כותרות אחרונות
Search

יש לכם רכב חדש או שאתם רוצים את היחס המועדף לרכב הקיים? – הכירו את מרכז שירות דור 18.

דור 18 מרכז שירות ומוסך – צילום:  RF123

 

יש לכם רכב חדש או שאתם רוצים את היחס המועדף לרכב הקיים?

הכירו את מרכז שירות דור 18 מרכז שירות ומוסך רמה אחת מעל כולם!

 

אחד הדברים החשובים ביותר לטובת הנהג, הנוסעים ועוברי האורח זה רכב שיודע לבצע את כל הביצועים הטובים ביותר ועל הדרך לוודא שיהיה אפשר להגיע ליעד בשלום ובבטחה. יש לכם ראנו, ניסן או דאצ'יה? בין שזה רכב חדש ובין שאתם רוצים לשדרג את הטיפול עבורו הגיע הזמן לשמוע על מרכז שירות שיודע בדיוק על מה אתם מדברים.

 

מה חשוב לדעת לפני שבוחרים לטפל ברכב?

לבטח כבר שמעתם את השאלה הזאת אין ספור פעמים אבל האם קיבלתם את התשובה שאתם באמת צריכים לקבל? מרכז שירות דור 18 בניהולו של דודו לוי אולי פועל משנת 2019 אבל מביא אתו אנשים ובעלי מקצוע שמכירים וחיים את תחום המכונאות זה שלושה עשורים ברציפות.

 

כן שמעתם נכון, יש דברים שאסור לפסוח עליהם וחלק מזה קשור במציאת מרכז השירות שיספק לרכב שלכם את המענה הבטוח והמדויק.

 

"זה לא נגמר רק בלהכניס את הרכב למוסך זה הרבה מעבר" אומר לנו דודו לוי ומתגאה בצוות מיומן שמחזיק בידיעות המכונאות, דיאגנוסטיקה, חשמל, מיזוג אוויר, פחחות וצבע וכל הסדר שיידרש מול חברות הביטוח.

 

למה אתם בעצם מזמינים אותנו לבקר במרכז השירות שלכם?

מבין כל מרכזי השירות אומר לנו דודו לוי, המרכז של דור 18 מקפיד על כל משימה ומשימה ברגישות רבה, זהירות רבה והכי חשוב עבודות ברמה גבוהה ללא פשרות.

 

"בזכות אנשי מקצוע טובים, אבחון מדויק והכשרות שעברו העובדים על ידי יצרני הרכב הרבה יותר קל לכולם ובטח שלנהגים ולנוסעים ברכב" אומר לנו דודו וממשיך לספר על שירות מקצועי, שירות טוב ושקיפות כערך עליון.

 

כמו כן, אומר לנו דודו לוי שהמרכז מונגש לכל מגזר וכן יש בו גם הסדרי נגישות פשוטים כך שאין בעיה להגיע , להשאיר את הרכב ולהמשיך בשגרת היום.

 

בעיית נגישות? לא אצלינו, אם ציינו את זה בהתחלה או בסוף נציין זאת גם באמצע, מרכז השירות שלנו פונה לכל קהלי היעד ומנגיש את עצמו לטובת כבדי שמיעה, נכים וכל בעלי המוגבלות שצריכים את השירות הנאמן ביותר.

 

 דור 18 מרכז שירות ומוסך – צילום:  RF123

 

איפה אתם נמצאים ולמי אתם פונים?

כמו שכבר צוין כאן, מרכז השירות שלנו פונה לרכבי רנו, דאצ'יה וניסן אבל בהחלט בעל בקיאות וידע לשאר הבעיות. הפעם כשאתם מגיעים אתם מוצאים בית חם לכל בעיה מאבחון הקטנה ביותר ועד למציאת הבעיה הגדולה ופתרונה.

 

מרכז השירות נמצא על הציר הראשי של אזור התעשייה של קריית אריה כך שמי שגר באזור רחוב אבשלום גיסין 94 והסביבה בהחלט יכול לבקר את המרכז ולא להסתבך בחיפוש אחר חנייה, גישה בעייתי ונגישות בעייתית.

 

בסיכום דבר, אפשר בהחלט להמליץ על מרכז השירות דור 18 גם בזכות היכולת שלו לספק שירותים 24/7 אבל גם בזכות היכולת של החזרת הרכב עד אליכם הביתה, תעודה מורשת של מוסך מורשה רנו, ניסאן, דאצ'יה , הסדרי טיפול שכבר הוזכרו כאן והיחס והמחיר? בהחלט דבר ששווה לדבר עליו על כוס קפה.