כותרות אחרונות
Search

"זום" הפכה להיות פלטפורמת תקשורת הווידאו המאובטחת ביותר בעולם!

 

 

"זום" הפכה להיות פלטפורמת תקשורת הווידאו המאובטחת ביותר בעולם!

"זום" הכריזה על סיום תוכנית "90 ימי האבטחה".

אריק יואן: "אנו בעיצומו של מסע להפיכת  זום לפלטפורמת תקשורת הווידאו המאובטחת ביותר בעולם"

 

 

 

תוכנית ״90 הימים״, לתגבור האבטחה והפרטיות עבור המשתמשים, עליה הכריזה חברת זום (Zoom Video Communications, Inc.), בתחילת אפריל 2020, הגיעה לסיומה. עם העלייה הדרמטית במספר המשתמשים ביישום, החליט אריק יואן, מנכ"ל החברה, להתמקד בנושא אחד: אבטחה ופרטיות המשתמשים. כעת, עם ההגעה לקו הגמר, הוא אומר: "עמדנו במשימה. הטמענו את האבטחה והשמירה על הפרטיות ב- DNA של זום". יואן אומר כי בשלושה החודשים שחלפו, כל פעילות פיתוח בחברה שאינה קשורה באבטחה הוקפאה והמשאבים הופנו רק לנושאי אבטחה. התוצאה: הוספה של 100 תכונות חדשות, בינהן המעבר לזום 5 שכללה הצפנה מתקדמת AES 256 GCM, הוספת אייקון אבטחה, יכולת לדווח על שימוש פסול ביישום, הוספת שימוש מחמיר בסיסמאות וחדרי המתנה ועבודת הכנה לקראת יישום מלא של הצפנה מקצה לקצה עבור כל המשתמשים. "אבטחה ופרטיות ימשיכו להיות בעדיפות עליונה עבורנו בכל שלב גם הלאה" אמר יואן.

 

אריק יואן, מנכ"ל חברת "zoom" צילום:  באדיבות "zoom" 

 

בהמשך מנה יואן רשימה ארוכה של אנשי סייבר גלובליים שגוייסו למשימה, בינהם אלכס סטאמוס, לאה קיסנר, חברת לוטה אבטחה ובישופ פוקס, כמו גם מגוון ארגונים שתרמו מזמנם וייעצו לחברה לאורך התקופה. במסגרת המהלכים, מציין יואן כי החברה תגברה את תוכנית איתור הבאגים שלה והיא עובדת בצמוד למספר גופים בעלי שם בתחום האבטחה, בינהם HackerOne, Bugcrowd ו- Praetorian. במסגרת הפעילות השוטפת, אומר יואן, מבוצעים דרך קבע נסיונות פריצה וחדירה למערכות של זום, על ידי קבוצות האקרים 'לבנים' לטובת איתור פרצות אפשריות וסגירתן המיידית.

 

"התקופה האחרונה הביאה לשינויים דרמטיים בזום", אומר יואן. "אני מקווה שכל השינויים שביצענו לאורך התקופה יחזקו את אמון המשתמשים שלנו. אני גאה בתפקיד שזום שיחקה ועדיין משחקת בחיבור אנשים לאנשים בעולם שנתון במשבר. אבל, אנו לא עוצרים לנוח בנקודה הזו. תוכנית 90 הימים שלנו הייתה רק שלב ראשון – ומאוד מוצלח – בטיפול בסוגיות פרטיות ואבטחה. אנו בעיצומו של מסע להפיכה של זום לפלטפורמת תקשורת הווידאו המאובטחת ביותר בעולם".

 

אודות זום:

Zoom Video Communications, Inc. NASDAQ: ZM מפגישה קבוצות אנשים כדי לבצע יותר דברים בסביבת וידיאו ידידותית למשתמש. פלטפורמת תקשורת הווידאו המאוחדת, האמינה, הקלה בשימוש והחדשנית של החברה, מספקת פגישות וידיאו, קול, סמינרים מקוונים וצ'אט למחשבים נייחים, סמארטפונים, מכשירים ניידים ומערכות חדרי ישיבות. זום עוזר לארגונים ליצור חווית תקשורת מרוממת, עם שילוב יישומים עסקיים מובילים וכלים למפתחים ליצירת זרימת עבודה בהתאמה אישית. זום, שנוסדה בשנת 2011, ממוקמת בסן חוזה, קליפורניה, עם משרדים ברחבי העולם.

 

בקרו ב- zoom.com

ועקבו אחרי @zoom_us.