כותרות אחרונות
Search

אטרקציה חדשה בתל אביב – "CINEMAX 360"

צילום: fulldome.pro

 

 

אטרקציה חדשה בתל אביב, "CINEMAX 360"

הדור הבא של הקולנוע כבר כאן.

תשכחו את כל מה שאתם יודעים על סרטי חוויה!

לראשונה בישראל סרטים בטכנולוגיה חדשנית המספקת חוויה רב חושית מפתיעה.

 

בימים אלה ובצמוד לכדור הפורח בגני יהושוע בתל אביב נפתחה לראשונה בארץ אטרקציית CINEMAX 360, המספקת חוויה רב חושית מפתיעה, משעשעת ומרגשת במיוחד למבוגרים, צעירים וילדים, בזכות שילוב של מספר טכנולוגיות פורצות דרך בתחום ההקרנה, השמע ובמיוחד התשתית האקטיבית. הסנכרון בין כל אלה מאפשר חוויה מקורית, המאתגרת את החושים ואת תפיסת המרחב, באופן שטרם נראה בישראל.

 

צילום: fulldome.pro

 

האטרקציה הוקמה ממש לפני פרוץ הקורונה ונפתחת כעת במבנה ייעודי חדשני בעל כיפה גדולה ואיכויות אקוסטיות, ומוצגים בו סרטים שונים ומגוונים באמצעות ארבעה מקרנים מתקדמים על גבי מסך עצום של 360 מעלות, המכסה את כיפת המבנה מבפנים ונמתח מקצה אל קצה, כך שהצופים מרגישים, שהם נמצאים ממש בתוך העלילה, שרובה ככולה מוצגת, מזווית הראייה שלנו, כמשתתפים אקטיביים במאורעות. אל הממד הוויזואלי נוספת מערכת שמע עוצמתית, שמקיפה את הצופים באותות קוליים, הפועמים בתוך הסביבה האקוסטית, שמייצרת הכיפה. להשלמת החוויה, הישיבה היא על מושבים מוטים לאחור ואקטיביים, שזזים ומחוללים זרמי אוויר ומים בהתאם לעלילות הסרטים.

 

צילום: fulldome.pro

 

ב- CINEMAX 360 מגוון סרטים חווייתיים בקצבים שונים, שאורכם בין 8 לבין 16 דקות, עלילתיים או אבסטרקטיים: "הקפיצה המטורפת" – מבוסס על שיא גינס לצניחה חופשית בשילוב קטעי צילום אמיתיים, "חומת סין" – מסע מטורף בריקשה המונעת בטילים על גבי החומה הסינית – חוויה, שממש מדמה נסיעה ברכבת הרים, "המרוץ" – תחרות מפתיעה בין חיות היער, המתועדת מנקודת מבטו של אחד המשתתפים המהירים, "סמסקרה" – סרט אומנותי רוחני מהפנט, המראה את מלוא מנעד החוויה הקולנועית החדשה, "דינו ספארי" – סיור ג'יפים מרתק בממלכת פארק היורה מזווית הראייה של הנהג, שהופך למסע הישרדות, "הפיראטים" – הרפתקה באי בודד למציאת האוצר האבוד, ועוד…

 

צילום: fulldome.pro

 

לדברי ד"ר אופיר מילר, היזם של הכדור הפורח וגם של האטרקציה החדשה: " מאז שהבאנו לארץ את הכדור הפורח, שממריא לגובה של 120 מטרים, היחיד כיום בעולם עם רצפה (חלקית) שקופה, חיפשנו אטרקציה מרגשת נוספת, שתספק חוויה בלתי נשכחת. הטכנולוגיה של הקולנוע לא דומה לשום דבר אחר שקיים בישראל ומזכירה את החוויה במתקני השעשועים בפארקים הטובים ביותר בעולם. הבאנו מגוון סרטים לטווח גילאים רחב ככל האפשר, והם נטולי דיבור כמעט לחלוטין, כי הדגש הוא על הטכנולוגיה והחוויה הרב חושית. בהמשך נביא סרטים נוספים, והשאיפה היא לפתוח אטרקציות דומות בכל רחבי הארץ".

 

שעות פתיחה: ראשון-חמישי: 12:00-20:00, שישי: 10:00-15:00, שבת: 9:00-20:00

באטרקציה: 16 מקומות ישיבה והכניסה לפי התור על בסיס מקום פנוי בהתאם להנחיות משרד הבריאות בתקופת הקורונה.

עלות: 35 ₪ לכרטיס, החל מגיל 4. לא ניתן להיכנס עם ילדים צעירים יותר למתחם.

כרטיסים: ניתן לרכוש כרטיס משולב לקולנוע ולכדור הפורח הסמוך, במחיר 79 ₪ לילד ו- 99 ₪ למבוגר (במקום 90 ₪ לילד ו- 115 ₪ למבוגר), ובתיאום מראש להזמין הקרנת סרט ספציפי לקבוצה.

פרטים נוספים: 5589722-03.

איך מגיעים? – חניה בחניון גני יהושוע, בחלק הכי מערבי של החניון, ואז צעידה ברגל לתוך הפארק פנימה לכיוון הכדור הפורח – אי אפשר לפספס אותו. 360 CINEMAX  צמוד אליו.