כותרות אחרונות
Search

איך שומרים על ירקות ופירות טריים לאורך זמן? – מקרר "BEKO".

צילום: באדיבות "beko"

 

מקרר "BEKO" 

הישראלים ממשיכים לאגור מזון על רקע הקורונה ומעניין לשמוע איך שומרים על ירקות ופירות טריים לאורך זמן?

עם תחילת הקיץ וקצת לפני החגים, ישראלים רבים מתחדשים במקרר חדש. השנה, טכנולוגיית הארכת חיי הפירות והירקות הפכה לטרנד מבוקש במיוחד, אחרי ימי הסגר הארוכים בעידן הקורונה.

 

בחודשים האחרונים ועל רקע תקופת הבידוד בעקבות משבר הקורונה, הורגשה עלייה בביקוש למוצרי קירור (מקררים ומקפיאים). ישראלים רבים הצטיידו בכמויות מזון גדולות מהרגיל, דבר שהוביל לחיפוש מקררים ומקפיאים שישמרו על הירקות והפירות מעבר ל3 או 4 ימים.

 

קיימות בשוק המקררים מגוון טכנולוגיות, אחת הבולטות שייכת למקררי "BEKO" המאפשרים שמירה של טריות הירקות באופן משמעותי – כאשר ב- "BEKO" מציגים את היכולת לשמור גם על חסה טרייה במשך 30 יום במקרר.

 

צילום: באדיבות "beko"

 

את המקרר בעל טכנולוגיית הקירור הייחודית EverFresh+® מציעה "BEKO" ברמת מחיר ביניים, החל מ-4,685 ₪  (*על פי אתר ההשוואות זאפ).

 

מקרר מקפיא תחתון של  "BEKO" בטכנולוגית הקירור EverFresh+®

 

הטכנולוגיה הייחודית מאפשרת לשמור ירקות ופירות טריים למשך זמן ארוך פי 3

 

טכנולוגיית הקירור החדשנית של "BEKO" פותחה במיוחד, על מנת להאריך את חיי הירקות והפירות במקרר ובכך לחסוך זמן וכסף ולמנוע בזבוז מזון. מגירת אחסון הירקות והפירות יוצרת סביבה אופטימלית לתוצרת טרייה, והיא מאפשרת לשמור על רמה מדויקת של טמפרטורה ולחות בעזרת תעלות אוויר המאפשרות סירקולציה איטית יותר של האוויר במגירות. תקרה ייחודית של תא האחסון של הירקות והפירות מונעת התעבות המים לטיפות.

 

צילום: באדיבות "beko"

 

 הטכנולוגיה החדשה יודעת לשמור על טריותם של פירות וירקות למשך זמן ארוך עד פי 3 יותר כשמטרתה העיקרית היא מניעת בזבוז מזון. המקרר המוצע, בעל מקפיא תחתון, הינו מדגם GN1406221XP בנפח 535 ליטר (377 נפח תא הקירור, 158 ליטר נפח תא ההקפאה).

 

המקרר מדגם זה הינו חלק מקו המוצרים החדש של החברה ל-2020.