כותרות אחרונות
Search

סגורים בבית? טויוטה מציעה לכם חוויית שטח אצלכם בסלון.

 

 

סגורים בבית? טויוטה מציעה לכם חוויית שטח אצלכם בסלון.

משחק בטכנולוגית מציאות רבודה מושק ע"י טויוטה ישראל. "לנד קרוזר חמש יבשות" הוא משחק ה-AR למובייל הראשון בענף הרכב.

המשחק ימקם אתכם במושב הנהג בהעתק תלת מימדי של הלנד קרוזר בגירסתו המעודכנת ביותר. בטכנולוגית ה- AR תוכלו לנסוע איתו לכל מקום לא חשוב היכן אתם נמצאים –במטבח, בגינה, במשרד או בכל מקום אחר.

לרגל השקתו של המשחק, תקיים יוניון מוטורס תחרות גולשים.

 

צילום: יח"צ "טויוטה"

 

יוניון מוטורס, יבואנית טויוטה בישראל, יוצאת בצעד מפתיע וייחודי ומשיקה את ה"לנד קרוזר חמש יבשות", משחק מובייל בטכנולוגיית מציאות רבודה (AR- Augmented Reality) מתקדמת ומלהיבה, באמצעותה אפקטים ואובייקטים מהמשחק מתמזגים עם העולם האמיתי. באמצעות המשחק החדש יוכל השחקן להנות מחוויית שטח מציאותית בה הלנד קרוזר חורש דיונות אצלו בסלון, במשרד או בכל מקום אחר שרק יבחר.

 

זוהי הפעם השלישית השנה בה נכנסים אזרחי ישראל לסגר ומוצאים עצמם ספונים בביתם בשל מגבלת מרחק ה-1,000 מטרים מהבית בלבד. בטויוטה חשבו כיצד אפשר להקל ואף לשדרג את החוויה הלא נעימה, והגיעו למסקנה כי התשובה טמונה בשני מרכיבים עיקריים – טיול שטח מאתגר וטכנולוגיית מציאות רבודה. חיבור של השניים בניצוחו של רכב השטח האגדי של טויוטה – הלנד קרוזר, הוליד את משחק המובייל הראשון של ענף הרכב בישראל, המבוסס על העתק מדויק של רכב השטח בגרסתו העדכנית ביותר המוצעת כיום בישראל. להורדת המשחק מחנות האפליקציות של גוגל או אפל.

 

צילום: יח"צ "טויוטה"

 

כעת, לאחר שהוכיח את יכולותיו לכבוש כל שטח ולצלוח כל מהמורה, עובר הלנד קרוזר לכבוש את המרחב הדיגיטלי. באמצעות הסמארטפון, מכף היד, ובכל מקום יוכל מי שיבחר להתנסות במשחק להנות מחוויית אקסטרים של נהיגת שטח אינטראקטיבית ומהנה במיוחד, מבלי לצאת מהבית. במהלך המשחק, הזמין בעברית ובאנגלית, המשתתף מתמודד עם אתגרי דרך שונים, בהם מכשולי מים, דיונות חול, בולדרים ועוד, בכל מזג אוויר שייבחר, ואוסף סמלים במרוץ נגד הזמן. טכנולוגיית ה-AR עליה מבוסס המשחק, מעניקה ללנד קרוזר ולתוואי השטח שעל השחקן לחצות מימד מציאותי במקום בו הוא נמצא באותו רגע, ומספקת לו את הריגוש שביציאה למסע שטח בסביבתו הטבעית, שעד לפני רגע הייתה רצפת חדרו. למשחק מספר שלבים אשר בכל אחד מהם מוצגת מפה שונה המציעה חווית נהיגה אחרת, החל מאדמת מדבר יבשה וחולית, דרך נסיעה באדמה קפואה מכוסה קרח, וכלה בנסיעה על פני אדמת טרשים הררית. לאחר איסוף של 7 נקודות בכל מפה, ניתן יהיה להתקדם למפה הבאה!

 

בנוסף השחקן יכול להתאים את גודלם של הרכב ומכשולי הדרך בהתאם לרצונו ולסוג החוויה המציאותית בה הוא חפץ. בטויוטה מקווים כי המשחק יאפשר לאוהבי האקסטרים והטיולים, להנות ולו לזמן קצר, מנסיעת שטח מאתגרת ברחבי העולם.

 

צילום: יח"צ "טויוטה"

 

גרסתו הראשונה של המשחק שהושק זה עתה כוללת נוף מדברי ותוואי שטח מורכב טופוגרפית, משטחי קרח מאתגרים ואדמת טרשים הררית. בימים הקרובים יתווספו למשחק נופים ותנאי שטח נוספים שיספקו לשחקן אתגרים וחוויות מסוגים שונים.

 

לרגל השקת המשחק, יוניון מוטורס תקיים פעילות גולשים תחרותית בה יתבקשו המשתתפים ליצור תמונות AR מעניינות ויצירתיות המשלבות את המציאות המדומה מתוך המשחק עם המציאות האמיתית ולהעלות לגלריה בעמוד התחרות הייעודי. המנצח/ת בתחרות תמונת המשחק היצירתית ביותר, יזכה בלנד קרוזר לסופ"ש כולל טיול שטח מודרך ודלק.

