כותרות אחרונות
Search

שיתוף פעולה בלעדי בין קבוצת התקשורת פרטנר לחברת הסטרימינג "FREETV"

 

 

שיתוף פעולה בלעדי בין קבוצת התקשורת פרטנר לחברת הסטרימינג "FREETV"

"FREETV" תציע חבילה משולבת (באנדל) הכוללת גם את שירותי אינטרנט הסיבים האופטיים של פרטנר.

 

קבוצת התקשורת פרטנר הודיעה היום כי חתמה עם "FREETV", חברת הסטרימינג החדשה של קשת ו-RGE, על הסכם בלעדי, במסגרתו תציע "FREETV" את שירותי הסטרימינג שלה כחבילה משולבת (באנדל סיב-סטרימינג) על בסיס תשתית הסיבים האופטיים של פרטנר.

 

שירות "FREETV" הינו שירות סטרימינג אפליקטיבי שיוצע לכלל צרכני הטלוויזיה בישראל וזאת על גבי תשתית האינטרנט הקיימת. בנוסף, שיתוף פעולה זה יאפשר ל-"FREETV" להציע לצרכני הקצה שירות פרימיום המשלב את 'פרטנר פייבר', שירות האינטרנט המהיר והיציב של פרטנר, יחד עם שירות הסטרימינג של "FREETV" והכל בחבילה אחת ובתמחור אטרקטיבי.

 

ההסכם בין הצדדים נחתם לשלוש שנים, ולאחר מכן צפוי להתחדש בכל שנה באופן אוטומטי. לצורך מתן שירותי הבאנדל תקים "FREETV" ספק אינטרנט (ISP).

 

כחלק מהאסטרטגיה של פרטנר והפיכתה לשחקן תשתיות מרכזי, פורסת הקבוצה סיבים אופטיים בקצב מואץ. עד היום, פרסה החברה כ-740 אלף משקי בית ברחבי הארץ, מתוכם כ-225 אלף מנויים לשירות. עד סוף 2022, צופה פרטנר להגיע לכמיליון משקי בית פרוסים.

 

משנה למנכ"ל פרטנר, תמיר אמר: "החיבור של פרטנר ל- "FREETV" טבעי, ומהווה הוכחה נוספת לעצמתה וחשיבותה של פרטנר כחברת תשתיות לאומית, וזהו צעד גדול נוסף שממנף את פעילות הסיבים וממצב אותנו כשחקן תשתיות מרכזי בישראל. הסיבים האופטיים של פרטנר פרוסים בכל רחבי הארץ, לרבות בפריפריה, ובכוונת החברה להמשיך בפריסה בקצב מואץ. אנו מודים ל- "FREETV" על הבעת האמון והשותפות."

 

מנכ"ל "FREETV" יעקב נדבורני: "חברת הסטרימינג FREETV, תציע לצרכן הישראלי שירותי טלוויזיה איכותיים וחדשניים במחיר אטרקטיבי ביותר. שיתוף הפעולה עם פרטנר יאפשר לנו להציע באנדל סיב-סטרימינג כמוצר פרימיום המשלב את שירותי הסטרימינג של FREETV ואת תשתית הסיבים האיכותית, היציבה והמהירה של פרטנר."

 

סמנכ"ל השיווק בפרטנר, אורי גל: ״ההסכם עם FREETV מהווה אבן דרך משמעותית בהתפתחות תשתית הסיבים האופטיים של פרטנר. ההסכם החדש יאיץ את קצב צמיחת המנויים וההכנסות ויקצר את תקופת החזר ההשקעה הגדולה בפריסת הסיבים.״