כותרות אחרונות
Search

סופרסטאר בפרדסי התפוזים – רוני דואני תוביל את הקמפיין החדש של חברת "פרימור".

 

 

סופרסטאר בפרדסי התפוזים.

רוני דואני תוביל את הקמפיין החדש של חברת "פרימור".

בפרסומת החדשה של "פרימור" מתעוררת רוני סופרסטאר לבוקר מלא אנרגיות, ובריאות, בהם היא מנסה להדביק את אנשי הפרדס.

הקמפיין יכלול סרטון פרסומת לערוצי הטלוויזיה השונים ופעילות דיגיטל באמצעות משרד פרסום יהושע/TBWA בהיקף כספי של 3 מיליון ש"ח.

 

רוני סופרסטאר בצילומי הקמפיין החדש של פרימור – צילום: גבע טלמור

 

הזמרת רוני סופרסטאר (דואני) תוביל לראשונה את הקמפיין החדש של מותג המיצים "פרימור". הקמפיין, תחת הסיסמא, "יותר טבעי להתעורר עם פרימור", בהפקת משרד הפרסום יהושע/TBWA וחברת "אודיני", יכלול סרטון פרסומת לטלוויזיה ופעילות דיגיטל נרחבת, בהשקעה כספית של כ-3 מיליון ₪.

 

בפרסומת נראית רוני מתעוררת בבוקר, היא לא ישנה כמו אדם רגיל אלא תלויה הפוך על מתח, ומיד היא יוצאת מהבית לאימון בוקר, דרך קיר טיפוס כמובן. היא עוברת לריצה בשדה ומגיעה לפרדס, שם היא פוגשת את אריה עובד פרימור שמתקשה לסחוט במרץ על הבוקר , והיא מעודדת אותו להתעורר ולסחוט במרץ, מנסה להדביק אותו במרץ ובאנרגיות שהיא מלאה בהן. לבסוף הם מסכימים שהכי טוב שאריה יכול לעשות על הבוקר הוא לשתות לפחות מיץ תפוזים טעימים, והם מרימים לחיים עם שתי כוסות מיץ תפוזים.

 

מיץ תפוזים סחוט טבעי של "פרימור" – צילום: עמית שטראוס

 

הפרסומת צולמה בפרדסים המוריקים של קיבוץ גת בצל עצי התפוזים, כשהשחקנים והניצבים מייצגים את אנשי הקיבוץ, חלקם אף לוהק מהקיבוץ. לדברי שרונה ויינטרוב-זיגדון, מנהלת שוק מקומי של חברת "גניר-פרימור", סיבת הבחירה ברוני היא החיבור הטבעי שלה עם ערכי מותג פרימור שהם בריאות, טבעיות, הומור, קלילות, אורח חיים בריא, לייף סטייל. "במהלך הצילום זכינו ליום מקסים ומלא בשמש בין ימים גשומים ואפורים. רוני נהנתה מכל רגע והפגינה רעננות, אנרגיה  במהלך כל יום הצילומים הארוך שנמשך אל תוך הלילה".

 

המותג "פרימור הינו מותג המיצים הסחוטים המוביל בישראל, מחזיק מעל ל-55% מנתח השוק.