כותרות אחרונות
Search

"משיח", הפקת המקור של סלקום TV, עולה לשידור בסלקום TV

"משיח"

הפקת המקור  של סלקום TV , סדרת הטלוויזיה המצחיקה "משיח"  עולה לשידור בסלקום TV

"משיח", קומדיה ישראלית מקורית חדשה בשיתוף קשת בכיכובם של אודי כגן, דאנה איבגי, אבי קושניר, עמית איצקר ונטשה מור

הסדרה תעלה לאוויר בבינג' בסלקום tv  ביום א' הקרוב, 24.6.18 12 פרקי הסדרה יעלו לשידור לצפייה ברצף

 

צילום: מיכל אפרתי

 

ניר שטרן, מנכ"ל קב' סלקום: "לאחר שחוללה מהפכה בשוק הטלוויזיה בישראל, ורגע לפני חציית רף 200 אלף משקי בית, אנו משיקים את הסדרה משיח, הפקת מקור ראשונה של סלקום tv, כחלק מעשייתנו להתפתחותה של יצירה טלוויזיונית מקורית בארץ."

 

צילום: מיכל אפרתי

יניב גרינולד, סמנכ"ל טלוויזיה ותוכן בקבוצת סלקום: "זוהי גאווה גדולה להשיק את הפקת המקור הראשונה של סלקום tv. "משיח", היא סדרה פורצת דרך, מצחיקה ומפתיעה שמתאימה כמו כפפה לסלקום tv שפרצה את דואופול הטלויזיה בישראל וממשיכה להוכיח כי בסלקום tv – 'רואים דברים אחרת'. סלקום tv הוא שירות טלוויזיה אהוד ומצליח ואנו ממשיכים להציע את התמורה הטובה ביותר למחיר: מוצר הטלוויזיה המתקדם ביותר, עם שפע של תכנים מעולים ורלוונטיים במחיר סופר אטרקטיבי של 99 ₪."

 

צילום: מיכל אפרתי

 

תקציר: האורחן של משיח ("אוכל חם אוכל נקי") הוא המקום שבו הזמן עצר מלכת. פסטלים, דגי מרלוזה בשמן עמוק, פפיונים ותסרוקות אלי אוחנה הם רק חלק מהנוף המקומי. את 'אורחן משיח', פונדק דרכים כושל, מנהל משיח (אודי כגן) זמר עבר וחסר מודעות עצמית שיעשה הכל כדי לחזור ל'טופ" של תעשיית המוזיקה הישראלית. לצידו עובדים מירב הטבחית (דאנה איבגי), ארמונד אחראי פריזרים (אבי קושניר), טניה המנקה (נטשה מנור) וזיו, נגן האורגנית ויד ימינו של משיח (עמית איצקר). כולם חולמים בגדול ומתרסקים בענק.

 

צילום: מיכל אפרתי

 

יוצרי  הסדרה: אודי כגן ודנה פוליג |

הפקה: ל. בנאסולי הפקות.

הסדרה תעלה לשידור ב"קשת" בהמשך השנה.