 

ההשראה של טויוטה לפיתוח המשחק, מקורה במציאות החדשה שנכפתה עלינו בשל נגיף הקורונה, המאופיינת בראש ובראשונה במגבלות תנועה וניידות. ביוניון מוטורס מבקשים לאפשר טעימה מנסיעה חווייתית בכל סוגי היבשות בעולם, ועשו זאת בדרך יצירתית ושונה המאפשרת לכל אחד ואחת, להנות מהחוויה שבנסיעת אקסטרים בתנאי שטח שונים ומאתגרים מבלי לצאת מהבית.

 

צילום: יח"צ "טויוטה"

 

לצורך הפיכת החלום למציאות, חברה טויוטה לחברת אימרסון (Immersion), אחת מהחברות המובילות בעולם בפיתוח משחקים בטכנולוגיות AR ו-VR. החברה מפתחת יישומים, חוויות 360, סרטונים ומשחקים מתקדמים ובעלת רקורד עשיר של פרויקטים מצליחים ברחבי העולם כולו בהם “Apollo’s Moonshot AR”, אפליקציה מרתקת שפיתחה החברה עבור נאס"א ומכון סמיתסוניאן (Smithsonian Institution) לרגל חגיגות ציון 50 שנים לנחיתה על הירח. באמצעות הטכנולוגיה של אפולו מון שוט, הדומה לטכנולוגיה המוטמעת במשחק החדש של טויוטה, המשתמש יכול למקם את עצמו על גבי הירח בזמן שנערכות בו משימות החלל הנועזות של נאס"א בשנות השישים, דבר שמעניק למשתמשים דרך מיוחדת להנות מהאירועים הגדולים שהגדירו את תחילתו של עידן החלל. האפליקציה הייתה מועמדת לפרס "גישות חדשות מצטיינות בקטגוריה הדוקומנטרית" של פרסי אמ"י. בנוסף פיתחה אימרסון משחקים מצליחים שונים בהם The Ancients AR"", אחד ממשחקי האסטרטגיה הראשונים בזמן אמת של ARKit, מכשיר ios המשלב תכונות של מצלמה ותנועה; “Immersion Chess”, משחק שחמט אינטראקטיבי המתאים למשתמשים בכל רמות המיומנות, ועוד רבים אחרים.

 

צילום: יח"צ "טויוטה"

 

זוהי הפעם הראשונה שגורם בענף הרכב משקיע במהלך מסוג זה, וזאת כחלק מרצונה של טויוטה ליצור חוויות ייחודיות ומהנות עבור קהל רחב, גם זה שאינו נמנה בהכרח על קהל לקוחותיה. טויוטה מבקשת להעלות חיוך ולספק הנאה במציאות מאתגרת זו שאינה מאפשרת לרובם המכריע של הישראלים לטוס ולטייל.

 

איתן רייסל, שותף מנהל ומייסד "VGames", קרן הון הסיכון הראשונה בישראל המתמקדת בהשקעות בענף הגיימינג, אמר היום: ״זוהי הנאה גדולה לראות את האופן בו טויוטה ממנפת את עולם המשחקים ועושה בו שימוש בכדי לייצר חוויה מיוחדת של נהיגת שטח מהסלון בבית. תעשיית המשחקים נמנית על התעשיות הצומחות במהירות הגבוהה ביותר טרום ובמהלך עידן הקורונה, והשילוב שביצעה טויוטה בין ענף הרכב וענף משחקים לעולם אחד מהווה צעד חדשני, מיוחד ומרשים מאוד.״ 

 

צילום: יח"צ "טויוטה"

 

בטויוטה בחרו ברכב הלנד קרוזר, הידוע כבר קרוב ל- 70 שנה ביכולות המופלאות שלו להגיע לכל מקום ולצלוח כל אתגר, ככוכב של המשחק. ללנד קרוזר מקום מיוחד בלבבות רבים ולאורך השנים קנה לו מוניטין משלו כחיית שטח אמיתית העומדת בפני כל מכשול ומאפשרת לנוסעים בו לכבוש פסגות ולהגיע למקומות מופלאים. בשנה שעברה ציינה טויוטה מכירות של 10 מיליון כלי רכב מדגם לנד קרוזר, המשווק בכ- 170 מדינות.

 

היוזמה להשקת "לנד קרוזר חמש יבשות" מצטרפת למגוון יוזמות של יוניון מוטורס להתאים את שירותיה לעידן של ריחוק חברתי והגבלות ניידות ולהנגיש פתרונות דיגיטליים ומתקדמים. טויוטה נמצאת בתהליך של שינוי אסטרטגי – מיצרנית רכב לחברת ניידות לכל mobility for all, ובהתאם לכך היא מפתחת ומספקת פתרונות ניידות מכל הסוגים כדי לאפשר לכל אחד ואחת חופש תנועה עבור כל צורך.