושלים, בעת שהגיעה לביקור בחומות העיר העתיקה ובכותל המערבי, דבר שמרגש אותה בכל פעם מחדש. ניצלנו את המפגש וישבנו לשמוע את סיפור חייה המרגש והמיוחד  ואין ספק שהסיפור שלה מכיל בתוכו הרבה אלמנטים שכולנו רוצים וחולמים להגשים.
 
טל מספרת שאת החיבור לעולם האינטרנט גילתה עוד מימי הצבא בשנת 1999 כקצינת הדרכת קשר ומחשבים ביחידת החילוץ והצלה של פיקוד העורף, כשהאינטרנט עוד היה בחיתוליו. מיד לאחר השחרור החליטה טל לנסות להגשים את חלומה וטסה לגור בניו יורק.
 
אחרי כמה שנים בניו יורק וגם בקריביים בשנת 2006 הקימה טל עסק לשיווק אינטרנטי, עסק שעסק בעיקר בקידום אתרים ובתוכניות שותפים, את כל זה טל למדה בכוחות עצמה ותוך כדי עשייה, תוך כדי החליטה להירשם לאוניברסיטה וללמוד מנהל עסקים.
 
 

צילום: יח"צ

 
 
 
טל חוותה משבר אישי קשה בדרך להצלחה, בזמן שהותה בחו"ל אמא שלה חלתה בסרטן מזן נדיר, דבר שאילץ את אותה לחזור לישראל, להיות לצד אמה ולטפל בה. חצי שנה לאחר מכן נפטרה האם.
 
אין ספק שהקושי היה גדול, בנוסף לחיים ללא אמא, טל חזרה לארץ ללא חשבון בנק, ללא עסק ואם לא די בכך  היא הייתה הליכי גירושין, כל זה הביא את טל להבנה שהיא צריכה  לבנותאת  הכל מאפס ולהיעזר בניסיון והידע שצברה במהלך השנים.
 
טל שלא נתנה לעצמה לשקוע, גוייסה להקים את מחלקת הדיגיטל הראשונה ב"אדלר חומסקי", ולאחר שנה הייתה שותפה בהקמת המכללה הראשונה בארץ ללימודי תחום השיווק הדיגיטלי, אשר בה הוכשרו מנהלי הדיגיטל של הארגונים המובילים בשוק, כמו: חדשות 2, קוקה קולה, חברת חשמל, רסט מסעדות, ברסלב ישראל ועוד…
 
מאז הפכה טל להיות אושיה חזקה בתחומה, מרצה, מייעצת ומעבירה לקוחות תהליכי בניה והצלחה בעולם הדיגיטל.
 
לפני כמה שנים בעקבות מעבר מתוקשר יחד עם בן זוגה השף יואב שוורד הרחיבה נברו את הפעילות לזירה העולמית , והקימה את "סושיאל ליידי" , חברה העוסקת בשיווק אינטרנטי, קידום תוכן, עיצוב דפי נחיתה, קורסים והרצאות בנושאים שונים, בין לקוחותיה ניתן למצוא את, דיוטי פרי ג'ימס ריצ'רדסון, קרייזי ליין, אקולאב, איילת זורר, ראש עיריית בוורלי הילס, חיבוק ראשון ועוד…
 
 

צילום: יח"צ

 
 
במקביל לעבודה על פרויקטים מרתקים כמו קידום שבוע האופנה בלוס אנג'לס וסיוע דיגיטלי לראש עיריית לוס אנג'לס, היא גיבשה סביבה צוות של אנשי מקצוע מארצות הברית, ישראל ואירופה המתמחים בהיבטים השונים של עבודה עם הערוצים הדיגיטליים ועובדים עם לקוחות מכל העולם.
 
שילוב זה של בניית רשת אנשי מקצוע הפזורים בעולם ושליטה בכלים השונים שבאמצעותם ניתן לקדם מותגים באינטרנט, אפשרה ל חברת "סושיאל ליידי" לפרוץ בהצלחה לשוק הבינלאומי. לאחר שסיפקה מענה למאות עסקים בעולם, בגדלים שונים ומנישות שונות, גיבש הצוות של חברת  "סושיאל ליידי" פתרונות ייחודיים לשיווק אונליין המתאימים לכל תקציב ומטרה.
 
אפשר להגיד שכיום טל הצליחה להגשים את החלומות שלה, לעבוד במה שהיא אוהבת ובעיקר לעזור ולתת מניסיונה האישי לכל מי שפונה אליה לעזרה.