כותרות אחרונות
Search

חיפויי קיר יוקרתיים למטבח!

צילום: מטבחי המותג next125

 

חיפויי קיר יוקרתיים למטבח!

מטבח יוקרתי הוא מטבח בו כל הפרטים מוקפדים ומציגים שלמות מפוארת אחת. השלמות במטבח יוקרתי צריכה להיות בכל פרט ופרט, קטן כגדול, חוץ ופנים. זו הנאה גורפת. היא תהיה מהמראה הכולל, מחזיתות הדלתות, מפנים הארונות, מהאבזור, מהאיכות, מהקדמה הטכנולוגית ומפרטי העיצוב המיוחדים.

 

לתמונה המושלמת הכוללת של המטבח מצטרף פרט נוסף, שהוא אחד הדברים הראשונים שהעין רואה במטבח בהמשך לחזיתות, והוא חיפוי הקיר. פעמים רבות משאירים את ההחלטה לבחירתו ממש לסוף התהליך אולם חיפויי קיר יוקרתיים למטבח הם מוקד כוח ותשומת לב, לעיתים הם עיצוב בפני עצמו. אין להשאיר אותם כברירת מחדל לסוף הבחירות.

חיפויי הקיר במטבח יכולים להיות בין הארונות התחתונים לעליונים, הם יכולים להיות מעל הארונות התחתונים עד גבול שנקבע בהחלטה עיצובית (ללא ארונות עליונים) או כחיפויים מרשימים בקירות נוספים במטבח – המשך ויזואלי מעניין לארונות המטבח.

 

חומרים לחיפויי קיר יוקרתיים:

את חיפויי הקיר במטבח אפשר לבחור מחומרים שונים: קרמיקה, שיש, גרניט, פורצלן, זכוכית, פניקס (פורמייקה מסוג ננו), עץ וכל חומר אחר שיהיה לטעמכם ויציג יופי לצד עמידות במטבח. אפשר לטפס על הקיר עם החומר ממנו עשוי משטח העבודה. זו תהיה השלמה ומפגש של שני מישורים למהות אחת. אפשר להמשיך עוד את קו מחשבת העיצוב ההומוגני ולתכנן את חזיתות דלתות המטבח, המשטח וחיפויי הקיר מאותו החומר. אופציה זו תתישם היטב כאשר בוחרים בחומר עמיד מאד, כמו חזיתות מטבח מפורצלן למשל.

לכל חומר איכויותיו, יתרונותיו ולעיתים גם חסרונותיו. במטבחי היוקרה נשאף לחיפויים איכותיים ולעיצובים יצירתיים ומקוריים במיוחד.

 

חיפויי קיר מזכוכית:

מטבחי יוקרה בסגנון המודרני יעדיפו חיפויים בעיצוב מינימליסטי נקי, שלא ישתלטו מדי ויהוו המשך הומוגני לחזיתות המטבח. אחד החיפויים המרשימים, הפרקטיים והאלגנטיים ביותר הם חיפויי קיר מזכוכית. הזכוכית היא חומר נוח לשימוש במטבח, היא קלה לניקוי, לתחזוקה והיא מגיעה ביחידות שלמות גדולות יחסית ולכן כמעט ולא יהיו חיבורים בחיפויי הקיר. את גוון הזכוכית אפשר לבחור או להזמין אותה עם הדפסים כיד הדמיון והיצירה.

 

צילום: מטבחי המותג next125

 

המטבח הגרמני next125, מותג הפרימיום של חברת המטבחים שולר (Schuller), מציע חיפויי קיר למטבח מזכוכית, שהוא המשך לחזיתות המטבח. אותה זכוכית בדיוק תוכל לחפות את קירות המטבח בשלמות עיצובית מרהיבה. חיפוי הקיר עשוי זכוכית עמידה ומחוסמת, כמו הדלתות. זאת ועוד. אם תרצו לנצל את חיפוי הקיר למטרות פונקציונליות נוספות אפשר לקבוע בזכוכית מסילה מיוחדת אליה יתחברו אביזרים שימושיים במטבח, כמו מדפי תבלינים, מעמד לנייר מגבת, בוצ'ר עם מגנט לסכיני השף השימושיים, מעמד לכוסות יין, מסתור לשקעי החשמל, ווי תלייה לכלי מטבח שונים, לוח מחיק לרשימות הקניות ואפילו אגנית לצמחי תבלין עם תאורה מיוחדת שנסגרת בלילה, שתוכל להבטיח תבלינים טריים לתבשילים.

 

חיפוי קיר מפורצלן:

חיפוי קיר מפורצלן או כל סוג אחר של אבן, שיש או גרניט, יכול להיות המשך הומוגני של משטחי העבודה. חיפוי קיר מאבן יכול להיות מרשים מאד ולהוסיף נוכחות, טקסטורה ואת תחושת העוצמה המיוחדת של האבן.

כאשר הבחירה תהיה בדלתות מפורצלן ויש להן משטחי עבודה וחיפוי קיר מפורצלן תואם זו תהיה אסתטיקה הומוגנית ומינימליסטית במיטבה. מיעוט חומרים זו אפשרות נהדרת לעיצוב מודרני, נקי ואלגנטי.

 

אופציות עיצוב מיוחדות בחיפויי הקיר:

הקיר המיועד לחיפוי הקיר במטבח, מעל הארון התחתון, יכול להציג כמובן את החומר עצמו במלוא הדרו אולם הוא יכול להיות מקום פונקציונלי נהדר נוסף להצגת אופציות עיצוב מיוחדות לצרכים יומיומיים במטבח. למעשה חיפוי הקיר הוא אחד המקומות הנוחים והנגישים ביותר במטבח. הוא בגובה אידיאלי לגישה וכל דבר שיהיה עליו הוא במרחק הושטת יד בזמינות מידית.

 

מטבחי next125 מציעים מערכת מדפי אלומיניום מסוגננים בגוון שחור בעומק 13 ס"מ בלבד לניצול המקום הנחשק. מדפי המתכת מוסיפים למטבח מראה מודרני, קליל ואוורירי לצד היותם שימושיים. הם מוצעים במידות שונות ומיועדים לשאת משקל עד 5 ק"ג. אפשר להניח עליהם, כלים, אביזרי מטבח, את בקבוקי שמן הזית, החומץ הבלסמי והתבלינים או להוסיף אביזרים שונים לנייר המגבת, לסכיני השף, לכוסות יין ועוד. אם נוסיף להם תאורת לד נסתרת המטבח יקבל אופי ויגיע לשיאי עיצוב חדשים.

 

מטבחי המותג "next125" מוצגים בארץ באולם תצוגה מרהיב בהרצליה פיתוח ברחוב גלגלי הפלדה 19.

טלפון לקביעת פגישות: 09-9569903.