כותרות אחרונות
Search

נשיא ה מדינה, שרת העלייה והקליטה וראש עיריית ירושלים נפגשו עם קבוצת עולים חדשים מאוקראינה במלון "קיסר פרמייר" ירושלים.

 

 

נשיא המדינה, שרת העלייה והקליטה וראש עיריית ירושלים נפגשו עם קבוצת עולים חדשים מאוקראינה במלון "קיסר פרמייר" ירושלים.

נשיא מדינה יצחק הרצוג ורעייתו מיכל, שרת העלייה והקליטה פנינה תמנו שטה, ראש עיריית ירושלים משה ליאון, סגן יו"ר הסוכנות היהודית ירון שביט ומנהל היחידה לעלייה בסוכנות שי פלבר נפגשו עם קבוצת עולים חדשים מאוקראינה המתאכסנים במלון "קיסר פרמייר" ירושלים.

 

הנשיא הרצוג שמע בקשב מספר עולים שסיפרו על חוויית העלייה המטלטלת שלהם לישראל וציין: "המחר נראה קשה, כי העולם מתהפך לכם, אבל אנחנו מוכיחים שוב שעם ישראל חי וכשעם ישראל חי, הוא מתמודד עם כל אתגר ומחבק את האחים והאחיות שלו בכל מקום. העולם היהודי כולו מתגייס לתמיכה. אני, כנשיא מדינת ישראל ומיכל רעייתי, מחבקים אתכם בזרועות פתוחות. ברוכים הבאים למדינת ישראל."

 

שיא המדינה יצחק הרצוג ,ושי אסיה מנכ"ל מלון קיסר פרמייר ירושלים – צילום: מורג ביטן 

 

שרת העלייה והקליטה, פנינה תמנו שטה הוסיפה: "בשביל להבין את גודל השעה, צריך לפגוש פנים אל פנים את העולות והעולים החדשים שעלו בימים האחרונים. יחד עם נשיא המדינה יצחק הרצוג ורעייתו, וראש עיריית ירושלים פגשנו במלון בירושלים עולים שעלו ממש בימים האחרונים מאזורי הלחימה, עזבו את בתיהם, חלקם הותירו משפחה מאחוריהם והגיעו חסרי כל לישראל. יש לנו הזכות לעמוד לצידם ולקלוט אותם בישראל בשעתם הקשה. כאן זה בית עבורם וכשרת העליה והקליטה אעשה הכל כדי שתהיה להם קליטה קלה וטובה."

 

שרת העלייה והקליטה פנינה תמנו שטה, שי אסיה מנכ"ל מלון קיסר פרמייר ירושלים, אבי אלה מנכ"ל רשת מלונות קיסר פרמייר – צילום: מורג ביטן 

 

ראש העיר ירושלים, משה ליאון אמר: "העיר ירושלים מברכת את המגיעים לירושלים מאוקראינה! אתם מאד רצויים אצלנו ונמשיך לסייע בכל האמצעים שברשותנו לקליטתכם הקלה, המהירה והנעימה. זוהי שעת משבר קשה באוקראינה, ואנחנו כאן לצידכם, עבור כל אחת ואחד, תוך שיתוף פעולה עם כלל הגורמים המסייעים והמתנדבים. אני מברך אתכם על הגעתם לירושלים, ומתפלל יחד איתכם לסופה של המלחמה הכואבת ולהשכנת שלום."

 

ראש עיריית ירושלים משה ליאון, נשיא המדינה יצחק הרצוג, אשת הנשיא מיכל הרצוג, ושרת העלייה והקליטה פנינה תמנו שטה – צילום: מורג ביטן 

 

מנהל היחידה לעליה וקליטה בסוכנות היהודית, שי פלבר הוסיף: ״העובדה שנשיא המדינה נפגש עם עולים שנמלטו מהמלחמה באוקראינה וכבר נקלטו בישראל על ידי משרד העלייה והקליטה מלמדת על מחויבותם של מדינת ישראל והעם היהודי להצלת יהודים והעלאתם ארצה. 

 

שי אסיה מנכ"ל מלון "קיסר פרמייר" ירושלים מציין: "שהמלון מארח את העולים מאוקראינה ברמה שווה לכל אורחי המלון האחרים כדי לתת להם אירוח ברמה גבוהה ולסייע בקליטתם בישראל".