כותרות אחרונות
Search

יו"ר איגוד תעשיות המזון בהתאחדות התעשיינים במכתב לשגריר הבריטי: "רוצים להציע את עזרתנו בסיוע לעם הבריטי במחסורו במזון".

 

 

 

גאווה ישראלית!

יו"ר איגוד תעשיות המזון בהתאחדות התעשיינים במכתב לשגריר הבריטי: "רוצים להציע את עזרתנו בסיוע לעם הבריטי במחסורו במזון".

 

בשבועות האחרונים, ניצבת בריטניה למול הופעתה של מוטציית הקורונה ברחבי המדינה. הבהלה של האזרחים להגבלות ולהנחיות החדשות, בשילוב הצריכה והביקוש המוגברים בתקופת חג המולד וראש השנה האזרחית החדשה, מביאים למחסור משמעותי בממלכה המאוחדת במוצרי מזון.

 

לאור זאת, שלח הבוקר (30.12.20), יו"ר איגוד תעשיות המזון הישראלי בהתאחדות התעשיינים,  דודי מנביץ', מכתב לשגריר בריטניה, מר ניל וויגאן, בו הציע את הסיוע של מעל למאתיים וחמישים יצרני מזון גדולים, בינוניים וקטנים המאוגדים תחת איגוד תעשיות המזון הישראלי.

 

דודי מנביץ – יור איגוד תעשיות המזון – צילום: חגית קדוש

 

במכתב מציין מנביץ': "תעשיית המזון הישראלית ידועה באיכות מוצריה ובשמירה על הסטנדרטים הגבוהים והמחמירים ביותר בתהליך הייצור וזאת בכדי להבטיח את איכות ובטיחות המזון בסטנדרטים הגבוהים מסוגם. ברצוננו להציע את עזרתנו לאזרחי בריטניה ולבדוק את ההיתכנות לייצוא מוגבר של מגוון רחב יותר של מוצרים במטרה לסייע ולהקל על המחסור הצפוי ככל האפשר".

 

על איגוד תעשיות המזון הישראלי:

איגוד תעשיות המזון בהתאחדות התעשיינים מייצג את כלל יצרני המזון בישראל ובו חברים מעל ל-250 מפעלי מזון ומשקאות, המייצרים מגוון רחב של מוצרים. האיגוד פועל לקידום תעשיית המזון הישראלית, תוך שימת דגש מיוחד על סיוע למפעלים קטנים ובינוניים ועל יצירת סביבה עסקית תומכת ליצרנים. כמו כן האיגוד פועל  למען שיפור הסביבה העסקית של יצרני המזון, בשילוב עם יחידות מטה ההתאחדות, תוך כדי הקפדה על ייצוג מקצועי של מגוון ענפי המזון והחברות השונות ברמה הרוחבית, ענפית ופרטנית.