כותרות אחרונות
Search

בנק מרכנתיל דורג במקום הראשון בשביעות רצון הלקוחות מזמן ההמתנה בסניפי הבנק.

צילום: יח"צ

 

בנק מרכנתיל דורג במקום הראשון בשביעות רצון הלקוחות מזמן ההמתנה בסניפי הבנק.

סקר שערך בנק ישראל מראה כי, בנק מרכנתיל הגיע למקום הראשון בשביעות רצון הלקוחות בדרוג זמן ההמתנה בסניף.

 

הבנק שיפר את שביעות רצון הלקוחות  ב –7%  בהשוואה לסקר הקודם שנערך בשנת  2019.

 

בנק מרכנתיל הינו מהמובילים במדד ההמלצה של הלקוחות על הבנק (NPS) ומציג את השיפור הגבוה ביותר במדד זה במערכת הבנקאית בשנת 2021.

 

הפיקוח על הבנקים בבנק ישראל, פרסם, בימים אלו, את ממצאי סקר שביעות רצון הלקוחות מאיכות השירות של הבנקים. הסקר משקף את תפיסת הלקוחות בנוגע לאיכות השירותים המתקבלים מהבנק בו הלקוחות מנהלים את חשבונם בהשוואה לבנקים אחרים.

 

מתוצאות הסקר עולה, כי בנק מרכנתיל שיפר את שביעות רצון הלקוחות במדד זמן ההמתנה בסניף, ב – 7% בשנת 2021 והגיע למקום הראשון (יחד עם בנק מזרחי). זאת, בהשוואה לסקר הקודם שנערך בשנת  2019.

 

צילום: יח"צ

 

עוד עולה מתוצאות הסקר, כי בנק מרכנתיל מציג את השיפור הגבוה ביותר במערכת הבנקאית במדד המלצה של הלקוחות על הבנק (NPS) -62% בשנת 2021 לעומת 54% בשנת 2019.

 

המפקח על הבנקים, מר יאיר אבידן, ציין בהודעה לציבור בנושא מיום 13.3.2022 כי:  "לקוחות המערכת הבנקאית זכאים לקבל שירות איכותי, הגון ובעל סטנדרטים גבוהים."  

 

דודי מימון סמנכ"ל ומנהל החטיבה הקמעונאית בבנק מרכנתיל: "בנק מרכנתיל מייחס חשיבות רבה לאיכות השירות שניתן ללקוחותיו. לשם כך, הוא לומד את צרכיהם הייחודים ופועל להתאמת מערכי השירות בבנק להעדפותיהם. אני שמח לראות בתוצאות הסקר את שביעות רצונם הגבוהה של לקוחותינו וכי עבודתנו נושאת פרי".