כותרות אחרונות
Search

"ענבי טלי" מתחילים בימים אלה בשיווק ענבי "סייבל"

 

ענבי "סייבל".

"ענבי טלי" מתחילים בימים אלה בשיווק ענבי "סייבל".

זן ענבים שחורים ארומטי ואקזוטי במיוחד וללא חרצנים.

 

 בימים אלה מתחילים "ענבי טלי" בשיווק זן ה"סייבל" ,שמגיע היישר למדפים בכל רשתות השיווק וחניות מובחרות ברחבי הארץ. ה"סייבל" הוא זן שחור המאופיין בטעם עשיר מוסקטי וארומטי המזכיר במקצת את ענבי המוסקט . בניגוד לתפיסה הרווחת שענבים שחורים הם עם חרצנים מדובר בענבים ללא חרצנים!! עם טעם ייחודי מאוד שאינו דומה לשום ענב אחר. זן ה"סייבל" עבר אקלום לתנאי הסביבה המקומיים, גידול הזן הצליח מאד והוא הופך להיות יותר ויותר מבוקש בישראל.  אחד המאפיינים החשובים והמשמעותיים ביותר בענבי 'סייבל' הינו תקופת השיווק הארוכה יחסית הנפרסת על כחודשיים שלמים.

 

צילום: ניצה שאול

 

ענבים ככלל על שלל זניהם, עשירים בוויטמינים ונוגדי חמצון (אנטי אוקסידנטים) ומכילים רק כ-69 קלוריות ל- 100 גרם. על אף מתיקותם, הענבים הינם בעלי ערך גליקמי נמוך – כך שהם סופר בריאים. זהו פרי נהדר לשילוב בסלטים קיציים, עוגות, מנות דגים, וכמובן – כפי שהם, ישר מהאשכול, לקחת לים, לבית הספר ולעבודה. מי שמחפש סורבה טעים ובריא – בענבי טלי ממליצים להקפיא ענבים ולאכול אותם כסוכריות ענבים קפואות.

 

צילום: ניצה שאול

 

"ענבי טלי" משווקים מדי שנה כ- 20,000 טון ענבים בישראל חלקם זנים בלעדיים. זן  הסייבל שמשמעו באנגלית הוא שחור, פותח על ידי חברת פיתוח זנים בינלאומית מקליפורניה בשם SUN WORLD  , ויובא לישראל על ידי "ענבי טלי" וחקלאי מושב לכיש, כאן עבר הזן תהליך התאמה למזג האוויר ותנאי השטח המקומיים ולאחר ניסיונות ופיתוח מקצועיים יצא לשיווק מסחרי וזכה להצלחה מסחררת בקרב הציבור הישראלי.

 

צילום: ניצה שאול

 

לדברי שיקו דומוביץ', מנכ"ל "ענבי טלי":  "ב"ענבי טלי" מושב לכיש אנחנו מגדלים כ- 30 זני ענבים, המשווקים בפרקי זמן שונים, כל אחד מהזנים  יוצא לשוק כשמגיע לשיא הבשלתו ואיכותו. מידי שנה אנו למדים על טעמו של הצרכן הישראלי ומתאימים את שיווק זני הענבים למידת הפופולריות שלהם בקרב הישראלים. ענבי טלי מציעים מגוון של זני ענבים אדומים  שחורים וירוקים, ושוקדים כל העת על פיתוח ואקלום זני ענבים חדשים".