כותרות אחרונות
Search

אנשי צוות ודיירי מרכז "עדי נגב נחלת ערן" וירושלים, התחסנו לקורונה.

 

 

אנשי צוות ודיירי מרכז "עדי נגב נחלת ערן" וירושלים, התחסנו לקורונה. 

ברשת עדי נגב נחלת ערן וירושלים, השלימו היום מבצע חיסונים ללמעלה מ-1,000 אנשים.

 

צילום: יח"צ "עדי"

רשת עדי בשיתוף מגן דוד אדום וביוזמת מטה "מגן אבות" במשרד הבריאות השלימו היום את הסבב הראשון לחיסון נגד נגיף הקורונה, את החיסון קיבלו למעלה מ-1,000 עובדים, דיירים ובני משפחות הדיירים ממסגרות הפעילות של הרשת.

 

למבצע החיסונים קדם מבצע הסברה של הרשת שכלל שיחות הסברה לכל משפחות הדיירים, סרטוני הסברה והדרכה לעובדים ואפשרות התייעצות עם רופאי הרשת בכל משמעיות החיסון.

 

צילום: יח"צ "עדי"

 

דורון אלמוג, אלוף (במיל'), יו"ר ומייסד עמותת עדי נגב נחלת ערן, וחתן פרס ישראל:  "שמחנו לקבל את מנות החיסונים לצוות ולדיירים ב"עדי נגב נחלת ערן", כחלק ממבצע החיסונים המתרחב ברחבי הארץ. לצד השירותים המגוונים שאנו מעניקים באזור, נמשיך להפעיל ככל שיידרש את תכנית השיקום למחלימי קורונה, המהווה נדבך נוסף של מרכז השיקום המוביל והמתקדם בישראל בתחומי הטיפול המחקר והחדשנות.  אוכלוסיית הכפר השיקומי נמצאת בקבוצת סיכון, והחיסון ישמור על חייהם וחיי הסובבים אותם, ובכך ימנע בידוד של הצוותים הרפואיים. כולי תקווה שמבצע "לתת כתף" יעזור למגר את מגפת הקורונה ברחבי ישראל ונוכל לחזור לשגרה של עשייה ברוכה, חיבוק חברתי ולהמשיך לחזק את החוליות החלשות בחברתנו".

 

צילום: יח"צ "עדי"

 

שלומית גריינבסקי, מנכ"לית מרכז עדי ירושלים: "שמחנו מאוד עם היוודע דבר  קבלת מנות החיסונים לצוות ודיירי המרכז.  אנו בטוחים שקבלת החיסון הינה אבן דרך משמעותית בדרך לחזרה לשגרה בעדי ירושלים. בין היתר חזרה לפעילות הקהילתית והמשפחתית שנאלצה להשתנות עקב התקופה והייתה קשה לכולנו".

 

דורון אלמוג, אלוף (במיל'), יו"ר ומייסד עמותת עדי נגב נחלת ערן, וחתן פרס ישראל יחד עם שלומית גריינבסקי, מנכ"לית מרכז עדי ירושלים צילום: יח"צ "עדי"